Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie590
Kujawsko-Pomorskie400
Lubelskie490
Lubuskie310
Łódzkie480
Małopolskie860
Mazowieckie990
Opolskie260
Podkarpackie520
Podlaskie230
Pomorskie460
Śląskie920
Świętokrzyskie320
Warmińsko-Mazurskie200
Wielkopolskie790
Zachodniopomorskie400

Listy

Odpowiedź na wniosek przez RASZYN w sprawie Zasady działania gazet władzy #512

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

--

Urząd Gminy Raszyn

Ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

1

FW: Wniosek o informację przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Zasady działania gazet władzy #4

Dzień Dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek

Tadeusz Szot Urząd Gminy Łagiewniki

1

Odpowiedzi na wniosek z dn.16 listopada przez Gminny Ośrodek Kultury w Mstowie w sprawie Zasady działania gazet władzy #167

Witam!
W załączniku przesyłam odpowiedzi na wniosek z 16 listopada 2020r.
Pozdrawiam.

--
Krzysztof Drynda - Dyrektor GOK Mstów
Gminny Ośrodek Kultury w Mstowie
Plac Mickiewicza 17
42-244 Mstów, woj. Śląskie
tel. (0-34) 366-93-28
https://www.facebook.com/GOKwMstowie

1

Wniosek o informację publiczną - Gmina Kołaki Kościelne przez KOŁAKI KOŚCIELNE w sprawie Zasady działania gazet władzy #592

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o informację publiczną złożony dnia 30 listopada 2020 roku.
Z poważaniem
Marta Konopka
Urząd Gminy Kołaki Kościelne

1

RE: ***SPAM*** Wniosek o informację przez KOŚCIERZYNA w sprawie Zasady działania gazet władzy #784

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam udzieloną odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 listopada 2020 r.

Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania powyższej odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Natalia Lewna

Sekretariat Urzędu Miasta w Kościerzynie

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Kościerzyna jest Burmistrz Miasta Kościerzyna z siedzibą przy ul. 3 Maja 9 A, 83-400 Kościerzyna, tel. 58 6802300, email: <mailto:urząd@koscierzyna.gda.pl> urząd@koscierzyna.gda.pl. Informacje dotyczące prawa do ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kościerzyna w zakładce RODO.

ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna
tel. /58/ 680 23 44

<mailto:s.szkobel@koscierzyna.gda.pl> s.szkobel@koscierzyna.gda.pl

www.miastokoscierzyna.pl

<https://www.facebook.com/koscierzyna.gda> cid:image001.jpg@01D6C815.2F221700

3

RE: Wniosek o informację przez ŁĘKAWICA w sprawie Zasady działania gazet władzy #484

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej.

Z poważaniem

Aleksandra Mrózek

Urząd Gminy w Łękawicy
(33)865 16 01

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

<https://lekawica.com.pl/zdjecia/a/3811/ogolna-klauzula-informacyjna.pdf> https://lekawica.com.pl/zdjecia/a/3811/ogolna-klauzula-informacyjna.pdf

3

odpowiedź na wniosek przez Miejski Ośrodek Kultury w Zawierciu w sprawie Zasady działania gazet władzy #190

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź dotyczącą udzielenia informacji
publicznej

pozdrawiam,
Ewa Baran

Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

tel. 32 6722882 wew. 23, 602773051

e-mail: administracja@mok.pl

Miejski Ośrodek Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza
42-400 Zawiercie, ul. Piastowska 1

tel. +48 32 672 28 82 wew. 20
fax: +48 32 672 28 82 wew.55
e-mail: sekretariat@mok.pl
strona: www.mok.pl

Bank: ING BANK ŚLASKI 38 1050 1591 1000 0008 0065 4790

Powyższa wiadomość zawiera poufne informacje, które mogą być objęte
tajemnicą służbową. Z tego względu jest ona przeznaczona wyłącznie
do użytku przez jej adresata. Jeżeli nie są Państwo adresatem tej
wiadomości, to wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja,
kopiowanie, publikacja, a także wykorzystywanie informacji w niej
zawartych jest zabronione. Prosimy o pilny kontakt z nami oraz usunięcie
tej wiadomości z Państwa komputera, jeśli otrzymali ją Państwo przez
pomyłkę.

