Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Aktywni obywatele/lki często narzekają na jakość debaty w mediach społecznościowych gminy. Po pierwsze zwracają uwagę, że niektóre informacje pojawiają się tylko tam. Po drugie krytykują blokowanie pytań i głosów krytycznych. Postanowiliśmy sprawdzić jak często gminy prowadzą media społecznościowe i czy jakoś tę kwestię regulują.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 143 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 1 | 0 |
Mazowieckie | 1 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 0 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 1 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #17
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:10.171309+00:00 z adresu sekretariat@czarny-bor.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #16
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:10.135601+00:00 z adresu sekretariat@ug.cieszkow.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #4
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:09.682088+00:00 z adresu umig@bogatynia.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #3
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:09.644382+00:00 z adresu bierutow@bierutow.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Odpowiedź: Media społecznościowe w gminach 2019 przez BOLESŁAWIEC w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #6
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? Tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka? Tak
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka? Nie
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. Nie posiada
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? Nie ma takich osób
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? Pracownicy urzędu
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni. Specjalista ds. komunikacji społecznej
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? Tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera? Tak
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Twittera? Nie
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. Nie posiada
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? Nie ma takich osób
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? Pracownicy urzędu
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni. Specjalista ds. komunikacji społecznej
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? Nie prowadzi
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)? Na fb, prowadzą go pracownicy urzędu.
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. Nie był
*From:*Urząd Miasta Bolesławiec [mailto:umboleslawiec@um.boleslawiec.pl]
*Sent:* Friday, April 5, 2019 8:55 AM
*To:* Jerzy Zieliński <sekretarz@um.boleslawiec.pl>
<mailto:sekretarz@um.boleslawiec.pl>; Anna Troszczyńska
<a.troszczynska@um.boleslawiec.pl> <mailto:a.troszczynska@um.boleslawiec.pl>
*Subject:* Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-12927@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-12927@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Udzielenie informacji publicznej na Państwa wniosek przez BARDO w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #1
Sieć obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam pismo dot. odpowiedzi na Państwa wniosek odn.
udzielenia informacji publicznej przez Gminę Bardo.
Z poważaniem
Michał Sikuciński
Referat Komunikacji Społecznej -kierownik- Urząd Miasta i Gminy Bardo
Rynek 2 57-256 Bardo tel 74/8171478 wew. 74
Odpowiedź na wniosek przez WOŁÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #249
Dzień dobry!
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Anna Mądrzycka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Wołowie
Rynek 34
56-100 Wołów
tel. 71 319 13 28
Media społecznościowe w gminach 2019 - PP/2571963 przez Wrocław w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #250
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 4
kwietnia 2019 ( data wpływu 5.04.2019) o nr PP/2571963 w załączeniu
przesyłam skan odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Karolina Ośka
___________________________________
Biuro Promocji Miasta i Turystyki (City Promotion and Tourism Office)
Sekretariat
Urząd Miejski Wrocławia (Municipality of Wroclaw)
Przejście Żelaźnicze 1, 50-107 Wrocław
tel. +48 71 777 82 10, fax +48 71 777 86 91
Gmina Lubin - odpowiedź na informację publiczną przez LUBIN w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #70
Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pytania zadane w trybie informacji publicznej na temat Facebooka, Twittera.
pozdrawiam
Sylwia Rozkosz
Email: rozkosz@ug.lubin.pl
Tel: 76 84-03-152
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I nr 3
59-300 Lubin
----------------
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/
---
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/
odpowiedź przez WIŃSKO w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #244
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
TAK
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
TAK
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
REGULAMIN OGÓLNY FACEBOOK
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
J.W.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
NIE MA TAKIEJ EWIDENCJI
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
PRACOWNICY
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.
URZĘDNICZE, INSPEKTOR, PODINSPEKTOR,KIEROWNIK
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? NIE
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?
ZALEŻNIE OD POTRZEB/AKCJI/KONSULTACJI
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?
NIE ISTNIEJE. WÓJT MA TYLKO PROFIL PRYWATNY, KTÓRY ADMINISTRUJE SAMA
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-13165@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Moja wiedza jest następująca:
Gmina Stoszowice - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STOSZOWICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #219
Stoszowice, dnia 18 kwietnia 2018 r.
