Opis

Aktywni obywatele/lki często narzekają na jakość debaty w mediach społecznościowych gminy. Po pierwsze zwracają uwagę, że niektóre informacje pojawiają się tylko tam. Po drugie krytykują blokowanie pytań i głosów krytycznych. Postanowiliśmy sprawdzić jak często gminy prowadzą media społecznościowe i czy jakoś tę kwestię regulują.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1430
Lubelskie2110
Lubuskie810
Łódzkie00
Małopolskie10
Mazowieckie10
Opolskie00
Podkarpackie00
Podlaskie00
Pomorskie00
Śląskie00
Świętokrzyskie00
Warmińsko-Mazurskie00
Wielkopolskie10
Zachodniopomorskie00

Listy

Media społecznościowe w gminach przez BYSTRZYCA KŁODZKA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #11

Bystrzyca Kłodzka, 11 kwietnia 2019 r.

Sieć obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na pismo przesłane do Urzędu Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej w dniu 5 kwietnia 2019 r. na temat: “Media społecznościowe w gminach 2019” informuję:

CZ. I FACEBOOK
1. Gmina Bystrzyca Kłodzka prowadzi swój profil na facebooku
2. Link do facebooka znajduje się na stronie internetowej gminy www.bystrzycaklodzka.pl
3. Gmina stosuje się do ogólnego regulaminu facebooka i wynikających z niego zasad.
4. Jak wyżej.
5. Nie posiadamy takich osób.
6. Profile F. prowadzi pracownik urzędu.
7. Zajmuje się tym gł. specjalista ds. komunikacji społecznej.

CZ. II TWITTER
nie korzystamy

CZ. III FORUM
nie prowadzimy

CZ. IV.
Burmistrz nie posiada swojego profilu na facebooku.

Pozdrawiam

Bogusław Bieńkowski
gł. specj. ds. komunikacji społecznej
UMiG Bystrzyca Kłodzka
www.bystrzycaklodzka.pl
wiadomoscibystrzyckie@bystrzycaklodzka.pl
tel. 74 81 17 626

Odpowiedź na informację publiczną: Media społecznościowe w gminach 2019 przez LUBOMIERZ w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #71

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 04.04.2019 r. (data wpływu: 05.04.2019 r.), Gmina Lubomierz udziela
poniżej odpowiedzi na zadane pytania:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? *TAK*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?*TAK*
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka? *NIE*
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. *-*
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? *Jedna osoba*
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? *Pracownik Urzędu*
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni. ***Gł. Specjalista ds. funduszy
pomocowych i promocji Gminy*

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? *NIE*
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera? *-*
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Twittera? *-*
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana. *-*
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?*-*
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? -
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni. -

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? *NIE*

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)? *NIE*
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. -

--
Pozdrawiam
Justyna August
Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu
tel. 75 78 33 166 wew.42

1

Odpowiedź na wniosek - informacja publiczna przez ZAGRODNO w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #251

Urząd Gminy Zagrodno w załączniku przekazuje odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.04.2019r.

Pozdrawiam
Tomasz Sarkowicz
Urząd Gminy Zagrodno
tel. 76 877 33 96 wew. 122

1

Odpowiedź- udostepnienie informacji publicznej- media w Gminie przez NIECHLÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #124

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej.

--
Z poważaniem

Aleksandra Dąbrowska | Młodszy referent ds. obsługi sekretariatu
Urząd Gminy Niechlów, 56-215 Niechlów ul.Głogowska 31
tel. (65) 543-56-76 fax (65) 543-58-14

1

RE: Media społecznościowe w gminach 2019 przez PRUSICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #148

Witam,

W załączeniu odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
Joanna Sroga
Samodzielne Stanowisko ds. promocji, turystyki i współpracy
tel. 71 312 62 24, wew. 38

email: j.sroga@prusice.pl

Urząd Miejski w Prusicach
Rynek 1, 55-100 Prusice
tel.: 71 312 62 24, 312 62 31
faks: 71 312 62 29

e-mail: <mailto:prusice@prusice.pl> prusice@prusice.pl
<http://www.prusice.pl/> www.prusice.pl / www.fb.com/gminaprusice

