Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź do wniosku o udzielenie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Karolina Daroń-Gorczyca
Inspektor ds. obsługi sekretariatu
Urząd Gminy w Drzycimiu
ul. Podgórna 10
86-140 Drzycim
Tel. 52 3317 079 wew. 21
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych
jest:
Wójt Gminy Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie:
www.drzycim.pl <http://www.drzycim.pl> lub www.bip.drzycim.pl
<http://www.bip.drzycim.pl>
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 16.05.2022r.
Z poważaniem:
Jerzy Pawłowski
Sekretarz Gminy
Dzień dobry
Przesyłam pismo w sprawie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Joanna Kołtowska
_Inspektor ds. organizacyjnych_
ul. Rynek 1, pokój 309
59-100 Polkowice
tel. (+48) 76 724 97 18
e-mail: j.koltowska@gmina.polkowice.pl
www.polkowice.eu [1]
-------------------------
Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji
z Panią/Panem oraz w celu, dla którego zostały nam udostępnione.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Polkowic.
Treść pełnej klauzuli informacyjnej, w tym informacja o przysługujących
Pani/Panu prawach, jest dostępna pod adresem
https://polkowice.eu/ochrona-danych-osobowych/
Niniejsza wiadomość oraz wszelkie załączniki są poufne i podlegają
ochronie prawnej. Jeśli otrzymał/-a ją Pan/Pani przez pomyłkę, proszę o
niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Jakiekolwiek ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, bez zgody nadawcy, jest zabronione i może stanowić
naruszenie prawa.
Links:
------
[1] http://www.polkowice.eu
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publiczne.
W załączeniu przesyłam skan pisma RO.1431.81.2022.JB stanowiącego odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Jan Bąk
UG Zakrzewo,
2
From: sprawa-47046@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-47046@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, May 16, 2022 11:08 AM
To: sekretarz@zakrzewo.com.pl
Subject: Sesje zdalne
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. W jakiej formie odbyły się tegoroczne sesje rady gminy? Prosimy o podanie daty każdej sesji wraz z zaznaczeniem właściwego dla niej trybu.
a) Stacjonarnego
b) Za pomocą środków porozumiewania na odległość (chodzi o każdą sesję, w której uczestniczą radni z wykorzystaniem połączenia zdalnego)
c) Korespondencyjnego2. Czy w czasie tegorocznych sesji zdarzyły się sytuacje, gdy część radnych przebywała w sali sesyjnej lub w inny sposób stacjonarnie, a część łączyła się zdalnie?
3. Prosimy o linki do projektów uchwał opublikowanych w BIP przed każdą z ww. sesji.
4. Czy, w związku z prowadzeniem obrad za pomocą środków porozumiewania na odległość lub korespondencyjnie, doszło do zmiany statutu gminy, w zakresie regulującym aspekty obrad w tych trybach? Wnosimy o link do uchwały/ uchwał zmieniającej/zmieniających.
5a. Czy w posiedzeniach rady gminy odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość, wyniki głosowania są od razu widoczne dla uczestniczących radnych i mieszkańców?
5b. Czy, jeśli posiedzenia rady gminy odbywają się za pomocą środków porozumiewania na odległość, mieszkańcy mogą brać udział z możliwością zabrania głosu?
5c. W jaki sposób mieszkańcy mogą wziąć udział w obradach odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość - prosimy o opisanie tej sytuacji, np. wcześniejsze zgłoszenie, opublikowany link itp.
5d. Jeśli posiedzenia odbywają odbywają się za pomocą środków porozumiewania na odległość, to czy istnieje możliwość, żeby mieszkańcy uczestniczyli w posiedzeniu w siedzibie urzędu?
6. Czy posiedzenia komisji rady gminy są transmitowane?
7. Jeśli posiedzenia komisji rady gminy odbywają się za pomocą środków porozumiewania na odległość, to czy istnieje techniczna możliwość by mieszkańcy uczestniczyli z możliwością zabierania głosu?