Stowarzyszenie Siec Obywatelska
Watchdog Polska
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Robert Sarna
Sekretarz Gminy Stoszowice
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - gmina Strzelin przez STRZELIN w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #222
Dzień dobry
W załączniku odpowiedzi na przesłany wniosek
z poważaniem
Lech Pąchalski UMiG Strzelin
Media społecznościowe w gminach 2019-odpowiedż przez ZGORZELEC w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #255
witam serdecznie,
w załączeniu odpowiedź (pismo WPWZ.1431.1.2019.ŁR) na wniosek o
udzielenie informacji publicznej z dnia 4 kwietnia (data wpływu 5.04.2019)
pozdrawiam
Paweł Jaworski
--
Paweł Jaworski
Wydział Promocji i Współpracy z Zagranicą
Urząd Miasta Zgorzelec | Gmina Miejska Zgorzelec
NIP 615-17-94-018 | REGON 230821546
ul. Domańskiego 7,
59-900 Zgorzelec
tel.:+48 75 77 59 947, +48 75 77 55 737
-----------
www.zgorzelec.eu
http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
ESP ePuap:/umzgorzelec/SkrytkaESP
--
FW: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KARPACZ w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #48
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznych, przesyłam odpowiedzi na postawione we wniosku pytania:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? - Tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? - Tak
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? – Nie ustalono w regulaminie lub innym dokumencie zasad blokowania komentarzy.
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – Nie dotyczy
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – Dwie osoby.
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – Pracownicy w Urzędzie
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – Stanowiska ds. promocji, st. informatyczne
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? - Nie
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera? – Nie dotyczy
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera? - Nie dotyczy
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.- Nie dotyczy
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?- Nie dotyczy
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? - Nie dotyczy
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. - Nie dotyczy
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym? - Nie
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? Oficjalnego profilu burmistrza nie prowadzą osoby opłacane z budżetu gminy.
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. – Nie dotyczy
Z poważaniem
Katarzyna Dobiecka
Kierownik Referatu Promocji i Rozwoju
---
Gmina Karpacz - Urząd Miejski w Karpaczu
ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz
tel. +48 75 76 19 201
fax +48 75 76 19 224
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP
e-mail: katarzyna.dobiecka@karpacz.eu <mailto:katarzyna.dobiecka@karpacz.eu>
www.karpacz.pl <http://www.karpacz.pl/>
www.bip.karpacz.eu <http://www.bip.karpacz.eu/>
www.facebook.com/UMKarpacz <http://www.facebook.com/UMKarpacz>
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Media społecznościowe w gminach 2019
Data:
Thu, 04 Apr 2019 20:37:11 -0000
Nadawca:
sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
urzad.miasta@karpacz.eu <mailto:urzad.miasta@karpacz.eu>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-12969@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA0MDQyMDM3MTEuMzAzMjAuNTkyMDhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBBcHIgMjAxOSAyMDozNzoxMSAtMDAwMHx1cnphZC5taWFzdGFAa2FycGFjei5ldXwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KOWARY w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #56
Dzień Dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
uprzejmie informuję, iż:
Część 1
1\. Gmina Miejska Kowary prowadzi swój profil na Facebooku.
2\. Na stronie internetowej gminy znajduje się link do facebookowego profilu
gminy.
3\. W żadnym dokumencie gmina nie uregulowała zasad blokowania komentarzy i
użytkowników Facebooka.
4\. Gmina nie posiada polityki blokowania komentarzy i użytkowników na profilu
facebookowym.
5\. Żaden użytkownik na dzień dzisiejszy nie jest zablokowany na profilu gminy
w serwisie Facebook.
6-7. Profil gminy na Facebooku prowadzą pracownicy Urzędu Miejskiego w
Kowarach zatrudnieni na stanowiskach: Kierownik Referatu Promocji, Stanowisko
ds. informacji turystycznej, Stanowisko ds. funduszy pomocowych, Główny
Specjalista Informatyk, Informatyk.
