Dostępne instytucje kultury przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw z potw. odbioru | Liczba spraw z odpowiedzią |
---|---|---|---|
Dolnośląskie | 12 | 0 | 7 |
Kujawsko-Pomorskie | 9 | 0 | 7 |
Lubelskie | 20 | 0 | 13 |
Lubuskie | 5 | 0 | 3 |
Łódzkie | 44 | 0 | 24 |
Małopolskie | 23 | 1 | 16 |
Mazowieckie | 39 | 0 | 23 |
Opolskie | 3 | 0 | 3 |
Podkarpackie | 13 | 0 | 6 |
Podlaskie | 8 | 0 | 2 |
Pomorskie | 18 | 0 | 13 |
Śląskie | 10 | 0 | 9 |
Świętokrzyskie | 5 | 0 | 3 |
Warmińsko-Mazurskie | 6 | 0 | 4 |
Wielkopolskie | 12 | 0 | 9 |
Zachodniopomorskie | 6 | 0 | 4 |
Wszystkie | 233 | 1 | 146 |
Listy
Re: Wniosek o informację przez Muzeum Miasta Pabianic w sprawie Dostępne instytucje kultury #76
W załączniku skan pisma.
Z poważaniem
Ryszard Adamczyk
---
Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
Nip: 731-13-68-214
e-mail: biuro@muzeum.pabianice.pl
centrala tel. 42 215 39 82, 42 215 54 87,
519 326 274, 519 326 275
www.muzeum.pabianice.pl [1]
-------------------------------------------------------------------------------
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona
wyłącznie do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli
nie jest Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny
kontakt z nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli
nie jest Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o
podobnym charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy
zarówno samej wiadomości jak i załączników do niej.
This message and its attachments are confidential and protected by law.
This email may contain confidential information and / or addressed only
to a specific recipient and is intended only for the use of the entity
or person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient
of the message, please contact the sender immediately and delete the
message with its attachments. Also, in that case, further dissemination
of the message or its attachments, as well as sharing or copying their
content is strictly forbidden.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. RODO,
informujemy, iż będą Państwu przysługiwały określone poniżej prawa
związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Miasta
Pabianic z siedzibą w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek
1/2. Jednocześnie na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych oraz osób upoważnionych
jest w/w jednostka, reprezentowana przez Dyrektora Muzeum, zwany dalej
„Administratorem".
2. Można skontaktować się z Administratorem pisząc na adres:
biuro@muzeum.pabianice.pl lub za pośrednictwem powołanego inspektora
danych osobowych, zwanego dalej „IOD", wysyłając wiadomość e-mail na
adres: ioda@interia.eu.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 pkt. 1
lit. a i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu
realizacji zadań ustawowych jednostki.
4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty
upoważnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, a także inne
podmioty w oparciu o w/w zgodę, które świadczą usługi na rzecz
Administratora Danych i którym te dane mogą być powierzane.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia
zgody.
7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Biuro
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), Adres: Stawki 2,00-193
Warszawa.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów.
9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, nie będą profilowane oraz nie będą przekazywane do
państwa trzeciego.
Links:
------
[1] http://www.muzeum.pabianice.pl
2W załączniku skan pisma.
Z poważaniem
Ryszard Adamczyk
---
Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
Nip: 731-13-68-214e-mail: biuro@muzeum.pabianice.pl
centrala tel. 42 215 39 82, 42 215 54 87,
519 326 274, 519 326 275
www.muzeum.pabianice.pl [1]-------------------------------------------------------------------------------
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona
wyłącznie do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli
nie jest Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny
kontakt z nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli
nie jest Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o
podobnym charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy
zarówno samej wiadomości jak i załączników do niej.This message and its attachments are confidential and protected by law.
This email may contain confidential information and / or addressed only
to a specific recipient and is intended only for the use of the entity
or person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient
of the message, please contact the sender immediately and delete the
message with its attachments. Also, in that case, further dissemination
of the message or its attachments, as well as sharing or copying their
content is strictly forbidden.OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. RODO,
informujemy, iż będą Państwu przysługiwały określone poniżej prawa
związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Miasta
Pabianic z siedzibą w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek
1/2. Jednocześnie na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych oraz osób upoważnionych
jest w/w jednostka, reprezentowana przez Dyrektora Muzeum, zwany dalej
„Administratorem".