1

Media społecznościowe w gminach 2019 przez MYSŁAKOWICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #88

Udzielając odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Mysłakowice odpowiada:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? - tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? – tak
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? - nie
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. - nie
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? - 0
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – pracownicy urzędu
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. - St. ds. promocji, funduszy sołeckich, współpracy z organizacjami pozarządowymi; Zastępca Wójta Gminy

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? - nie
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera? – nie dotyczy
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera? – nie dotyczy
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – nie dotyczy
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – nie dotyczy
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – nie dotyczy
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – nie dotyczy

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym? - nie

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? – nie dotyczy
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. – nie dotyczy

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13009@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Re: Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019 przez MARCISZÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #76

Marciszów, 10.04.2019r.

Szanowni Państwo
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska - Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa__*
*

*ODPOWIEDŹ
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej*

Gmina Marciszów po rozpatrzeniu Państwa wniosku z dnia 04.04.2019 r.
dotyczącego udzielenia informacji publicznej w zakresie:

*"CZ. 1 FACEBOOK*

**

*1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?**
**2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
do Facebooka? **
**3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?**
**4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
gdzie jest ona opisana.**
**5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?**
**6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?**
**7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.*

**

*CZĘŚĆ 2 - TWITTER*

**

*1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?**
**2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
do Twittera? **
**3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Twittera?**
**4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
gdzie jest ona opisana.**
**5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?**
**6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?**
**7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.*

**

*CZĘŚĆ III - FORUM*

**

*Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? *

**

*CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P*

**

*1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?**
**2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu."*

uprzejmie informuje, iż:

Ad1. Gmina Marciszów prowadzi własny profil na Facebooku;
Ad2. Na stronie internetowe nie znajduje się odnośnik do profilu
Facebook Gminy Marciszów;
Ad3. Gmina Marciszów prowadząc własny profil na Facebooku działa w
oparciu o ogólnie obowiązujący regulamin serwisu Facebook, nie stosuje
dodatkowych dokumentów regulujących blokowanie komentarzy bądź użytkowników;
Ad4. Nie dotyczy;
Ad5. Na dzień 10.04.2019 na Profilu Facebook Gminy Marciszów nie
zablokowano jakiegokolwiek użytkownika;
Ad6. Profil Facebook jest prowadzony przez wyznaczoną osobę, która jest
pracownikiem urzędu;
Ad7. Osoba odpowiedzialną jest pracownik referatu
Organizacyjno-Społecznego na stanowisku ds. ogólno-organizacyjnych,
promocji, kultury, sportu i turystyki.

Jednocześnie informujemy, iż Gmina Marciszów nie prowadzi innych
profili, m.in. na Twitterze, nie prowadzi grupy w serwisie
społecznościowym (forum) oraz nie istnieje oficjalny profil Wójta Gminy
Marciszów.

Wójt Gminy Marciszów
mgr inż. Wiesław Cepielik

sprawę prowadzi:
Mariusz Michalski
Referat OSP
Urzędu Gminy w Marciszowie
tel. 757410208 wew. 43

informacja publiczna LewinKłodzki przez LEWIN KŁODZKI w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #65

Dzień dobry,


W odpowiedzi na pytania otrzymane 04.05.2019 r. informuję, co następuje.
1. Gmina Lewin Kłodzki nie prowadzi swojego profilu na Facebooku.
2. Gmina Lewin Kłodzki nie prowadzi swojego profilu na Twitterze.
3. Urząd gminy nie prowadzi forum dla mieszkańców, ani grupy w serwisie społecznościowym.
4. Osobiście prowadzę profil Wójt Gminy Lewin Kłodzki na Facebooku. Wszystkie informacje zamieszczam sama od początku funkcjonowania profilu.