Część 2
1\. Gmina Miejska Kowary prowadzi swój profil na Twitterze.
2\. Na stronie internetowej gminy znajduje się link do twitterowego profilu
gminy.
3\. W żadnym dokumencie gmina nie uregulowała zasad blokowania komentarzy i
użytkowników Twittera.
4\. Gmina nie posiada polityki blokowania komentarzy i użytkowników na profilu
twitterowym.
5\. Żaden użytkownik na dzień dzisiejszy nie jest zablokowany na profilu gminy
w serwisie Twitter.
6-7. Profil gminy na Twiterze prowadzi pracownik Urzędu Miejskiego w Kowarach
zatrudniony na stanowisku: Kierownik Referatu Promocji.
Część 3
1\. Urząd Miejski nie prowadzi forum dla mieszkańców.
Część 4
1\. Oficjalny profil Burmistrza Miasta Kowary na Facebooku prowadzi sama pani
Burmistrz. Na ten cel nie są przewidziane żadne dodatkowe środki pieniężne.
Nie ma oficjalnego profilu Burmistrza Miasta Kowary na Twitterze ani Wykopie.
2\. Żaden z profili w mediach społecznościowych nie był opłacany w roku 2018 z
budżetu gminy.
Osoba wytwarzająca informację: Andrzej Weinke/ Kierownik Referatu Promocji.
Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji publicznej: Żaneta Waligóra/
Stanowisko ds. prowadzenia dokumentacji pracowniczej i zarządzania informacją.
Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1 Maja 1a
58-530 Kowary
odpowiedź na wniosek przez OLEŚNICA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #130
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Maria Susidko
Urząd Miasta Oleśnicy
56-400 Oleśnica
Rynek Ratusz
tel. 071 7982104
e-mail: m.susidko@um.olesnica.pl
____________________________________________________________
Urząd Miasta Oleśnicy 56-400 Oleśnica Rynek Ratusz
tel. +48 71 79 82 100 fax. +48 71 79 82 117 kancelaria@um.olesnica.pl
http://www.olesnica.pl http://epuap.gov.pl/wps/portal
RE: Media społecznościowe w gminach 2019 przez JAWORZYNA ŚLĄSKA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #37
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z dn. 4
kwietnia 2019 r., odpowiedź na wszystkie pytania: NIE.
Z poważaniem
Tomasz Strzałkowski
Sekretarz Gminy Jaworzyna Śląska
<mailto:strzalkowski@jaworzyna.net> strzalkowski@jaworzyna.net
From: Urząd Miejski Jaworzyna Śląska [mailto:urzad@jaworzyna.net]
Sent: Thursday, April 18, 2019 11:46 AM
To: Tomasz Strzałkowski <strzalkowski@jaworzyna.net>
Subject: FW: Media społecznościowe w gminach 2019
_____
From: sprawa-12958@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-12958@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
[mailto:sprawa-12958@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, April 04, 2019 10:37 PM
To: urzad@jaworzyna.net <mailto:urzad@jaworzyna.net>
Subject: Media społecznościowe w gminach 2019
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i
użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie
uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i
użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku,
Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby
opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy
gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-12958@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-12958@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA0MDQyMDM3MTAuMzAzM
jAuODgyMjZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBBcHIgMjAxOSAyM
DozNzoxMCAtMDAwMHx1cnphZEBqYXdvcnp5bmEubmV0fDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8c
mVkZ3JpZDE%3D>
informacja publiczna przez POLANICA-ZDRÓJ w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #145
Polanica-Zdrój, 18 kwietnia 2019 r.
Stosownie do wniosku złożonego mailem dnia 4 kwietnia 2019 r. przesyłam w załączeniu informację Burmistrza Miasta Polanica-Zdrój udzielonej pismem nr S.1431.12.2019 z dnia 17 kwietnia 2019 r.