8. Czy zdarzyło się, że w posiedzeniach komisji rady gminy odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość odmówiono jakimś mieszkańcom uczestnictwa?
8a Jakie były kryteria ewentualnej odmowy dopuszczania mieszkańców do uczestnictwa w zdalnym posiedzeniu rady gminy?
9. Czy do organów gminy wpłynęły skargi mieszkańców lub radnych dotyczące zdalnego (za pomocą środków porozumiewania na odległość) trybu obradowania? Jeśli tak, to wnosimy o podanie liczby skarg.
Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-47046@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną z dnia 16.05.2022
r.
Z poważaniem
Daria Czechowska
UM w Janowcu Wielkopolskim
ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
TEL: 52 3023034 w.32
e-mail: <mailto:d.czechowska@um-janowiecwlkp.pl>
d.czechowska@um-janowiecwlkp.pl
www: <http://www.um-janowiecwlkp.pl/> www.um-janowiecwlkp.pl
BIP: <http://www.janowiec.wlkp.bip.net.pl/> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
1W załączeniu Urząd Gminy w Osięcinach przesyła informacje nt.sesji zdalnych.
W odpowiedzi na informację publiczną z dnia 16.05.2022 r. Urząd Gminy w
Osięcinach informuje:
_Ad. pkt 1_
- XXXV sesja- obrady 10.03.22 r.- tryb stacjonarny;
- XXXVI sesja- obrady 1.04.2022 r.-tryb stacjonarny;
- XXXVII sesja- obrady 29.04.2022 r.-tryb stacjonarny;
- XXXVIII sesja- obrady 18.05.2022 r.-tryb stacjonarny.
_Ad. pkt 2_- nie
_Ad. pkt 3_
XXXV Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/003898f478a205b6.pdf
XXXVI Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/41f084e2e88b595d.pdf
XXXVII Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/6578657793af94ac.pdf
XXXVIII Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/c8273a463dcf74d2.pdf
_Ad. pkt 4- _nie
_Ad. pkt 5a_- nie (umieszczane są na stronie BIP po obradach sesji)
_Ad. pkt5b_- nie
_Ad. pkt5c_- nie odbywały się takie obrady
_Ad. pkt 5d-tak_
_Ad. pkt 6_- nie
_Ad. pkt 7-nie_
_Ad. pkt 8_- nie
_Ad. pkt 8a_-nie dotyczy
_Ad. pkt 9-nie wpłynęły_
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odp na informacje publiczną.
Z poważaniem
Kamila Marendowska
UG Warlubie
1W odpowiedzi na informację publiczną z dnia 16.05.2022 r. Urząd Gminy w
Osięcinach informuje:
_Ad. pkt 1_
- XXXV sesja- obrady 10.03.22 r.- tryb stacjonarny;
- XXXVI sesja- obrady 1.04.2022 r.-tryb stacjonarny;
- XXXVII sesja- obrady 29.04.2022 r.-tryb stacjonarny;
- XXXVIII sesja- obrady 18.05.2022 r.-tryb stacjonarny.
_Ad. pkt 2_- nie
_Ad. pkt 3_
XXXV Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/003898f478a205b6.pdf
XXXVI Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/41f084e2e88b595d.pdf
XXXVII Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/6578657793af94ac.pdf
XXXVIII Sesja
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl/uploaded_files/serwis_files/attachments/serwis/47/c8273a463dcf74d2.pdf
_Ad. pkt 4- _nie
_Ad. pkt 5a_- nie (umieszczane są na stronie BIP po obradach sesji)
_Ad. pkt5b_- nie
_Ad. pkt5c_- nie odbywały się takie obrady
_Ad. pkt 5d-tak_
_Ad. pkt 6_- nie
_Ad. pkt 7-nie_
_Ad. pkt 8_- nie
_Ad. pkt 8a_-nie dotyczy
_Ad. pkt 9-nie wpłynęły_
W dniu 2022-05-16 o 11:08, sprawa-47065@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP wnosimy o udostępnienie
> informacji publicznej w następującym zakresie:
>
> 1. W jakiej formie odbyły się tegoroczne sesje rady gminy? Prosimy o
> podanie daty każdej sesji wraz z zaznaczeniem właściwego dla niej trybu.