--

Z wyrazami szacunku

Wójt Gminy Lewin Kłodzki

Joanna Klimek-Szymanowicz

tel. 697 107 315

Fw: Media społecznościowe w gminach 2019 przez GAWORZYCE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #27

SEK. 1431.21.2019
Gaworzyce, 10.04.2019

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, udzielam odpowiedzi na poniższe pytania:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? – odpowiedź: Tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? – odpowiedź: Tak
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? – odpowiedź: Brak regulaminu. Nie są blokowane ani nie są usuwane żadne komentarze.
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – odpowiedź: Nie dotyczy.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – odpowiedź: Brak osób zablokowanych.
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – odpowiedź: Facebooka gminy prowadzą dwie pracownice zatrudnione w Urzędzie Gminy.
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – odpowiedź: stanowisko ds. współpracy lokalnej i promocji.

CZĘŚĆ 2 – TWITTER – odpowiedź: Gmina nie prowadzi swojego profilu na Twitterze.

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? – odpowiedź: Nie dotyczy.
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera? – odpowiedź: Nie dotyczy.
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera? – odpowiedź: Nie dotyczy.
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – odpowiedź: Nie dotyczy.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – odpowiedź: Nie dotyczy.
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – odpowiedź: Nie dotyczy.
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – odpowiedź: Nie dotyczy.

CZĘŚĆ III – FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym? – odpowiedź: Urząd Gminy nie prowadzi forum dla mieszkańców w serwisie społecznościowym.

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? odpowiedź: Nie istnieje oficjalny profil wójta na Facebooku, Twitterze, Wykopie, w związku z powyższym brak wydatkowania środków na ten cel z budżetu gminy .
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. – odpowiedź: Nie dotyczy.

Anita Stangret
Sekretarz Gminy Gaworzyce
Urząd Gminy w Gaworzycach
ul. Dworcowa 95
59-180 Gaworzyce
tel. 76 83 16 285
fax 76 83 16 286
---
Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

RE: Media społecznościowe w gminach 2019 przez TWARDOGÓRA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #236

Dzień dobry.

Niniejszym przesyłamy zawarte poniżej postulowane informacje, dot. mediów społecznościowych.

Pozdrowienia

Andrzej Makarczuk

Inspektor ds. funduszy, promocji i rozwoju

Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze

Tel. 71 3992250

e-mail: andrzej.makarczuk@twardogora.pl

Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu korespondencji z Urzędem Miasta i Gminy w Twardogórze.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra (Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra ). Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań gminy i nie są udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych osobowych, do "bycia zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania , do przenoszenia danych i do sprzeciwu oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1

Informacja publiczna RO.1431.18.2019 przez GRĘBOCICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #32

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam żądaną informację publiczną.

Pozdrawiam,
Justyna Tesarska
Podinspektor ds. informacji publicznej
tel.76 8325 302
melioracje@grebocice.com.pl
________________________________________________

Gmina Grębocice
ul. Głogowska 3
59-150 Grębocice
NIP 692-22-57-472
e-mail: sekretariat@grebocice.com.pl
____________________________________________________

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Gmina Grębocice.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami, zawartymi
w zakładce Ochrona Danych Osobowych na stronie internetowej
www.bip.grebocice.com.pl

1

odpowiedź na wniosek- udostępnienie informacji publicznej przez STRONIE ŚLĄSKIE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #220

Dzień dobry, w załączniku przesyłam informację publiczną.

--
Sara Pawłowska
Referent ds. Obsługi Biura Burmistrza
tel: 74 811 77 12
e-mail: biuroburmistrza@stronie.pl
www.stronie.pl

1

odpowiedź informacja publiczna przez PIECHOWICE w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #138

Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną
pozdrawiam
Anna Szalej - John
Urząd Miasta Piechowice
Kierownik Referatu Spraw Społecznych
tel. 75 75 48 906

1

RE: Media społecznościowe w gminach 2019 przez MIETKÓW w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #80

Dzień Dobry,

W załączeniu odpowiedź na przedmiotowy wniosek.