1

ODP - zapytanie publiczne - SE.1431.56.2020.RL przez SMĘTOWO GRANICZNE w sprawie Zasady działania gazet władzy #675

Dzień dobry,

odpowiadając na zapytanie publiczne z dnia 30.11.2020 r. informuję, że:

Ad. 1) c i g - inna: z powodu pandemii koronawirusa w od lutego 2020 r.
gazeta nie była wydawana (wydruk został zawieszony);

Ad. 2) a;

Ad. 3) 6.000 egzemplarzy;

Ad. 4) a;

Ad. 5) b;

Ad. 6) d;

Ad. 7) nie były przesyłane żadne teksty i materiały z prośbą o ich
nieodpłatną publikację.

Ad. 8) nie dotyczy.

Z poważaniem,

Rafał Libiszewski

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Smętowo Graniczne

ul. Dworcowa 10

83 -230 Smętowo Graniczne

tel. 58 56 19 033 wew. 23

fax 58 56 19 520

witacz smetowo-01_miniatura

"Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana
do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na
powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że
administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie
Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33,
e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl".

ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie
użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę,
usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej
informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę:
<http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html>
http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z
Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:inspektor@cbi24.pl> inspektor@cbi24.pl

1

Odpowiedź przez KARTUZY w sprawie Zasady działania gazet władzy #438

PO.1431.1.2020.PS

Kartuzy, 10 XII 2020 r.

 Sz.P.

Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Odpowiedź na wniosek z dnia 30 listopada 2020 r. o dostęp do informacji
publicznej

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że „Goniec Kartuski”, bezpłatny biuletyn Gminy
Kartuzy, jest kwartalnikiem dostępnym zarówno w wersji papierowej, jak i
on-line. Średni nakład roczny jednorazowego wydania w roku 2019 wyniósł
1500 sztuk. Nie prowadzimy sprzedaży ogłoszeń. Dotychczas nie nadesłano
na adres redakcji tekstów z zewnątrz, które moglibyśmy opublikować.

Pytanie nr 1 – odpowiedź b; Pytanie nr 2 – odpowiedź c; Pytanie nr 3 –
1500 sztuk; Pytanie nr 4 – odpowiedź a; Pytanie nr 5 – odpowiedź b;
Pytanie nr 6 – odpowiedź f. Dotychczas nie nadesłano na adres redakcji
tekstów z zewnątrz, które moglibyśmy opublikować; Pytanie nr 7 – jw.;
Pytanie nr 8 – jw.

Z poważaniem

Mieczysław Grzegorz Gołuński

Burmistrz Kartuz

Z poważaniem

--
*Piotr Smoliński
Wydział Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urzędu Miejskiego w Kartuzach*
/------------------------------------------------------------
Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1 pok. 218 , 83-300 Kartuzy
tel. 586 945 218 , faks (sekretariat) 586 945 135 , e-mail:
info@poczta.kartuzy.pl/

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Zasady działania gazet władzy #483

Dzień dobry

Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym w odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyła w załączeniu żądane informacje.

Z poważaniem
Katarzyna Kotwica

1

odp. do wniosku o informację przez LUBIEWO w sprawie Zasady działania gazet władzy #669

Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (e-mail z dnia 30.11.2020r.), informuję, że:
1. Wydawana przez Gminę Lubiewo gazeta - Samorządowy Kurier Lubiewski jest wydawana 2,3 lub cztery razy w roku w zależności od możliwości czasowych pracowników.
2. gazeta dostępna jest zarówno w wersji papierowej, jak i online,
3. nakład jednego wydania - 1000 egzemplarzy, średnio zawsze wychodzi 1000 egzemplarzy.
4. gazeta jest bezpłatna,
5. gazeta nie prowadzi sprzedaży ogłoszeń,
6. nie dotyczy.
7. w 2020r. do redakcji były nadsyłane teksty i materiały od: szkół, przedszkola, żłobka, bibliotek, instytucji kultury, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacji pozarządowych, zakładu komunalnego, starostwa powiatowego.
8. Wszystkie nadesłane materiały zostały opublikowane.
Pozdrawiam
Wioletta Szymczak
Kierownik Referatu Oświaty i Spraw Społecznych
Urzędu Gminy w Lubiewie

RE: Wniosek o informację przez SKAWINA w sprawie Zasady działania gazet władzy #804

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 listopada 2020 r.