2. Można skontaktować się z Administratorem pisząc na adres:
biuro@muzeum.pabianice.pl lub za pośrednictwem powołanego inspektora
danych osobowych, zwanego dalej „IOD", wysyłając wiadomość e-mail na
adres: ioda@interia.eu.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 pkt. 1
lit. a i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu
realizacji zadań ustawowych jednostki.
4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty
upoważnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, a także inne
podmioty w oparciu o w/w zgodę, które świadczą usługi na rzecz
Administratora Danych i którym te dane mogą być powierzane.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia
zgody.
7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Biuro
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), Adres: Stawki 2,00-193
Warszawa.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów.
9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, nie będą profilowane oraz nie będą przekazywane do
państwa trzeciego.W dniu 2019-07-08 06:46, sprawa-13808@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
>
> Prosimy o:
>
> 1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
>
> oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
>
> 2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
> 3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
> 4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
>
> a. posiadanie kagańca
> b. prowadzenie na smyczy
> c. określona wielkość
> d. określona rasa
>
> 5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
> 6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
> 7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
> 8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. podjazd dla wózków
> b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
> c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
> d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille'a
> e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
> f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
> g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
> h. inne
>
> 9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami?
> 10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. eksponaty, których można dotykać
> b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
> c. materiały z audiodeskrypcją
> d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
> e. INNE (jakie?)
>
> 11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
> 12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13808@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.informacjapubliczna.org
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
> Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Links:
------
[1] http://www.muzeum.pabianice.pl
informacja MDK Zduńska Wola przez Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli w sprawie Dostępne instytucje kultury #44
dzień dobry
plik w załączniku
--
Pozdrawiam.
Kamil Kaczmarek
referent ds. promocji kultury
Miejski Dom Kultury
Zduńskowolskie Centrum Integracji RATUSZ
odpowiedź na zapytanie o udzielenie informacji publicznej przez Muzeum Stanisława Staszica w Pile w sprawie Dostępne instytucje kultury #99
W załączeniu przysyłam odpowiedź na pytania zamieszczone w piśmie z dnia 08
lipca 2019 r.
Joanna Rychlik-Łukasiewicz
Dyrektor Muzeum Stanisława Staszica
ul. Browarna 18
64-920 Piła
www.muzeumstaszica.pl
e-mail: j.lukasiewicz@muzeumstaszica.pl
Treść tej wiadomości wraz z ewentualnymi załącznikami jest poufna i objęta
jest zakazem ujawniania. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem
osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej wiadomości lub pracownikiem
upoważnionym do jej przekazania adresatowi, informujemy, że jej
rozpowszechnianie, kopiowanie lub rozprowadzanie jest prawnie zabronione i
może być karalne. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość przez pomyłkę, zawiadom
proszę nadawcę wysyłając odpowiedź i usuń tę wiadomość wraz z załącznikami
ze skrzynki pocztowej. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
udostępniono pod linkiem: <https://muzeumstaszica.pl/rodo,326>
https://muzeumstaszica.pl/rodo,326
Re: Wniosek o informację przez Muzeum Lubelskie w Lublinie w sprawie Dostępne instytucje kultury #73
Witam
W załączeniu przesyłam skan pisma
pozdrawiam
Kancelaria Muzeum Lubelskiego w Lublinie
W dniu 2019-07-08 o 06:46, sprawa-13805@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do
> informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
> dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi
> działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie
> czy oddziały).
>
> Prosimy o:
>
> 1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
>
> oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
>
> 2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
> 3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
> 4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies
> asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków
> (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
>
> a. posiadanie kagańca
> b. prowadzenie na smyczy
> c. określona wielkość
> d. określona rasa
>
> 5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
> 6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
> 7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
> 8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami,
> to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji
> (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. podjazd dla wózków
> b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
> c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
> d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
> e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
> niepełnosprawnością wzroku
> f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
> g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
> h. inne
>
> 9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
> osób z różnymi niepełnosprawnościami?
> 10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
> osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z
> poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić
> wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. eksponaty, których można dotykać
> b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
> c. materiały z audiodeskrypcją
> d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
> e. INNE (jakie?)