Pozdrawiam

--

Zofia Dróżdż

podinspektor ds. organizacyjnych

Urząd Gminy Mietków

ul. Kolejowa 35

55-081 Mietków

<mailto:urzad@mietkow.pl> urzad@mietkow.pl

tel. 71/3 168 113

<http://www.mietkow.pl> http:\\www.mietkow.pl

2

Re: Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019 przez MIĘKINIA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #83

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? Tak
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka? Tak
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka? Nie
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie? 0
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny? Pracownicy urzędu
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni. Informatyk, Stanowisko d.s. promocji

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? Nie
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?Nie

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)? Nie
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

W dniu 05.04.2019 o 13:28, Biuro Obsługi Petenta pisze:
--
Paweł Ziółkowski
Urząd Gminy w Miękini
Administrator Sieci Komputerowej
Nr tel. - 71 735 92 19
www.miekinia.pl

Media społecznościowe w Gminie Miasto Świdnica przez ŚWIDNICA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #230

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania:_
_

_CZ. 1 FACEBOOK_

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?

Tak

2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Facebooka?

Tak

3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?

Nie posiadamy regulaminu.

4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.

------------------------

5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?

Żadna

6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Świdnicy

7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.

Stanowiska urzędnicze

_CZĘŚĆ 2 - TWITTER_

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?

Tak

2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
Twittera?

Nie

3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?

Nie posiadamy regulaminu

4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy
i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona
opisana.

-------------

5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?

Żadna

6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?

Pracownicy urzędu

7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.

Stanowiska urzędnicze

_CZĘŚĆ III - FORUM_

1.Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym?

Nie

_CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P_

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?

Oficjalny profil prowadzi prezydent miasta.

2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

FB Świdnica rynek z tradycjami

--
--------------------------------
pozdrawiam
Magdalena Dzwonkowska
Rzecznik Prasowy
Urzędu Miejskiego w Świdnicy
tel. 074 8562-830
e-mail: rzecznik@um.swidnica.pl

Gmina Jeżów Sudecki przez None w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #43

W odpowiedzi na zapytanie publiczne z dnia 4 kwietnia 2019 roku informuję:

Część 1 1 FACEBOOK - Gmina nie posiada swojego profilu na Facebooku.

Część 2 - TWITTER - Gmina nie posiada swojego profilu na Twitterze.

Część III - Forum - Gmina nie prowadzi forum dla mieszkańców lub grupy w
serwisie społecznościowym.

Część IV - Oficjalny Profil W/B/P - Nie istnieje oficjalny profil Wójta
Gminy Jeżów Sudecki.

Bożena Matuszewska

podinsp. ds. obsługi Rady Gminy

tel. 757 132 254 (-255, -257) wew. 126

Re: ***SPAM*** Fwd: PD: [SPAM] [MessageLimit][lowlimit] Media społecznościowe w gminach 2019 przez WĄSOSZ w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #241

Urząd Miejski Wąsosza w odpowiedzi na wniosek z dnia 4 kwietnia 2019 roku informuje:
Cz. 1 FACEBOOK:
1. Gmina Wąsosz prowadzi swój profil na Facebooku.
2. Na stronie internetowej znajduje się link do Facebooka.
3. Nie uregulowano zasad co do blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka.
4. -
5. Na dzień dzisiejszy nie ma osób zablokowanych na oficjalnych profilu gminy Wąsosz na Facebooku.
6. Profil Facebookowy gminy prowadzi pracownik Urzędu.
7. Osoba prowadząca profil Facebook gminy zatrudniona jest na stanowisku: Młodszy Referent.
Cz. 2 TWITTER:
1. Gmina nie prowadzi swojego profilu na Twitterze.
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. -
Cz. 3 FORUM
Urząd nie prowadzi forum dla mieszkańców jak i również grupy w serwie społczenościowym.
Cz. 4 - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Na portal społecznościowych nie istnieje oficjalny profil Burmistrza Wąsosza.
2. -