> a) Stacjonarnego
> b) Za pomocą środków porozumiewania na odległość (chodzi o każdą
> sesję, w której uczestniczą radni z wykorzystaniem połączenia zdalnego)
> c) Korespondencyjnego
>
> 2. Czy w czasie tegorocznych sesji zdarzyły się sytuacje, gdy część
> radnych przebywała w sali sesyjnej lub w inny sposób stacjonarnie, a
> część łączyła się zdalnie?
>
> 3. Prosimy o linki do projektów uchwał opublikowanych w BIP przed
> każdą z ww. sesji.
>
> 4. Czy, w związku z prowadzeniem obrad za pomocą środków
> porozumiewania na odległość lub korespondencyjnie, doszło do zmiany
> statutu gminy, w zakresie regulującym aspekty obrad w tych trybach?
> Wnosimy o link do uchwały/ uchwał zmieniającej/zmieniających.
>
> 5a. Czy w posiedzeniach rady gminy odbywających się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, wyniki głosowania są od razu widoczne dla
> uczestniczących radnych i mieszkańców?
>
> 5b. Czy, jeśli posiedzenia rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, mieszkańcy mogą brać udział z możliwością
> zabrania głosu?
>
> 5c. W jaki sposób mieszkańcy mogą wziąć udział w obradach odbywających
> się za pomocą środków porozumiewania na odległość - prosimy o opisanie
> tej sytuacji, np. wcześniejsze zgłoszenie, opublikowany link itp.
>
> 5d. Jeśli posiedzenia odbywają odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje możliwość, żeby
> mieszkańcy uczestniczyli w posiedzeniu w siedzibie urzędu?
>
> 6. Czy posiedzenia komisji rady gminy są transmitowane?
>
> 7. Jeśli posiedzenia komisji rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje techniczna możliwość by
> mieszkańcy uczestniczyli z możliwością zabierania głosu?
>
> 8. Czy zdarzyło się, że w posiedzeniach komisji rady gminy
> odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość
> odmówiono jakimś mieszkańcom uczestnictwa?
>
> 8a Jakie były kryteria ewentualnej odmowy dopuszczania mieszkańców do
> uczestnictwa w zdalnym posiedzeniu rady gminy?
>
> 9. Czy do organów gminy wpłynęły skargi mieszkańców lub radnych
> dotyczące zdalnego (za pomocą środków porozumiewania na odległość)
> trybu obradowania? Jeśli tak, to wnosimy o podanie liczby skarg.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-47065@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam informację dotyczącą formy odbywania tegorocznych
sesji Rady Miejskiej w Kowalewie Pomorskim.
M. Chądzyńska
--
Biuro Rady Miejskiej
w Kowalewie Pomorskim
tel. 56 475 65 31
W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 16.05.2022 r.
1Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej - sesje zdalne.
Z poważaniem
Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
Barbara Gargasz
Tel. 74-8654620
1Dzień dobry
Urząd Gminy Książki w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej dotyczący zdalnych sesji i komisji rady gminy.
Anna Dębczyńska
Urząd Gminy Książki
ul. Bankowa 4
87-222 Książki
tel. (56) 68-88-167 w. 37
--------------------------------------------------------------------
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
KLAUZULA ZGODY
Kontaktując się z nami poprzez wysłanie do nas wiadomość przy użyciu poczty elektronicznej – wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu obsługi korespondencji pomiędzy Tobą, a administratorem
1. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Książki. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: Urząd Gminy Książki, ul. Bankowa 4, 87-222 Książki, e-mailowo: sekretariat@gminaksiazki.pl, telefonicznie: 56 68 88 167
2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iodo.ug@gminaksiazki.pl
szczegóły na bip.gminaksiazki.pl
--------------------------------------------------------------------
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 16.05.2022 r.