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

ul. Rynek 14, pok. 1

32-050 Skawina

Tel. +48 12 277 01 01

<http://www.gminaskawina.pl/> www.gminaskawina.pl

(kliknij w grafikę)

<https://www.gminaskawina.pl/index.php?option=18&action=articles_show&art_id=684&menu_id=918&page=41>

3

Re: Wniosek o informację przez Dom Kultury w Środzie Śląskiej w sprawie Zasady działania gazet władzy #21

Dzień Dobry
w odpowiedzi na Państwa zapytanie informujemy,że Dom Kultury w Środzie
Śląskiej nie wydaje żadnej gazety .
--
Pozdrawiam
Elżbieta Mucha
Dom Kultury w Środzie Śląskiej
Plac Wolności 58
55-300 Środa Śląska
71-396-63-82

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję: Panią/Pana, że:
Administratorem Pani/Pana danych jest Dom Kultury w Środzie
Śląskiej. Z naszym inspektorem ochrony danych można skontaktować się
przez e-mail: iod2@synergiaconsulting.pl . Pani/Pana dane osobowe będą
pozyskiwane w celach zapewnienia komunikacji a podstawą prawną ich
przetwarzania jest: Art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016. Pani/Pana dane osobowe
przechowywane będą do momentu żądania usunięcia ze zbioru. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Przysługuje
Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych, do ich
sprostowania. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli
uważa Pani/Pan przetwarzanie Pani/Pana danych narusza Pani/Pana prawa
lub rozporządzenie.

informacja publiczna przez None w sprawie Zasady działania gazet władzy #584

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--

Z poważaniem

Jolanta Szeląg
Urząd Gminy Pokój

HERB GMINY POKÓJ <https://gminapokoj.pl>

tel. 77 469 30 85 wew. 11
fax. 77 469 30 85 wew. 22
www: www.gminapokoj.pl <https://www.gminapokoj.pl>
BIP: bip.gminapokoj.pl <https://bip.gminapokoj.pl>
e-mail: j.szelag@gminapokoj.pl

------------------------------------------------------------------------

/Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie
dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne
informacje poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo
właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na
skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
trwale usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie,
przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie
załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być
ono uznane za naruszające prawo./

/Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Gminy Pokój pod adresem https://bip.gminapokoj.pl
<https://bip.gminapokoj.pl/3723/2191/klauzula-informacyjna.html>./

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRODZIEŃ w sprawie Zasady działania gazet władzy #812

Urząd Miejski w Dobrodzieniu w załączeniu przesyła odpowiedź  na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.11.2020r.

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Pl. Wolności 1
46-380 Dobrodzień
tel. 34 35 75 100

1

odpowiedź na wniosek przez SULĘCIN w sprawie Zasady działania gazet władzy #753

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

pozdrawiam

Iwona Kaszuba

Sekretarz Gminy Sulęcin

e-mail : <mailto:sekretarz@sulecin.pl> sekretarz@sulecin.pl

Urząd Miejski w Sulęcinie

ul. Lipowa 18

69-200 Sulęcin

tel. +48 95 755 3601 w. 210

fax. +48 95 755 2122

<mailto:umig@sulecin.pl> umig@sulecin.pl

<http://www.sulecin.pl/> www.sulecin.pl

<http://www.bip.sulecin.pl/> www.bip.sulecin.pl

Administratorem danych jest Burmistrz Sulęcina, ul. Lipowa 18, 69-200
Sulęcin.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Karolina Garlikowska - dane kontaktowe:
<mailto:inspektor@sulecin.pl> inspektor@sulecin.pl tel.95-755-3601 wew.130

Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych związanych z
prowadzoną korespondencję e-mail znajdziesz na <http://www.bip.sulecin.pl/>
www.bip.sulecin.pl

3

Gmina Rzezawa - informacja publiczna przez RZEZAWA w sprawie Zasady działania gazet władzy #616

Dzień dobry

W załączniku odsyłam Państwu odpowiedzi do informacji publicznej z dnia 30 listopada bieżącego roku.

Pozdrawiam

Tomasz Rabjasz
Urząd Gminy Rzezawa

1

Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez CEWICE w sprawie Zasady działania gazet władzy #564

Dzień dobry, w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Marta Parczewska-Wołocznik

Inspektor ds. promocji i organizacji pozarządowych

59 861 34 83

<http://www.cewice.pl/>

84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16, woj. pomorskie

tel. 59 861 34 60, 59 861 34 61

fax +48 59 861 34 62

e-mail: <mailto:sekretariat@cewice.pl> sekretariat@cewice.pl,
<http://www.cewice.pl/> www.cewice.pl

-----------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cewice. Dane zawarte w
przesłanym przez Panią/Pana mailu będą przetwarzane w celu udzielenia
odpowiedzi na przesłaną wiadomość mailową. Szczegółowe informacje na temat
ochrony danych osobowych uzyskają Państwo pod adresem strony internetowej
<https://www.cewice.pl/rodo/> https://www.cewice.pl/rodo/ oraz w siedzibie
administratora.
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami
prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
-----------------------------------------