Z poważaniem,
Karol Łagocki

klagocki@wasosz.eu
promocja@wasosz.eu

Urząd Miejski Wąsosza
Plac Wolności 17
56-210 Wąsosz
Pokój nr 18A
Tel.: (+48 65) 54 37 850
Fax: (+48 65) 54 37 708
urzad@wasosz.eu

------------------------------------------------------------------------------

Od: sprawa-13162@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-13162@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 4 kwietnia 2019 22:37
Do: Urząd Miasta Wąsosz
Temat: [SPAM] [MessageLimit][lowlimit] Media społecznościowe w gminach 2019

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

CZ. 1 FACEBOOK

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

CZĘŚĆ 2 - TWITTER

1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

CZĘŚĆ III - FORUM

Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13162@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Media społecznościowe w gminach 2019 przez ŚWIERZAWA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #234

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 04.04.2019 roku o dostęp do
informacji publicznej otrzymany drogą elektroniczną na adres mailowy Urzędu
Burmistrz Miasta i Gminy Świerzawa wyjaśnia, co następuje:

Ad. CZ.1. NIE

Ad. CZ.2. NIE

Ad. CZ.3. NIE

Ad. CZ.4. NIE

Pozdrawiam serdecznie

Ireneusz Maciejczyk

Sekretarz Miasta i Gminy Świerzawa

"Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że:

Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz
Miasta i Gminy Świerzawa z siedzibą Plac Wolności 60, 59-540 Świerzawa,
tel.: 075 7135360

Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie:
http://bip.swierzawa.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=455&
menu_id=230&page=2 "

Odpowiedź na informację publiczną przez MĘCINKA w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #78

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną otrzymaną dnia
5.04.2019 r.

Pozdrawiam

--
Barbara Szyszka
insp. ds. działalności gospodarczej, sportu i kultury
tel. 76 871 34 31
e-mail: basia.szyszka@mecinka.pl

2

Media społecznościowe w gminach 2019 przez SIEKIERCZYN w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #189

Dzień dobry.

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 4
kwietnia 2018 r. dot. mediów społecznościowych w gminach informuję, że
Gmina Siekierczyn:

Ad. 1. nie prowadzi swojego profilu na Facebooku,
Ad. 2. nie prowadzi swojego profilu na Twitterze,
Ad. 3  nie prowadzi forum dla mieszkańców,
Ad. 4. nie prowadzi oficjalnego profilu W/B/P.

Z poważaniem.

--
Tomasz Hajdel
Informatyk
-----------------------
Urząd Gminy Siekierczyn
59-818 Siekierczyn 271
tel. 75 7221788, 75 7221778 wew. 41
e-mail: admin@siekierczyn.pl

RE: Media społecznościowe w gminach 2019 przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #73

Witam serdecznie

W załączeniu przesyłam informację w związku ze złożonym wnioskiem dot. udzielenia informacji publicznej .

Katarzyna Ziętek

Inspektor ds. administracyjnych

Urząd Gminy

w Łagiewnikach

tel. 74/89-39-455

1

Przeczytano: Media społecznościowe w gminach 2019 przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #73

Twoja wiadomość

Do: gmina@lagiewniki.pl
Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
Wysłano: 04.04.2019 22:37

odczytano w dniu 08.04.2019 15:11.

udostępnienie informacji publicznej przez WLEŃ w sprawie Media społecznościowe w gminach 2019 #246

W nawiązaniu do Państwa pisma z dnia 4 kwietnia 2019r. pt.: Media
społecznościowe w gminach 2019 o udzielenie informacji publicznej, w
załączeniu Urząd Miasta i Gminy we Wleniu udziela odpowiedzi na postawione
pytania.

Pozdrawiam
Adam Kondratowicz
Urząd Miasta i Gminy Wleń
www.wlen.pl
Polub nas na Facebooku / www.facebook.com/wlengmina/

1