Re: Cyfryzacja gmin przez DĄBROWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #776 z DĄBROWICE
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019
r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 29.01.2020 r. (data wpływu do tut. Urzędu 29.01.2020r.
nr Dziennika 402) Urząd Gminy w Dąbrowicach w załączeniu przekazuje
żądane informacje:
Monika Karpierz
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dąbrowicach
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019
r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 29.01.2020 r. (data wpływu do tut. Urzędu 29.01.2020r.
nr Dziennika 402) Urząd Gminy w Dąbrowicach w załączeniu przekazuje
żądane informacje:> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap TAK
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym TAK
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób. NIE
> d) Zwykłym mailem TAK
> e) Inny sposób BRAK
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) NIE
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) NIE
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) NIE
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) TAK
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet NIE
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> NIE
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. TAK
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań NIE
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji TAK
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową RACZEJ NIE
> e) Inne, jakie? BRAK
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> NIE
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Monika KarpierzZ-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dąbrowicach