Magdalena Burzyńska
--
*Magdalena Burzyńska*
referent ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki
tel. 52 303 62 26
Urząd Gminy w Gąsawie
ul. Żnińska 8
88-410 Gąsawa
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam scan pisma będący odpowiedzią na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Daria Ciosek
St. Ds. kadr i sekretariatu
daria.ciosek@radwanice.pl
www.radwanice.pl
tel. +48 76 831 14 78
Pomyśl o środowisku – nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.
1-----Original Message-----
From: xero@radwanice.pl <xero@radwanice.pl>
Sent: Wednesday, May 25, 2022 12:50 PM
To: daria.ciosek@radwanice.pl
Subject:-------------------
Wiadomosc wyslana automatycznie z kserokopiarki - nie odpowiadaj na nia TASKalfa 3011i [00:17:c8:62:3f:a7]
-------------------
Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 16.05.2022r.
Z poważaniem
Izabela Górczyk
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Fw: Fwd: Sesje zdalne
Data: Wed, 25 May 2022 11:37:20 +0200
Nadawca: Alina Bednarek <a.bednarek@gromadka.pl>
Adresat: Tomasz Matyjewicz <t.matyjewicz@gromadka.pl>
W odpowiedzi na poniższego maila informuję:
Ad.1 sesje Rady Gminy Gromadka jakie odbyły się w 2022r. , wszystkie w
trybie stacjonarnym:
- XLI w dniu 28.01.2022r.
- XLII w dniu 25.02.2022r.
- XLIII w dniu 24 marca 2022r.
- XLIV w dniu 21.04.2022r.
Ad.2. NIE
Ad.3. .Nie ma takiego linku. Publikuje się już podjęte uchwały.
Ad.4. NIE
Ad.5a. sesje są transmitowane w internecie i wyniki głosowań są
widoczne na ekranie, poza tym przewodniczący Rady Gminy /przewodniczący
obrad odczytuje wyniki głosowań w każdej sprawie, na bieżąco.
Ad.5b. sesje nie odbywały się na odległość .
Ad.5c.Nie było takiej sytuacji, ponieważ nie było sesji odbywających się
na odległość Mieszkańcy mają możliwość osobiście na sesji zabrać głos w
danej sprawie po wcześniejszym zgłoszeniu tego do przewodniczącego obrad
lub złożyć swoją sprawę na piśmie do Rady Gminy.
Ad.5d. Nie, brak warunków lokalowych.
Ad. 6. NIE.
Ad.7. Nie było takiej sytuacji.
Ad.8. Nie odbywały się posiedzenia na odległość.
Ad.9. Nie było skarg.
Gromadka , dn. 25.05.2022 r. Alina Bednarek insp. ds obsługi Rady gminy i OC
W dniu 2022-05-17 o 08:03, Tomasz Matyjewicz pisze:
--
Alina Bednarek
insp. ds obsługi Rady Gminy i Obrony Cywilnej
tel. 75 3067 122, 75 73 82 452(453)
fax 75 73 82 472
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Fw: Fwd: Sesje zdalne
Data: Wed, 25 May 2022 11:37:20 +0200
Nadawca: Alina Bednarek <a.bednarek@gromadka.pl>
Adresat: Tomasz Matyjewicz <t.matyjewicz@gromadka.pl>W odpowiedzi na poniższego maila informuję:
Ad.1 sesje Rady Gminy Gromadka jakie odbyły się w 2022r. , wszystkie w
trybie stacjonarnym:- XLI w dniu 28.01.2022r.
- XLII w dniu 25.02.2022r.
- XLIII w dniu 24 marca 2022r.
- XLIV w dniu 21.04.2022r.
Ad.2. NIE
Ad.3. .Nie ma takiego linku. Publikuje się już podjęte uchwały.