>
> 11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
> 12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
> kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-13805@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.informacjapubliczna.org
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
> Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
> Krajowego Rejestru Sądowego
>
udostępnienie informacji publicznej przez Muzeum w Łęczycy w sprawie Dostępne instytucje kultury #104
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania dotyczące dostępności muzeum dla niepełnosprawnych.
A. Biernacka
RE: Wniosek o informację przez Zamojski Dom Kultury w Zamościu w sprawie Dostępne instytucje kultury #151
1From: sprawa-13883@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-13883@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, July 08, 2019 6:46 AM
To: sekretariat@zdk.zamosc.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
Zamojski Dom Kultury w Zamościu, ul. Partyzantów 13, 22-400 Zamość
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? tak
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? tak
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):a. posiadanie kagańca tak
b. prowadzenie na smyczy tak
c. określona wielkość nie
d. określona rasa nie5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? tak
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? nie
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? Tak na poziomie parteru
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. podjazd dla wózków tak na poziom parteru
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością tak na parterze
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością tak
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a nie
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku tak
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości nie
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód nie
h. inne9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami? tak
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. eksponaty, których można dotykać nie
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy nie
c. materiały z audiodeskrypcją nie
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania nie
e. INNE (jakie?) koncerty/spektakle/pokazy11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka? nie
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? Tak, 1964r.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13883@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację przez Miejska Biblioteka Publiczna im. dr. Michała Marczaka w Tarnobrzegu w sprawie Dostępne instytucje kultury #31
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres biblioteka@mbp.tarnobrzeg.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
re: sprawa sprawa-13767 przez Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Tuwima w Brzezinach w sprawie Dostępne instytucje kultury #35
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na maila z dnia 8 lipca 2019 r.
(sprawa-13767@fedrowanie.siecobywatelska.pl) przekazujemy wypełniony
kwestionariusz pytań.
Z poważaniem. Danuta Bączyńska – dyrektor Miejskiej Biblioteki
Publicznej w Brzezinach
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
Miejska Biblioteka Publiczna w Brzezinach, ul. św. Anny 36 95-060 Brzeziny
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
TAK
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
TAK
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies
asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków
(Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
TAK
a. posiadanie kagańca - TAK
b. prowadzenie na smyczy - TAK
c. określona wielkość - NIE
d. określona rasa - NIE
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? TAK
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? NIE
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? TAK
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to
jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy
wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków TAK
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością TAK
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością NIE
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a NIE
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
niepełnosprawnością wzroku TAK
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości TAK
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód TAK
h. inne
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób
z różnymi niepełnosprawnościami? TAK
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych
wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane
rozwiązania):
a. eksponaty, których można dotykać: TAK
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy: NIE
c. materiały z audiodeskrypcją: NIE
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania: TAK
e. INNE (jakie?) AUDIOBOOKI
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia
dziecka? NIE
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? TAK
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Re: Wniosek o informację przez Gminny Dom Kultury z Biblioteką w Ksawerowie w sprawie Dostępne instytucje kultury #18
Dzień dobry. W odpowiedzi na Państwa zapytanie przesyłam informacje
dotyczące GDKzB w Ksawerowie, ul. Jana Pawła II 1, 95 - 054 Ksawerów:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby - *Gminny Domu
Kultury z Biblioteką w Ksawerowie, ul. Jana Pawła II 1, 95 - 054 Ksawerów*
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? * TAK*
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? * TAK*
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies
asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków
(Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a. posiadanie kagańca * TAK*
b. prowadzenie na smyczy * TAK*
c. określona wielkość *NIE*
d. określona rasa * NIE
*
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? *TAK*
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? *NIE*
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? * TAK*
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to
jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy
wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków * TAK*
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością * TAK*
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością * TAK*
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a* NIE*
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
niepełnosprawnością wzroku *NIE*
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości *TAK*
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód *TAK*
h. inne - *WINDA*
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób
z różnymi niepełnosprawnościami? *NIE*
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych
wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane
rozwiązania):
a. eksponaty, których można dotykać *NIE*
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy *NIE*
c. materiały z audiodeskrypcją *NIE*
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania*NIE*
e. INNE (jakie?)
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia
dziecka? *NIE*
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?* TAK (ok.1890r.)*
*
*
*Z wyrazami szacunku,*
*Dyrektor GDKzB Marek Smuga.
