Kto zabiera głos na Facebooku? przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pytania, które wysyłamy stanowią kontynuację monitoringu dotyczącego blokowania użytkowników i użytkowniczek mediów społecznościowych (tamten monitoring dotyczył czterech województw - dolnośląskiego, lubuskiego, lubelskiego i kujawsko-pomorskiego). O ile poprzednio chcieliśmy dowiedzieć się jakie media społecznościowe są prowadzone w gminach i jakie zasady nimi rządzą, teraz skupiamy się głównie na Facebooku i pogłębiamy wiedzę o tym, jaką rolę wyznaczają mu władze gminne.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Re: wniosek o informację przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1939
1
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ALEKSANDRÓW (woj. lubelskie) w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1958
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 21.06.2021 r.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez SIEKIERCZYN w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2371
Re: wniosek o informację przez NOWODWÓR w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1937
Witam
znak IP 1431.26.2021
> udzielam odpowiedzi na wniosek o udostępnienienie informacji publicznej:
>
> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> a) tak
>
> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>
> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>
Zasady korzystania nie zostały poprzedzone dyskusją mającą
odzwierciedlenie w dokumentach.
>
> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>
> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>
> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>
> b) nie
>
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
> użytkownicy?
>
> b) nie
>
> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany?
>
> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>
0 osób zablokowanych na dzień odpowiedzi.
>
> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
> kolejny?
>
> b) nie
>
> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
> podmiot (osoba/firma)?
> a) pracownicy urzędu
>
> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe?)
>
Prowadzeniem Facebooka zajmuje się Pan Wójt.
>
> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>
O zablokowaniu użytkowników decyduje Pan Wójt.
>
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>
> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
> społeczności, Reklamy, Statystyki
> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
> f) Inna - jaka?
>
> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
> umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
> umowie.
>
> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
> Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
>
Widoczność wpisów nie jest ograniczana.
>
> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku?
>
> b) nie
>
> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku jest opłacane z budżetu gminy? - prowadzenie nie jest
> opłacane z budżetu gminy.
>
> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>
Wójt nie prowadzi swojego profilu.
>
> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>
> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
> budżetu gminy.
>
> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>
> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) 0 zł
>
> Z poważaniem
Zbigniew Marciniak
Odpowiedź na wiosek o udostępnienie informacji przez PŁUŻNICA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2286
Re: odpowiedź na wniosek z dnia 02.06.2021 r. - MOSKiT.062.2.2021.AB przez ANDRYCHÓW w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #320
1
>
> MOSKiT.062.2.2021.AB
>
> *_Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 2
> czerwca 2021 r._*
>
> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> a) tak
> *b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
> *c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>
> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>
> *a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
> dostępnymi także
> w BIP lub na stronie internetowej)*
> *b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
> *c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
> sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
> urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
> e) Inna, jaką?
>
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>
> *Zasady korzystania z Facebook’a nie zostały określone i opracowane w
> żadnych dokumentach.*
>
> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
> lub na stronie internetowej urzędu
> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
> *c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP*
> d) Inne, jakie?
>
> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
> a) tak
> *b) nie*
>
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
> użytkownicy?
> a) tak
> *b) nie*
>
> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany?
>
> *Na profilu Andrychów Nasze Miasto nie miało miejsca zablokowanie żadnego
> z użytkowników.*
>
> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>
> *0*
>
> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
> kolejny?
> a) tak
> b) nie
> *c) nie dotyczy
> *d) Inna sytuacja (jaka?)
>
> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
> podmiot (osoba/firma)?
> *a) pracownicy urzędu
> *b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>
> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe?)
>
> *Są to pracownicy administracyjni, zatrudnieni na stanowisku
> podinspektorów.
> W zakresie obowiązków wskazane jest prowadzenie mediów społecznościowych.*
>
> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>
> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
> <https://www.facebook.com/help/289207354498410>
> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
> społeczności, Reklamy, Statystyki
> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
> f) Inna - jaka?
>
> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
> umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
> umowie.