Ad.4. NIE
Ad.5a. sesje są transmitowane w internecie i wyniki głosowań są
widoczne na ekranie, poza tym przewodniczący Rady Gminy /przewodniczący
obrad odczytuje wyniki głosowań w każdej sprawie, na bieżąco.Ad.5b. sesje nie odbywały się na odległość .
Ad.5c.Nie było takiej sytuacji, ponieważ nie było sesji odbywających się
na odległość Mieszkańcy mają możliwość osobiście na sesji zabrać głos w
danej sprawie po wcześniejszym zgłoszeniu tego do przewodniczącego obrad
lub złożyć swoją sprawę na piśmie do Rady Gminy.Ad.5d. Nie, brak warunków lokalowych.
Ad. 6. NIE.
Ad.7. Nie było takiej sytuacji.
Ad.8. Nie odbywały się posiedzenia na odległość.
Ad.9. Nie było skarg.
Gromadka , dn. 25.05.2022 r. Alina Bednarek insp. ds obsługi Rady gminy i OC
W dniu 2022-05-17 o 08:03, Tomasz Matyjewicz pisze:
> *From:* Ewa Sędziak-Kozinska
> *Sent:* Tuesday, May 17, 2022 7:16 AM
> *To:* tomasz matyjewicz
> *Subject:* Fwd: Sesje zdalne
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Sesje zdalne
> Data: Mon, 16 May 2022 09:06:49 -0000
> Nadawca: sprawa-46800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-46800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@gromadka.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP wnosimy o udostępnienie
> informacji publicznej w następującym zakresie:
>
> 1. W jakiej formie odbyły się tegoroczne sesje rady gminy? Prosimy o
> podanie daty każdej sesji wraz z zaznaczeniem właściwego dla niej trybu.
> a) Stacjonarnego
> b) Za pomocą środków porozumiewania na odległość (chodzi o każdą
> sesję, w której uczestniczą radni z wykorzystaniem połączenia zdalnego)
> c) Korespondencyjnego
>
> 2. Czy w czasie tegorocznych sesji zdarzyły się sytuacje, gdy część
> radnych przebywała w sali sesyjnej lub w inny sposób stacjonarnie, a
> część łączyła się zdalnie?
>
> 3. Prosimy o linki do projektów uchwał opublikowanych w BIP przed
> każdą z ww. sesji.
>
> 4. Czy, w związku z prowadzeniem obrad za pomocą środków
> porozumiewania na odległość lub korespondencyjnie, doszło do zmiany
> statutu gminy, w zakresie regulującym aspekty obrad w tych trybach?
> Wnosimy o link do uchwały/ uchwał zmieniającej/zmieniających.
>
> 5a. Czy w posiedzeniach rady gminy odbywających się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, wyniki głosowania są od razu widoczne dla
> uczestniczących radnych i mieszkańców?
>
> 5b. Czy, jeśli posiedzenia rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, mieszkańcy mogą brać udział z możliwością
> zabrania głosu?
>
> 5c. W jaki sposób mieszkańcy mogą wziąć udział w obradach odbywających
> się za pomocą środków porozumiewania na odległość - prosimy o opisanie
> tej sytuacji, np. wcześniejsze zgłoszenie, opublikowany link itp.
>
> 5d. Jeśli posiedzenia odbywają odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje możliwość, żeby
> mieszkańcy uczestniczyli w posiedzeniu w siedzibie urzędu?
>
> 6. Czy posiedzenia komisji rady gminy są transmitowane?
>
> 7. Jeśli posiedzenia komisji rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje techniczna możliwość by
> mieszkańcy uczestniczyli z możliwością zabierania głosu?
>
> 8. Czy zdarzyło się, że w posiedzeniach komisji rady gminy
> odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość
> odmówiono jakimś mieszkańcom uczestnictwa?
>
> 8a Jakie były kryteria ewentualnej odmowy dopuszczania mieszkańców do
> uczestnictwa w zdalnym posiedzeniu rady gminy?