Łączę pozdrowienia i życzenia Radosnych Świąt Wielkanocnych
Jolanta Surmińska-Rudnicka
Sekretarz Gminy
tel. 748680620
Urząd Miejski w Polanicy-Zdroju
ul. J. Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój
Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem powyższej wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość. Nie możemy zagwarantować, że elektroniczny sposób transmisji wiadomości będzie bezpieczny i pozbawiony błędów, gdyż wiadomość taka może zostać przechwycona, zmieniona, utracona lub zniszczona, a także może dotrzeć z opóźnieniem, być niepełna lub zawierać wirusy. W związku z powyższym, nadawca nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy lub luki w powyższej wiadomości, które mogły powstać w wyniku jej elektronicznej transmisji. W razie jakichkolwiek wątpliwości, proszę zwrócić się o przesłanie papierowej kopii odnośnej wiadomości. Informacje zawarte w treści e-maila nie są stanowiskiem oficjalnym Burmistrza Miasta Polanica-Zdrój i nie mogą być rozumiana jako jakakolwiek oficjalna decyzja Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju. Mają jedynie charakter informacyjny. Odpowiedzialność za ich treść spoczywa na osobie bezpośrednio wysyłającej e-mail. Podpis osoby która wysłała wiadomość powinien znaleźć się na końcu wiadomości e-mailowej.
Re: Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019 przez ŻÓRAWINA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #263
Szanowni Państwo,
W załączeniu odpowiedź w zakresie udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
--
Mateusz Królewicz
Fundusze Zewnętrzne
Urząd Gminy Żórawina
ul. Kolejowa 6
55-020 Żórawina
dotacje@zorawina.pl
tel. (71)3814139
----------------------------------
W związku z wejściem w życie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że administratorem
Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Żórawina z siedzibą 55-020 Żórawina, ulica Kolejowa 6. Przetwarzanie
danych odbywa się co do zasady gdy jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
bądź jest związane z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej administratorowi. Kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@zorawina.pl. Więcej informacji
znajduje się na stronie www.zorawina.pl, zakładka ochrona danych osobowych.
W dniu 2019-04-18 o 07:52, UG Żórawina sekretariat pisze:
1
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
> Data: Thu, 04 Apr 2019 20:37:20 -0000
> Nadawca: sprawa-13184@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-13184@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@zorawina.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> CZ. 1 FACEBOOK
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Facebooka?
> 3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
> innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Facebooka?
> 4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
> zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ 2 - TWITTER
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Twittera?
> 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
> dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
> Twittera?
> 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
> osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ III - FORUM
>
> Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym?
>
> CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku
> prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o
> sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne
> podmioty zatrudnione przez gminę)?
> 2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
> roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13184@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź na zapytanie przez Jelenia Góra w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #40
Dzień dobry,
przekazuję w załączniku odpowiedź na Państwa pytanie wysłane na skrzynkę
sekretariatu Urzędu Miasta Jelenia Góra
pozdrawiam
--
Damian Kostka, Biuro Prezydenta Miasta, Główny specjalista Urząd Miasta
Jelenia Góra, Sudecka 29, 58-500 Jelenia Góra, tel. +48 75 754 9017
Media społecznościowe w gminach 2019 Gmina Krośnice przez KROŚNICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #57
Szanowni Państwo,
Przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną z dnia 04.04.2019
Dotyczy Mediów społecznościowych w gminach 2019
CZ. 1 FACEBOOK
1. Gmina Krośnice prowadzi swój profil na Facebooku.
2. Na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka.
3. Nie uregulowano zasad blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka.
4. –
5. 6 osób jest zablokowanych na oficjalnym profilu gminy Krośnice.
6. Profil gminy na Facebooku prowadzą pracownicy urzędu oraz dyrektor Centrum Edukacyjno – Turystyczno – Sportowego w Krośnicach (jednostka kultury)
7. Pracownicy, którzy prowadzą profil gminy:
- specjalista ds. turystyki i promocji
- pomoc administracyjna
- sekretarz gminy Krośnice
- dyrektor Centrum Edukacyjno – Turystyczno – Sportowego w Krośnicach
CZ. 2 TWITTER
1. Gmina nie prowadzi swojego profilu na Twitterze.
2. –
3. –
4. –
5. –
6. –
7. –
CZ. 3 FORUM
Urząd Gminy w Krośnicach nie prowadzi forum dla mieszkańców i grupy w serwisie społecznościowym.