>
> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
> Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
>
> *Jeżeli profil Andrychów Nasze Miasto zostaje oznaczony w jakimkolwiek
> prywatnym poście, post nie pojawia się automatycznie na oficjalnym
> profilu Gminy.*
>
> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku?
> a) tak
> *b) nie*
>
> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>
> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>
> *Burmistrz prowadzi swój profil prywatny i niejednokrotnie informuje
> na nim
> o sprawach dotyczących działań prowadzonych w Gminie Andrychów.*
>
> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>
> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
> budżetu gminy.
> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
> *d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
> *e) Inna sytuacja - jaka?
>
> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>
> W załączniku przesyłam skan odpowiedzi wraz z podpisem Dyrektora.
>
>
> --
> banner_mail
>
> Pozdrawiam
> Anna Buda
> mob. 504 204 309
>
> *M*iejski *O*środek *S*portu, *K*ultury *i T*urystyki w Andrychowie
>
> Włókniarzy 11, 34-120 Andrychów, tel. 334322555
>
> <http://www.andrychow.eu>
>
> /https://moskit-andrychow.eu/ <https://moskit-andrychow.eu>
>
> */biuro@moskit/*-andrychow.eu
>
>
> <http://www.facebook.com/andrychow.eu>
>
odpowiedź Piwniczna przez PIWNICZNA-ZDRÓJ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #6
Dzień dobry!
Na wstępie przepraszam za tak późne udzielenie odpowiedzi, ale w związku
z nastąpieniem pewnych zmian organizacyjnych zmieniła się osoba
zajmująca się tym tematem:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty. NIE
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
b) nie
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021
r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany? nie dotyczy
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych
na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? nie
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)
8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
podmiot (osoba/firma)?
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to
konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
umowie.
Bieżące umieszczanie treści na profilu.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. NIE
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku jest opłacane z budżetu gminy? nie dotyczy
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent
prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które
dzieją się w gminie/mieście? tak
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak
płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe?
Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) nie dotyczy
Pozdrawiam,
Magdalena Nieć
--
Kamila Gumulak
Magdalena Nieć
Zespół ds. promocji Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Urząd Miejski w Piwnicznej-Zdroju
ul. Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
tel. 18 446 40 43
e-mail: promocja@piwniczna.pl
www.piwniczna.pl
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez BORKI w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1867
Udzielenie Informacji Publicznej - Gmina Chrostkowo przez CHROSTKOWO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2179
Dot. informacji publicznej przez GÓRZYCA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2114
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej. Pozdrawiam, Kowalska
w/s udostępnienia informacji publicznej przez POLANICA-ZDRÓJ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2172
Re: wniosek o informację- ODPOWIEDŹ przez LWÓWEK ŚLĄSKI w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2441
2
Pismo odpowiedź na wniosek inf. publ. ROiN.1431.37-1.2021.PD od UG Jedlnia-Letnisko 28-06-2021r przez JEDLNIA-LETNISKO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #528
Re: Fwd: wniosek o informację- Gmina Dobrzyń nad Wisłą przez DOBRZYŃ NAD WISŁĄ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2182
Dzień dobry. W odpowiedzi na mejla dotyczącego udostępnienia informacji
publicznej przekazuję informacje:
Cześć I
1. Odpowiedź na pytanie 1- TAK
2.Profil gminy na Facebooku pełni funkcję: a-informacyjną i b-promocyjną
3. Nie- nie zostały odzwierciedlone w żadnych dokumentach
4.Odpowiedź na pytanie 4- Na facebooka przygotowywane są różne treści,
niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP.
5. NIE- pytanie nr 5
6.NIE- pytanie nr 6
6.1- nie dotyczy
7. żadna osoba nie jest zablokowana
7.1- c-nie dotyczy
8. Odpowiedź a: -Profil gminy prowadzą pracownicy urzędu
8.1 Facebooka prowadzi pracownik Urzędu- Referent ds. promocji i
rozwoju, który w zakresie obowiązków ma wykazane prowadzenie portalu
społecznościowego.