>
> 9. Czy do organów gminy wpłynęły skargi mieszkańców lub radnych
> dotyczące zdalnego (za pomocą środków porozumiewania na odległość)
> trybu obradowania? Jeśli tak, to wnosimy o podanie liczby skarg.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-46800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Alina Bednarek
insp. ds obsługi Rady Gminy i Obrony Cywilnej
tel. 75 3067 122, 75 73 82 452(453)
fax 75 73 82 472
Dzień dobry,
Przesyłam odpowiedź Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo na wniosek o
udzielenie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Barbara Smolik
UM w Janikowie
Biuro Rady Miejskiej
tel. 52 35 14 412
Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Janikowo.
Treść pełnej klauzuli informacyjnej jest dostępna na stronie: Klauzula
<http://bip.janikowo.bipgmina.pl/wiadomosci/11454/wiadomosc/457025/klauzula_
informacyjna_dotyczaca_przetwarzania_danych_osobowych_n> informacyjna
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam:
--
<http://www.szubin.pl>
*Aleksandra Łuczak * Referat Organizacyjny i Promocji
Urząd Miejski w Szubinie
tel. (52) 391-07-30 <tel:%2852%29%20391-07-30>
www.szubin.pl <http://www.szubin.pl>
Facebook <https://www.facebook.com/szubinpl> Instagram
<https://www.instagram.com/szubin.pl/> YouTube
<https://www.youtube.com/channel/UCQEeZ0EnwtTjkttfNSbJD0w/featured>
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Proszę o zwrotne potwierdzenie odbioru.
Z poważaniem
D. Skrzyńska
Urząd Miejski w Barcinie
1Dzień dobry!
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 16 maja 2022 r. dot.
udostępnienia informacji publicznej w zakresie sesji Rady Miejskiej
Gminy Lubomierz w roku 2022, Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu przesyła
żądaną informację.
Pozdrawiam
Mariola Laskowska
Biuro Rady Miejskiej Gminy Lubomierz
Dzień dobry!
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 16 maja 2022 r. dot.
udostępnienia informacji publicznej w zakresie sesji Rady Miejskiej
Gminy Lubomierz w roku 2022, Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu przesyła
żądaną informację.
--
Pozdrawiam
Mariola Laskowska
Biuro Rady Miejskiej Gminy Lubomierz
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16 maja 2022 r. przekazuję w załączniku informację.
Z poważaniem
Ewelina Waszak
Urząd Gminy Topólka
Dzień dobry
W załączeniu wysyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
W dniu 16.05.2022 o 11:06, sprawa-46837@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
*Sekretariat UM Olszyna*
----------------------------------------------
Urząd Miejski w Olszynie
ul. Wolności 6 59-830 Olszyna
tel/fax 75 7212050 e-mail: poczta@olszyna.pl
--------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu
Miejskiego w Olszynie i może zawierać informacje
służbowe prawnie chronione. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub
otrzymali Państwo tę wiadomość na
skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde
nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej
informacji jest zabronione.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w
Olszynie jest Burmistrz Olszyny
Klauzule informacyjne dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego
w Olszynie pod dresem:
https://bip.olszyna.pl/m,503,ochrona-danych-osobowych.html
1Dzień dobry
W załączeniu wysyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.W dniu 16.05.2022 o 11:06, sprawa-46837@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP wnosimy o udostępnienie
> informacji publicznej w następującym zakresie:
>
> 1. W jakiej formie odbyły się tegoroczne sesje rady gminy? Prosimy o
> podanie daty każdej sesji wraz z zaznaczeniem właściwego dla niej trybu.
> a) Stacjonarnego
> b) Za pomocą środków porozumiewania na odległość (chodzi o każdą
> sesję, w której uczestniczą radni z wykorzystaniem połączenia zdalnego)
> c) Korespondencyjnego
>
> 2. Czy w czasie tegorocznych sesji zdarzyły się sytuacje, gdy część
> radnych przebywała w sali sesyjnej lub w inny sposób stacjonarnie, a
> część łączyła się zdalnie?