*
Fwd: Re: Fwd: FW: Wniosek o informację przez Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy w sprawie Dostępne instytucje kultury #82
> Szanowni Państwo,
W związku z Państwa wnioskiem dotyczącym o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącej dostępności budynku, zwracam się z prośbą o
uszczegółowienie potrzebnego Państwu zakresu informacji. Nasze Muzeum
jest instytucją wielodziałową, która mieście się w wielu budyniach na
terenie miasta, budynki te nie mają statusu filii ani oddziałów, czy
interesuje Państwa odpowiedź dotyczącą dostosowań w tych obiektach?
Nasza siedziba główna- budynek przy ul. Gdańskiej 4 jest od wielu lat
poddawany remontowi konserwatorskiemu oraz rozbudowie i na być
najprawdopodobniej udostępniony w drugiej połowie przyszłego roku.
Z wyrazami szacunku
--
--
odpowiedzi z Muzeum Narodowego w Poznaniu przez Muzeum Narodowe w Poznaniu w sprawie Dostępne instytucje kultury #80
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.
łączę pozdrowienia
Aleksandra Sobocińska
rzecznik Muzeum Narodowego w Poznaniu
> 1)Muzeum Narodowe w Poznaniu, Aleje Marcinkowskiego 9 , 61-745 Poznań
>
> 2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? *TAK*
>
> 3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?*NIE*
> 4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies
> asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków
> (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
>
> a. posiadanie kagańca
> b. prowadzenie na smyczy
> c. określona wielkość
> d. określona rasa
>
> 5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? *NIE*
> 6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
> 7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? *TAK*
> 8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami,
> to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji
> (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. podjazd dla wózków *TAK*
> b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością *TAK*
> c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością *NIE*
> d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a*TAK – opisy ogólne i wybrane
> dzieła*
> e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z
> niepełnosprawnością wzroku *NIE*
> f. obniżony blat w miejscu obsługi gości *NIE*
> g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód *TAK *
> h. inne *Ścieżki tyflograficzne w niektórych salach muzeum*
>
> 9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
> osób z różnymi niepełnosprawnościami? *TAK *
> 10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla
> osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z
> poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić
> wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a.eksponaty, których można dotykać *NIE*
> b. wydarzenia tłumaczone na język migowy*NIE*
> c. materiały z audiodeskrypcją*NIE*
> d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania TAK
> e. ZAJĘCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄMuzeum Narodowe
> w Poznaniu prowadzi zajęcia lekcyjne dopasowane do potrzeb konkretnej
> grupy,które realizowane są przy uwzględnieniu stopnia i rodzaju
> niepełnosprawności. Działania mogą być wspierane środkami
> dydaktycznymi, którymi uczestnicy posługują się na co dzień,
> uwzględniając również komunikację alternatywną ( np. piktogramy)
> Zajęcia opierają się na rozmowie i interakcji między uczestnikami,
> przeplatane są działaniami aktywizującymi, m. in. Stymulacją odczuć
> sensorycznych.
>
> 11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia
> dziecka? *TAK*
> 12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność
> kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?*TAKczęściowo ( stary
> gmach z 1904, nowy z 2001)*
>
(bez tematu) przez Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku w sprawie Dostępne instytucje kultury #136
Szanowni Państwo,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
............................................................................
...............
Joanna Kędzierska
Teatr Dramatyczny
im. Jerzego Szaniawskiego
ul. Nowy Rynek 11
09-400 Płock
tel. (24) 266 38 01
faks: (24) 266 38 44
www.teatrplock.pl
Re: Wniosek o informację przez Muzeum Zamkowe w Pszczynie w sprawie Dostępne instytucje kultury #111
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 08.07.2019 r.
o udostępnienie informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Agnieszka Stalmach
Sekretariat Muzeum Zamkowego w Pszczynie
W liście datowanym poniedziałek, 8 lipca 2019 (06:46:03) napisano:
| Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z
wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności
budynku, w ktorym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o
Państwa głowną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies
taki musi spełniać ktoryś z poniższych warunkow (Prosimy wymienić wszystkie
stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osob z niepełnosprawnościami?
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osob z niepełnosprawnościami, to jakie
rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić
wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wozkow
b. toaleta przystosowana do potrzeb osob z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osob z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille'a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością
wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkod
h. inne
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osob z
rożnymi niepełnosprawnościami?