2

odp. na inf. publ. przez GRZEGORZEW w sprawie Zasady działania gazet władzy #456

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Pozdrawiam serdecznie
Beata Antkiewicz
Inspektor Urzędu Gminy w Grzegorzewie

--
Urząd Gminy Grzegorzew
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew
Tel. 63 27 18 255, fax. 63 27 18 222
e-mail: grzegw@grzegorzew.pl
Strona Internetowa Gminy
www.grzegorzew.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
www.bip.grzegorzew.pl

----

Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Wójt Gminy Grzegorzew w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie,
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem http://bip.grzegorzew.pl/?a=3148
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać informacje poufne.
Niedozwolone jest przeglądanie, przesyłanie i rozpowszechnianie bądź w inny sposób wykorzystanie tej informacji.
Zabronione jest podejmowanie działań na jej podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli Państwo otrzymacie taką informację przez pomyłkę, to prosimy, o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmin Dydnia przez DYDNIA w sprawie Zasady działania gazet władzy #774

Dzień dobry
W załączonym pliku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej dot. wydawanej gazety.

Beata Czerkies
Urząd Gminy w Dydni

1

Informacja publiczna - UG Sobków przez SOBKÓW w sprawie Zasady działania gazet władzy #550

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 listopada 2020 r.

Pozdrawiam

Monika Dudzik

Urząd Gminy w Sobkowie

Tel. 41 387 10 22 wew. 24

e-mail: m.dudzik@sobkow.pl

Dbając o Państwa dane osobowe, pragniemy poinformować, że przetwarzamy Wasze
dane na podstawie przepisów RODO. Informacje związane z przetwarzaniem
Twoich danych osobowych znajdują się tutaj:
<https://ochrona-danych.net/polityka-prywatnosci/> Obowiązek Informacyjny
(Klauzula informacyjna)

KLAUZULA POUFNOŚCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
This message is confidential and may also be legally privileged. If you are
not the intended recipient, please notify the sender by return email and
then delete this message from your system. You should not copy or forward
this message or disclose its contents to any person.

1

wniosek o dostęp do informacji publ.- odpowiedź przez LUBICZ w sprawie Zasady działania gazet władzy #600

Witam,

Nawiązując do Państwa wniosku o dostęp do informacji publicznej, w
załączniku przesyłam odpowiedź.

Z poważaniem,

Justyna Krzczot

Urząd Gminy Lubicz

Referat Organizacyjny

Tel. 56 621 21 06

2

Informacja publiczna przez KARPACZ w sprawie Zasady działania gazet władzy #763

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję informacje związane z wydawanym przez Radę
Miejską Karpacza biuletynem, zgodnie z państwa wnioskiem z dnia 30
listopada 2020 r.

Biuro Rady Miejskiej Karpacza

Bożena Bober

1

Z UM Lębork - odp. na wniosek o informację przez LĘBORK w sprawie Zasady działania gazet władzy #466

Pan Szymon Osowski
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o informację publiczną, przesłany drogą mailową w dniu 30.11.2020 r.

Z poważaniem

Ewa Dzitko-Szybisty
Wydział Współpracy i Rozwoju
Urząd Miejski w Lęborku

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLKUSZ w sprawie Zasady działania gazet władzy #404

*OP.1431.108.2020*

**

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
dot. wydawanej przez gminę gazety, odnosząc się do poszczególnych pytań
informujemy:

Ad. 1 *Odpowiedź* *G - Z początku pismo było kwartalnikiem, później
utraciło swoją regularność. W 2020 roku nie zostało wydane w ogóle - z
uwagi na oszczędności w związku z COVID-19.*

Ad 2*Odpowiedź C- dostępna w wersji papierowej oraz online*

Ad 3 -*20 tys. egzemplarzy*

Ad 4*. Odpowiedź a – jest bezpłatna*

Ad 5*. B - nie*

Ad 6.*d – nie istnieje taki regulamin, o publikacji tekstu decyduje
redaktor lub zespół redakcji*

Ad 7.*Nie dotyczy, gdyż nie było takich wniosków. W ogóle jeszcze przed
2020 rokiem bardzo rzadko otrzymywaliśmy wnioski o publikację informacji
w naszej gazecie, przede wszystkim od lokalnych instytucji kulturalnych.
W 2020 roku nie była ona ponadto wydawana.*

Ad 8*. Nie dotyczy.*

Informację sporządzili:
Michał Latos, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 310, tel. 32 626 01 60

Informację udostępnił:
Maciej Kaliś, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 312, tel. 32 626 01 62

W dniu 2020-11-30 o 07:44, Poczta UMiG Olkusz pisze: