Kto zabiera głos na Facebooku? przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pytania, które wysyłamy stanowią kontynuację monitoringu dotyczącego blokowania użytkowników i użytkowniczek mediów społecznościowych (tamten monitoring dotyczył czterech województw - dolnośląskiego, lubuskiego, lubelskiego i kujawsko-pomorskiego). O ile poprzednio chcieliśmy dowiedzieć się jakie media społecznościowe są prowadzone w gminach i jakie zasady nimi rządzą, teraz skupiamy się głównie na Facebooku i pogłębiamy wiedzę o tym, jaką rolę wyznaczają mu władze gminne.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Informacja Publiczna - odpowiedź przez None w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #847
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udzielenie Informacji
Publicznej.
Pozdrawiam,
Mateusz Nieroda
Urząd Gminy Czudec
tel. 177172127 lub 505 111 707
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten
email przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie
nadawcy o zaistniałej sytuacji.
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne są na
naszej stronie internetowej www.czudec.pl w zakładce „Ochrona danych
osobowych w Gminie Czudec”. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod
adresem: daneosobowe@czudec.pl
Re: wniosek o informację przez BOJSZOWY w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1107
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 02.06.2021 r.
UG Bojszowy
--
Zgodnie z art. 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bojszowy reprezentowana przez Wójta Gminy Bojszowy z siedzibą w Bojszowach ul. Gaikowa 35;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – mail: iod@bojszowy.pl tel. +48 507 859 176;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań gminy - na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
informacja publiczna przez PRZECISZÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #372
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ŁAZISKA GÓRNE w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1051
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1737
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Aleksandra Zachęć
--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25
Treść powyższego e-maila i wszelkie załączone do niego pliki/dokumenty mogą stanowić wiadomość poufną i podlegają ochronie prawnej.
Jeżeli nie jest Pan/Pani prawidłowym/zamierzonym adresatem powyższej wiadomości lub pośrednikiem uprawnionym do jej przekazania, nie może Pan/Pani jej ujawniać,
kopiować, dystrybuować ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać.
Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu tej wiadomości oraz prosimy o jej usunięcie ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchybienia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/ Panią, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów,
e-mail: urzad@zlotow.pl, tel.: 67 263 26 40, reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa Pana Adama Pulita.
Przed przekazaniem nam danych osobowych prosimy zapoznać się z klauzulą informacyjną na stronie: www.bip.zlotow.pl
m.Brzeziny odpowiedz na informacje publiczną przez BRZEZINY w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #108
Pan Szymon Osowski członek zarządu
Pani Katarzyna Batko-Tołuć członek zarządu
Pani Marzena Błaszczyk członek zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-36891@fedrowanie.siecobywatelska.pl
OK.1431.39.2021 Brzeziny, dnia
14.06.2021 r.
W odpowiedzi na wniosek o informacje publiczną z dnia 02.06.2021 (data
wpływu 07. 06.2021 r.) informuje co następuje.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?
3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
Dokumenty takie nie powstały, zasady zostały omówione z nowo zatrudnioną
osobą.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?
5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021
r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
użytkownicy?
a) tak
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany?
Do chwili obecnej żaden z zablokowanych użytkowników nie został
odblokowany.
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych
na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
Na dzień odpowiedzi na wniosek zablokowane są 4 osoby
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)
8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to
konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
O zablokowaniu użytkowników decyduje redaktorka prowadząca profil.
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?
8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
umowie.
Prowadzenie fanpage'a Miasta Brzeziny; planowanie i tworzenie treści
postów; moderacja fanpage'a Miasta Brzeziny; realizacja i rozwijanie
komunikacji z mieszkańcami poprzez Facebook; tworzenie zdjęć wraz z
obróbką; publikowanie na fanpage'u informacji otrzymywanych od
naczelników jednostek Miasta Brzeziny i kierowników podległych
jednostek; zachowanie maksymalnie spójności informacji i komunikatów
przesyłanych przez różne kanały informacyjne.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
Miesięczne wynagrodzenie wynosi 1000 zł brutto.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
Nie, widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook nie jest ograniczana.
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
Nie dotyczy.
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent
prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które
dzieją się w gminie/mieście?
Burmistrz Brzezin nie prowadzi oficjalnego własnego profilu.
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak
płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe?
Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Nie dotyczy.