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osob z
rożnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w
Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. eksponaty, ktorych można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatow napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
12) Czy budynek, w ktorym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną,
został wybudowany przed 1995 rokiem?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres
sprawa-13843@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć \- członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
\--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego
---|---
Re: Fwd: Wniosek o informację przez Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie w sprawie Dostępne instytucje kultury #148
Dzień dobry, odpowiedzi zaznaczone są na czerwono.
Tomasz Bartnik
Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie
W dniu 2019-07-08 12:29:03 użytkownik WOK-Sekretariat <wok@wok.lublin.pl> napisał:
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Wniosek o informację
Data: Mon, 08 Jul 2019 04:46:04 -0000
Nadawca: sprawa-13880@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-13880@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: wok@wok.lublin.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby: Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie, ul. Dolna Panny Marii 3
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? tak
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? tak
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a. posiadanie kagańca tak
b. prowadzenie na smyczy tak
c. określona wielkość
d. określona rasa
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? tak ale po zgłoszeniu tego faktu
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? nie
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? budynek jest zabytkiem nieprzystosowanym technicznie dla osób niepełnosprawnych, jednakże staramy się ułatwić dostęp osobom niepełnosprawnym.
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków tak
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością nie
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością tak
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości tak
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód tak
h. inne
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami? w instytucji organizowane są m.in. wernisaże i wystawy rękodzieła osób niepełnosprawnych
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka? nie
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? tak
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13880@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek przez Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku w sprawie Dostępne instytucje kultury #37
Dzień dobry,
w załączniku znajduje się odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udzielenie informacji.
Marika Mrozińska
Sekretariat
Miejska Biblioteka Publiczna
im. Z. Arentowicza we Włocławku
e-mail: kontakt@biblioteka.wloclawek.pl
tel. 54 231 55 50
RE: Wniosek o informację przez Muzeum Regionalne w Siedlcach w sprawie Dostępne instytucje kultury #98
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z dnia 08.07.2019 r., przesłany drogą elektroniczną dotyczący dostępności budynku zawiadamiam:
Ad. 1) Nazwa instytucji i adres siedziby są udostępnione na stronie biuletynu BIP www.muzeumsiedlce.art.pl
Ad. 2) Do placówki muzeum dopuszcza się wejście osoby z psem asystującym, zgodnie z art.2 pkt 11 Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2018, poz. 511 z późn.zm.)
Ad. 3) Termin „pies asystujący” zamyka katalog możliwej asysty zwierzęcej dla osoby zwiedzającej, nie dopuszcza się wejścia na terem Muzeum, innego psa niż asystujący.
Ad. 4) Nie dotyczy
Ad. 5) Nie dopuszcza się wejścia z innymi zwierzętami niż pies asystujący
Ad. 6) Wejście z psem asystującym nie podlega dodatkowej opłacie.
Ad. 7) Po budynku Muzeum mogą się poruszać osoby z niepełnosprawnościami, pozwalającymi na pokonanie schodów.
Ad. 8) Instytucja nie zapewnia rozwiązań zawartych w lit a-h.
Ad. 9) Muzeum, nie posiada specjalnego programu przystosowanego dla osób z niepełnosprawnościami, osoby uczestniczące w warsztatach wykonują zadania w miarę swoich możliwości, łącznie z grupą.
Ad. 10) Instytucja nie zapewnia rozwiązań zawartych w lit a-e.
Ad. 11) W budynku Muzeum nie ma oddzielnie wyznaczonego miejsca do nakarmienia lub przewinięcia dziecka?
Ad. 12) Budynek, w którym mieści się Muzeum, został wybudowany przed 1995 rokiem.
Z poważaniem
Gabriela Olszyna
Muzeum Regionalne w Siedlcach
ul. Piłsudskiego1, 08-110 Siedlce
Tel. 25 63 274 70, 25 63 274 79
2
From: sprawa-13830@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-13830@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, July 8, 2019 6:46 AM
To: muzeumsiedlce@interia.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
h. inne9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami?