8.2- nie dotyczy
Część II- oficjalny profil W/B/P
10. Nie istnieje oficjalny profil burmistrza na Facebooku- NIE
11. nie dotyczy
12.Odpowiedź na pytanie 12 brzmi-NIE
CZĘŚĆ III- Reklama Gminy/Miasta w Mediach Społecznościowych
13. Odpowiedź na pytanie 13 brzmi- NIE- nie realizujemy płatnych
kampanii reklamowych w social mediach
13.1- nie dotyczy
W dniu 24.06.2021 o 11:28, Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą pisze:
--
Agnieszka Zielińska Referent ds. promocji i rozwoju Urząd Miasta i Gminy
Dobrzyń nad Wisłą ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą tel. 54 253 05 50
Dzień dobry. W odpowiedzi na mejla dotyczącego udostępnienia informacji
publicznej przekazuję informacje:Cześć I
1. Odpowiedź na pytanie 1- TAK
2.Profil gminy na Facebooku pełni funkcję: a-informacyjną i b-promocyjną
3. Nie- nie zostały odzwierciedlone w żadnych dokumentach
4.Odpowiedź na pytanie 4- Na facebooka przygotowywane są różne treści,
niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP.5. NIE- pytanie nr 5
6.NIE- pytanie nr 6
6.1- nie dotyczy
7. żadna osoba nie jest zablokowana
7.1- c-nie dotyczy
8. Odpowiedź a: -Profil gminy prowadzą pracownicy urzędu
8.1 Facebooka prowadzi pracownik Urzędu- Referent ds. promocji i
rozwoju, który w zakresie obowiązków ma wykazane prowadzenie portalu
społecznościowego.8.2- nie dotyczy
Część II- oficjalny profil W/B/P
10. Nie istnieje oficjalny profil burmistrza na Facebooku- NIE
11. nie dotyczy
12.Odpowiedź na pytanie 12 brzmi-NIE
CZĘŚĆ III- Reklama Gminy/Miasta w Mediach Społecznościowych
13. Odpowiedź na pytanie 13 brzmi- NIE- nie realizujemy płatnych
kampanii reklamowych w social mediach13.1- nie dotyczy
W dniu 24.06.2021 o 11:28, Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą pisze:
>> ---------- Pierwotna wiadomość ----------
>> Od:sprawa-39051@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>> Do:dobrzyn@dobrzyn.pl
>> Data: 18 czerwca 2021 17:47
>> Temat: wniosek o informację
>>
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>>
>> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>>
>> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
>> a) tak
>> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
>> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>>
>> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>>
>> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
>> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
>> e) Inna, jaką?
>>
>> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>>
>> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
>> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
>> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>> d) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
>>
>> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>>
>> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
>> a) tak
>> b) nie
>> c) nie dotyczy
>> d) Inna sytuacja (jaka?)
>>
>> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>> a) pracownicy urzędu
>> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>>
>> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
>>
>> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>>
>> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>>
>> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook:https://www.facebook.com/help/289207354498410
>> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
>> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
>> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
>> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
>> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
>> f) Inna - jaka?
>>
>> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
>>
>> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>>
>> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
>>
>> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>>
>> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>>
>> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>>
>> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>>
>> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
>> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
>> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
>> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>> e) Inna sytuacja - jaka?
>>
>> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:sprawa-39051@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>>
>>
>> --
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
>> www.siecobywatelska.pl |www.sprawdzamyjakjest.pl
>> www.watchdogportal.pl |www.informacjapubliczna.org
--
Agnieszka Zielińska Referent ds. promocji i rozwoju Urząd Miasta i Gminy
Dobrzyń nad Wisłą ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą tel. 54 253 05 50
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji przez LNIANO w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2234
Re: wniosek o informację przez GRUDZIĄDZ w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #2363
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o informację publiczną w załączniku przesyłam
odpowiedź.
--
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Śleboda
Urząd Gminy Grudziądz
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272