>
> 3. Prosimy o linki do projektów uchwał opublikowanych w BIP przed
> każdą z ww. sesji.
>
> 4. Czy, w związku z prowadzeniem obrad za pomocą środków
> porozumiewania na odległość lub korespondencyjnie, doszło do zmiany
> statutu gminy, w zakresie regulującym aspekty obrad w tych trybach?
> Wnosimy o link do uchwały/ uchwał zmieniającej/zmieniających.
>
> 5a. Czy w posiedzeniach rady gminy odbywających się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, wyniki głosowania są od razu widoczne dla
> uczestniczących radnych i mieszkańców?
>
> 5b. Czy, jeśli posiedzenia rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, mieszkańcy mogą brać udział z możliwością
> zabrania głosu?
>
> 5c. W jaki sposób mieszkańcy mogą wziąć udział w obradach odbywających
> się za pomocą środków porozumiewania na odległość - prosimy o opisanie
> tej sytuacji, np. wcześniejsze zgłoszenie, opublikowany link itp.
>
> 5d. Jeśli posiedzenia odbywają odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje możliwość, żeby
> mieszkańcy uczestniczyli w posiedzeniu w siedzibie urzędu?
>
> 6. Czy posiedzenia komisji rady gminy są transmitowane?
>
> 7. Jeśli posiedzenia komisji rady gminy odbywają się za pomocą środków
> porozumiewania na odległość, to czy istnieje techniczna możliwość by
> mieszkańcy uczestniczyli z możliwością zabierania głosu?
>
> 8. Czy zdarzyło się, że w posiedzeniach komisji rady gminy
> odbywających się za pomocą środków porozumiewania na odległość
> odmówiono jakimś mieszkańcom uczestnictwa?
>
> 8a Jakie były kryteria ewentualnej odmowy dopuszczania mieszkańców do
> uczestnictwa w zdalnym posiedzeniu rady gminy?
>
> 9. Czy do organów gminy wpłynęły skargi mieszkańców lub radnych
> dotyczące zdalnego (za pomocą środków porozumiewania na odległość)
> trybu obradowania? Jeśli tak, to wnosimy o podanie liczby skarg.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-46837@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--*Sekretariat UM Olszyna*
----------------------------------------------
Urząd Miejski w Olszynieul. Wolności 6 59-830 Olszyna
tel/fax 75 7212050 e-mail: poczta@olszyna.pl
--------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu
Miejskiego w Olszynie i może zawierać informacje
służbowe prawnie chronione. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub
otrzymali Państwo tę wiadomość na
skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde
nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej
informacji jest zabronione.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w
Olszynie jest Burmistrz Olszyny
Klauzule informacyjne dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego
w Olszynie pod dresem:
https://bip.olszyna.pl/m,503,ochrona-danych-osobowych.html
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 16
maja 2022 r. (wpływ do tut. Urzędu 16 maja 2022 r.) Urząd Gminy w
Konecku przekazuje zestawienie wnioskowanych danych:
Ad 1. Sesje Rady Gminy Koneck odbywały się w trybie stacjonarnym w dnia
20 stycznia 2022 r., 3 marca 2022 r. i 22 kwietnia 2022 r.
Ad. 2. Nie.
Ad. 3. Projekty uchwał nie są publikowane w BIP. Informacja publiczna,
która nie została udostępniona w BIP jest udostępniania na wniosek.
Ad. 4. Nie dotyczy.
Ad. 5a. Nie dotyczy.
Ad. 5b. Nie dotyczy.
Ad. 5c. Nie dotyczy.
Ad. 5d. Nie dotyczy.
Ad. 6. Nie.
Ad. 7. Nie dotyczy.
Ad. 8. Nie dotyczy.
Ad. 8a. Nie dotyczy.
Ad. 9. Nie dotyczy.
--
Pozdrawiam
Agata Janiak
Urząd Gminy w Konecku
tel. 54 2722302 w.17