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13830@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
informacje przez Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich w sprawie Dostępne instytucje kultury #103
-Dzień dobry
W załączeniu udostępniamy informacje
Anna Gronkowska
16 621 54-37
Anieta przez Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w sprawie Dostępne instytucje kultury #65
1. Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku
ul. Gołębia 1
o5-807 Podkowa Leśna
2. Do muzeum można wejść z psem asystującym.
3. Do instytucji można wejść z psem nieasystującym, który:
4.
a. Posiada kaganiec
b. Jest prowadzony na smyczy
c. Pies powinien być niewielki
d. Nie niebezpieczny dla ludzi i zabytków.
5. Do muzeum można wejść też z innymi zwierzętami niewielkimi,
trzymanymi na rękach.
6. Za zwierzęta nie pobieramy opłat.
7. Zapewniamy dostęp dla osób niepełnosprawnych
8.
a. Mamy pojazd dla wózków
b. Toaleta nie jest przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną
sprawnością.
c. Mamy miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych
d. Są opisy w alfabecie Braillea
e. Nie mmay kontrastowych oznaczeń ułatwiających orientacje osobom z
niepełnosprawnością wzoku
f. Mamy obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. Nie mamu szerokiego ciągu komunikacyjnego bez przeszkód.
h. Mamy przewopdnik dla średniwidzących, wirtualne Stawisko -
prezentacje z językiem migowym.
9. Muzeum zapewniaaktywności przystosowane dla osób z różnymi
niepełnosprawnościami.
10.
a. Są eksponaty, które można dotchnąć.
b. Wydarzenia nie są tłumaczone na jężyk migowy
c. Nie posiadamy materiałów z autodeskrypcją
d. Opisy eksponatów są napisane w języku łatwym do przeczytania.
11. Nie mamy miejsca wydzielonego do przewijania
dziecka.
12. Budynek został zbudownay przed 1995 rokiem.
Joanna Krupińska
Sekretariat
Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku
ul. Gołębia 1
05-807 Podkowa Leśna
tel. 22 758 93 63
e-mail: stawisko@stawisko.pl
<http://www.stawisko.pl/> www.stawisko.pl
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
wniosek o informację przez Muzeum Ziemi Wieluńskiej w sprawie Dostępne instytucje kultury #118
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącej dostępności głównej siedziby Muzeum Ziemi Wieluńskiej
informuję, że:
Ad 1) Muzeum Ziemi Wieluńskiej, ul. G. Narutowicza 13, 98-300 Wieluń
Ad 2) Nie
Ad 3) Nie
Ad 4) Nie dotyczy
Ad 5) Nie
Ad 6) Nie dotyczy
Ad 7) nie
Ad 8) Nie
Ad 9) Tak, szereg warsztatów dla osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ad 10 a) W przypadku gdy muzeum odwiedzają grupy osób, lub osoby
indywidualne z niepełnosprawnością intelektualną, wówczas przewodnicy
przygotowują eksponaty, które można dotykać,
Ad 10 b) nie
Ad 10 c) nie
Ad 10 d) nie
Ad 10 e) nie
Ad 11) nie
Ad 12) tak
--
W razie pytań proszę o kontakt
tel. 43 843 43 34
Agnieszka Kościarz
główna ksiegowa
Muzeum Ziemi Wieluńskiej
www.muzeum.wielun.pl
Informacja Publiczna Centrala przez Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach w sprawie Dostępne instytucje kultury #39
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie - Informacja Publiczna
Z poważaniem
--
Elżbieta Głuch
Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach
Sekretariat
32/ 254 60 98
Informacja Publiczna Centrala przez Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach w sprawie Dostępne instytucje kultury #39
Odpowiedź na wniosek o informację przez Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie w sprawie Dostępne instytucje kultury #89
Szanowni Państwo,
załączam odpowiedzi na Państwa zapytanie.