CZ. 4 OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Nie ma oficjalnego profilu wójta na Facebooku.
2. –
---
Pozdrawiam
Katarzyna Łuszczek
Specjalista ds. turystyki i promocji
Urząd Gminy w Krośnicach
Tel. 71 38 46 025
krosnice.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Media społecznościowe w gminach 2019
Data:
Thu, 04 Apr 2019 20:37:11 -0000
Nadawca:
sprawa-12978@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do:
sprawa-12978@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat:
sekretariat@ug.krosnice.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-12978@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA0MDQyMDM3MTEuMzAzMjAuNjE0NTJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBBcHIgMjAxOSAyMDozNzoxMSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEB1Zy5rcm9zbmljZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: [e-mail] Media społecznościowe w gminach 2019 [Sprawa#OA.1431.2.2019] przez PRZEWORNO w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #150
Dokumenty: OA.KW-0166/19
Znak sprawy: OA.1431.2.2019
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-0023/19
Wysłane przez: Paulina Szpak
--
----------------------------------------------------------------
wysłano z Systemu Obiegu Dokumentów
----------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Przeworno
ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno
mail: sekretariat@przeworno.pl
www.przeworno.pl
bip.gwprzeworno.finn.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedź na wniosek przez BOLKÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #8
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Inspektor ds. Informatyki
Rafał Bonna
Urząd Miejski w Bolkowie
tel. 75 74 13 215 wew. 16
informatyk@bolkow.pl
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez SYCÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #224
Dzień dobry,
W nawiązaniu do poniższego maila, przesyłamy odpowiedzi o poniższej treści:
Odpowiedzi...
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? *Tak. *
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka? *Tak. *
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka? *Nie umieszczono, gdyż nie jest prowadzona polityka
blokowania użytkowników ani komentarzy. *
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. *Nie dotyczy.*
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? *Brak.*
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? *Profil prowadzony jest przez osobę zewnętrzną.*
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.*Od 1.04.2019 r. profil prowadzi
osoba zewnętrza na podstawie zawartej umowy.
*
CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? *Nie prowadzi.*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? *Nie prowadzi.*
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P *Gmina nie prowadzi profilu Burmistrza.*
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. *Nie dotyczy.*
Z poważaniem,
Maria Chwierut
UMiG Syców
W dniu 04.04.2019 o 22:37, sprawa-13145@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Maria Chwierut
UMiG Syców
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Mickiewicza 1
56-500 Syców
tel. 62 785 5107
Dzień dobry,
W nawiązaniu do poniższego maila, przesyłamy odpowiedzi o poniższej treści:
Odpowiedzi...
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? *Tak. *
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka? *Tak. *
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka? *Nie umieszczono, gdyż nie jest prowadzona polityka
blokowania użytkowników ani komentarzy. *
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. *Nie dotyczy.*
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? *Brak.*
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? *Profil prowadzony jest przez osobę zewnętrzną.*
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.*Od 1.04.2019 r. profil prowadzi
osoba zewnętrza na podstawie zawartej umowy.
*CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? *Nie prowadzi.*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? *Nie prowadzi.*CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P *Gmina nie prowadzi profilu Burmistrza.*
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. *Nie dotyczy.*Z poważaniem,
Maria Chwierut
UMiG SycówW dniu 04.04.2019 o 22:37, sprawa-13145@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> CZ. 1 FACEBOOK
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Facebooka?
> 3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
> innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Facebooka?
> 4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
> zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ 2 - TWITTER
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Twittera?
> 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
> dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
> Twittera?
> 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
> osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ III - FORUM
>
> Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym?
>
> CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku
> prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o
> sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne
> podmioty zatrudnione przez gminę)?
> 2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
> roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13145@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Maria Chwierut
UMiG Syców
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Mickiewicza 1
56-500 Syców
tel. 62 785 5107
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej (OA.1431.32.2019) przez RADKÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #152
W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 4.04.2019r. o udzielenie
informacji publicznej.