Gmina Krzemieniewo - odpowiedz na wniosek przez KRZEMIENIEWO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1663
Odpowiedź na zapytanie dotyczące informacji publicznych (Gmina Zagórz) przez ZAGÓRZ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #950
Wniosek o informację- odpowiedź przez BARANÓW SANDOMIERSKI w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #935
odpowiedź na informację publiczną przez WYSOKIE MAZOWIECKIE w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #967
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną
Pozdrawiam
Katarzyna Prużanin
Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
gmina Sierakowice / RSO.1431.42.2021 przez SIERAKOWICE w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1359
odpowiedz na wniosek o dostępie do informacji publicznej przez CHORKÓWKA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #906
odpowiedź na wniosek o informację publiczną - Urząd Miejski w Sępopolu przez None w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1463
Odpowiedź na wniosek przez SZTUTOWO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1313
Dzień dobry,
w załączeniu i poniżej przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek, jednocześnie zwracam się z prośbą o potwierdzenie otrzymania wiadomości.W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
3. a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?
4. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
NIE1. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie? Ciekawe informacje, udostępnienia postów dotyczących naszych mieszkańców, spraw mieszkańców, udostępnianie postów na prośbę, akcje charytatywne, itp.
2. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie
3. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?Nie było dotąd takiej sytuacji.
1. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
1 osoba7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)1. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)* stanowisko ds. komunikacji społecznej,
Do podstawowych obowiązków stanowiska ds. komunikacji społecznej należy :
1) nadzorowanie prawidłowego wykorzystanie środków budżetowych w zakresie sportu, kultury, turystyki i promocji,
2) współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, oświaty, sportu i ekologii,
3) czuwanie nad prawidłową realizacją uchwał w działaniu kultury, sportu turystyki i promocji,
4) opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS,
5) inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki oraz kultury fizycznej, turystyki i promocji,
6) organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów,
7) planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, a w szczególności:
a) wydawanie folderów i innych wydawnictw,
b) przygotowywanie materiałów i udział w targach turystycznych i wystawach gospodarczych,
c) bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej Gminy oraz na Facebooku
8) prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności :
a) prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,
b) ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater,
c) opłat przystaniowych i pasażerskich,
d) zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie gminy,
e) organizacji informacji turystycznej,
f) wspierania działalności w zakresie kultury,
9) prowadzenie spraw z zakresu sportu i ścisła współpraca w tym zakresie z koordynatorem sportu,
10) współpraca z pracownikami świetlic gminnych.
11) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia – realizacja programów, prowadzenie dokumentacji, statystyki, nadzór nad ośrodkami zdrowia działającymi na terenie gminy Sztutowo.
12) prowadzenie spraw w zakresie wydawania Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo.
13) prowadzenie spraw związanych z obchodami Dnia Rybaka oraz innymi imprezami i
uroczystościami organizowanymi przez gminę.
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej związków i organizacji których Gmina Sztutowo jest członkiem.
* stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych
Do podstawowych obowiązków stanowiska ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych należy:
1) sprawowanie nadzoru nad Biuletynem Informacji Publicznej,
2) prowadzenie spraw z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)przekazywanie do realizacji poszczególnym pracownikom zawartych umów w wyniku prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
4) prowadzenie rejestru prowadzonych i udzielonych zamówień publicznych,
5) prowadzenie rejestru zawartych umów w wyniku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego,
6) sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
7) udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu z zakresu zamówień publicznych,
8) gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł,
9) inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich z jednostkami samorządu i lokalnymi organizacjami w ramach współpracy,
10) gromadzenie danych na temat środków pozyskanych w ramach projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,
11) przygotowywanie aplikacji i występowanie w imieniu Gminy do funduszy Unii Europejskiej oraz innych organizacji finansowych,
12) nadzór nad realizacją zaakceptowanych projektów,
13) rozliczanie realizowanych i zakończonych projektów,
14) współpraca z organizacjami, których Gmina jest członkiem w zakresie przygotowywania aplikacji,
15) reprezentowanie Gminy przy realizacji programów, w których jest ona beneficjantem,
16) uaktualnianie wiedzy w zakresie źródeł finansowania ze środków Unii Europejskiej, rodzajów pomocy, sposobów pozyskiwania środków na zadania gminy,
17) prowadzenie spraw z zakresu zarządzania i utrzymaniem gminnych obiektów komunalnych, urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych.
18) koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami, programu usuwania azbestu w tym:
- prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych.
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu.
19) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii
i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu,
20) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków,
21) udzielanie informacji na temat obiektów i obszarów zabytkowych,
22) wykonywanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa należących do kompetencji gminy z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,
* Przewodniczący Rady Gminy – w zakresie umieszczania informacji po sesjach Rady Gminy
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku? Wójt Gminy SztutowoPONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410 https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
1. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. NIE
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P1. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
2. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy? NIE DOTYCZY
3. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? NIE
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH1. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)NIE DOTYCZY
Pozdrawiam
Agata Kibort
Referent ds. komunikacji społecznej
tel: 55 247 81 51 wew. 613Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), na stronie www.sztutowo.pl http://www.sztutowo.pl/?page_id=2496 umieściliśmy szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.PNG