W przypadku niejasności pozostaję do państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Magda Robaszkiewicz
--
Magdalena Robaszkiewicz
Kierownik
Dział Obsługi Wystaw i Edukacji
t: 61 426 46 41 w. 209
t: 503 074 307
e: magda.robaszkiewicz@muzeumgniezno.pl
<mailto:magda.robaszkiewicz@muzeumgniezno.pl>
Muzeum Początków Państwa Polskiego
w Gnieźnie
ul. Kostrzewskiego 1
62-200 Gniezno
Polub nas na Facebooku! <https://www.facebook.com/mpppgniezno>
www.muzeumgniezno.pl <http://muzeumgniezno.pl/> e:
sekretariat@muzeumgniezno.pl <mailto:sekretariat@muzeumgniezno.pl>
t: 61 426 46 41
f: 61 426 48 41
NIP: 784-10-10-561
REGON: 639755382
Zasady przetwarzania przez Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
danych osób fizycznych określone są w komunikacie dostępnym na naszej
stronie internetowej: http://www.muzeumgniezno.pl/pl/rodo
Re: Wniosek o informację przez Muzeum Zamojskie w Zamościu w sprawie Dostępne instytucje kultury #112
W dniu 2019-07-08 o 06:46, sprawa-13844@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
>
> Prosimy o:
>
> 1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby Muzeum Zamojskie w Zamościu ul. Ormiańska 30, 22-400 Zamość
>
> oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
>
> 2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? TAK
> 3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? NIE
> 4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
>
> a. posiadanie kagańca
> b. prowadzenie na smyczy
> c. określona wielkość
> d. określona rasa
>
> 5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? NIE
> 6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
> 7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? TYLKO DO TOALETY
> 8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. podjazd dla wózków NIE
> b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością TAK
> c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością NIE
> d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a NIE
> e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku NIE
> f. obniżony blat w miejscu obsługi gości TAK
> g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód TYLKO PARTER BUDYNKU
> h. inne
>
> 9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami? NIE
> 10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
>
> a. eksponaty, których można dotykać
> b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
> c. materiały z audiodeskrypcją
> d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
> e. INNE (jakie?)
>
> 11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka? NIE (SĄ PLANY)
> 12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? TAK (ZABYTKOWE KAMIENICE Z XVII WIEKU)
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13844@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.informacjapubliczna.org
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
> Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
>
Re: Wniosek o informację przez Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego w sprawie Dostępne instytucje kultury #116
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego udziela odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 08.07.2019r.:
1) Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
ul. Podzamcze 2
66-300 Międzyrzecz
2) TAK
3) NIE
4) -
5) NIE
6) NIE
7) TAK
8) h. pomoc pracowników obsługi muzeum
9) NIE
10) -
11) NIE
12) TAK
Z wyrazami szacunku
Elżbieta Jednorowicz
kierownik administracyjny
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
ul. Podzamcze 2
66-300 Międzyrzecz
tel. 95 742-18-50
W dniu 2019-07-08 06:46:04 użytkownik <sprawa-13848@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
h. inne
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami?
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13848@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informację przez Muzeum Śląska Cieszyńskiego w Cieszynie w sprawie Dostępne instytucje kultury #102
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby Muzeum Śląska Cieszyńskiego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. T. Regera 6
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym? TAK
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący? TAK
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):
a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy TAK
c. określona wielkość
d. określona rasa
5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy? TAK
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie? NIE
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami? TAK
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością TAK
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości TAK
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód TAK
h. inne WINDA
9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami? TAK
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):
a. eksponaty, których można dotykać TAK
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?) MAKIETY FRAGMENTÓW MIASTA
11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka? TAK
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem? TAK
From: mc@muzeum-cieszyn.ox.pl [mailto:mc@muzeum-cieszyn.ox.pl]
Sent: Monday, July 08, 2019 9:46 AM
To: MARIAN DEMBINIOK <dyr@muzeumcieszyn.pl>
Subject: Fw: Wniosek o informację
From: sprawa-13834@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-13834@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, July 08, 2019 6:46 AM
To: mc@muzeum-cieszyn.ox.pl <mailto:mc@muzeum-cieszyn.ox.pl>
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).
Prosimy o:
1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby
oraz o odpowiedź na poniższe pytania:
2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):a. posiadanie kagańca
b. prowadzenie na smyczy
c. określona wielkość
d. określona rasa5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. podjazd dla wózków
b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
h. inne9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami?
10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):a. eksponaty, których można dotykać
b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
c. materiały z audiodeskrypcją
d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
e. INNE (jakie?)11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-13834@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-13834@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
NIP 526 284 28 72 | KRS 0000181348
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MDgwNDQ2MDIuNTEwNTAuNTI1MDFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwOCBKdWwgMjAxOSAwNDo0NjowMiAtMDAwMHxtY0BtdXpldW0tY2llc3p5bi5veC5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>