Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie590
Kujawsko-Pomorskie400
Lubelskie490
Lubuskie310
Łódzkie480
Małopolskie860
Mazowieckie990
Opolskie260
Podkarpackie520
Podlaskie230
Pomorskie460
Śląskie920
Świętokrzyskie320
Warmińsko-Mazurskie200
Wielkopolskie790
Zachodniopomorskie400

Listy

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez Zielona Góra w sprawie Zasady działania gazet władzy #312

Zielona Góra, dnia 01.12.2020 r.
DP.RR.RP.1431.164.2020
Wnioskodawca: Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W nawiązaniu do Państwa wniosku z 23 listopada 2020 r. o udzielenie
informacji publicznej dot. prasy lokalnej, w załączeniu przesyłam odpowiedź
na pytania.
Jerzy Wojtkowiak
Departament Prezydenta Miasta

1

odpowiedź na informacje publiczną z dnia 30.11.2020 przez IMIELIN w sprawie Zasady działania gazet władzy #398

Imielin, dnia 1 grudnia 2020r.

OR.1431.13.2020

sprawa-34347@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-34347@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W odpowiedzi na informację publiczną z dnia 30 listopada 2020 roku,
informuje że: Gazeta Imielińska Gazeta Samorządowa KURIER
jestmiesięcznikiem; jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i
online; nakład miesięczny 2350 egz. (w roku 2020), jest bezpłatna; nie
prowadzimy sprzedaż ogłoszeń, zasady umieszczania tekstów oraz tematykę
określa umowa.

W przypadku ewentualnych pytań dalszych proszę o kontakt.

Bożena Cała

--
Bożena Cała
Urząd Miasta Imielin
ul.Imielińska 81
41-407 Imielin
tel.32 2254114
Obowiązek informacyjny wynikający z Artykułu 13 ust. 1 i 2 RODO (UE) spełniono na stronie internetowej Urzędu Miasta Imielin w zakładce Ochrona Danych Osobowych. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej wiadomości są poufne.
Rozpowszechnianie wiadomości, jej kopiowanie lub edycja dozwolone są wyłącznie adresatowi. Jeśli nie są Państwo adresatem przedmiotowej wiadomości, zwracamy się
z uprzejmą prośbą o jej odesłanie na adres nadawcy, a następnie usunięcie z pamięci komputera.

Re: Wniosek o informację przez ŚWIERADÓW-ZDRÓJ w sprawie Zasady działania gazet władzy #471

Witam,

w odpowiedzi na Państwa wniosek przesłany e-mailowo odpowiadam, iż:

pytanie nr 1 - d) miesięcznikiem;
pytanie nr 2 - c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
pytanie n 3 - nakład to 2 tys. egz. miesięcznie;
pytanie nr 4 - a) jest bezpłatna;
pytanie nr 5 - a) tak;
pytanie nr 6 - d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
pytanie nr 7 - d) organizacje społeczne; e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły); f) lokalny biznes; g) inne podmioty (radni, mieszkańcy);
pytanie nr 8 - c) żadne z powyższych.

Z poważaniem,

Beata Rosicka - Koordynator d/s Kreowania Wydarzeń Sportowych, Rekreacyjnych i Promocji
Miejskie Centrum Kultury, Aktywności i Promocji Gminy "Stacja Kultury" w Świeradowie-Zdroju
ul. Dworcowa 1, 59-850 Świeradów-Zdrój
NIP 6131581851 | REGON 382702967
tel. 75 71 36 483/ 75 71 36 482
tel/fax. 75/78 16 221
e-mail: it@swieradowzdroj.pl mailto:it@swieradowzdroj.pl
www.stacjakultury.swieradowzdroj.pl https://stacjakultury.swieradowzdroj.pl/

Informujemy, że od 25 maja 2018 r. ma zastosowanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W związku z wprowadzanymi zmianami przygotowaliśmy dla Państwa informację, która opisuje w jaki sposób Miejskie Centrum Kultury, Aktywności i Promocji Gminy "Stacja Kultury" w Świeradowie-Zdroju korzysta z Państwa danych:
1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury, Aktywności i Promocji Gminy "Stacja Kultury" z siedzibą przy ul. Dworcowa 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, reprezentowany przez Dorotę Marek.
2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Krzysztof Czukiewski, e-mail: ido@swieradowzdroj.pl mailto:ido@onet.pl
3. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celach związanych z realizacją usług, które Pan/Pani zamówił(a).
4. Podanie danych było dobrowolne, ale niezbędne w celu umożliwienia obsługi.
5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b,c,e oraz zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
7. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

RE: Wniosek o informację przez SŁAWNO w sprawie Zasady działania gazet władzy #339

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek. W przypadku pytań
proszę o kontakt.

--------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam

Rafał Szymczewski

Inspektor ds. promocji i współpracy zagranicznej

Urzędu Miejskiego w Sławnie

tel. +48 59 810 00 80

mob. +48 502 845 370

<mailto:rafal.szymczewski@slawno.pl> rafal.szymczewski@slawno.pl

4

FW: FW: Wniosek o informację przez CZYŻEW w sprawie Zasady działania gazet władzy #557

Gmina Czyżew przesyła odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:

a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;

b) kwartalnikiem;

c) dwumiesięcznikiem;

d) miesięcznikiem;

e) dwutygodnikiem;

f) tygodnikiem;

g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:

a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;

b) jest dostępna tylko online;

c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;

d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku. Średni roczny nakład wynosi 1600.

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:

a) jest bezpłatna;

b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?

a) tak;

b) nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych.

a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;

b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;

c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie;

d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;

e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie;

f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):

mieszkańców,

a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;

b) radnych opozycji;

c) radnych rządzącej koalicji;

d) organizacje społeczne;

e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);

f) lokalny biznes;

g) inne podmioty (jakie?).

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi):

a) odmówiono publikacji takiego tekstu;

b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;

c) żadne z powyższych.

odpowiedź na wniosek - Gmina Kolno przez KOLNO w sprawie Zasady działania gazet władzy #697

Dzień dobry,

w załączniku odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

--
Pozdrawiam
*Aleksandra Szyc*
Urząd Gminy Kolno
ul. Wojska Polskiego 20
Tel. 86 278 91 27
e-mail: a.szyc@gminakolno.pl <mailto:a.szyc@gminakolno.pl>
WWW: Gmina Kolno <http://gminakolno.pl>

1

Odp: Wniosek o informację przez BLIŻYN w sprawie Zasady działania gazet władzy #689

Dzień dobry W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek udostępnienie informacji publicznej z Gminy Bliżyn.  pozdrawiam  Urząd Gminy Bliżyn ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn tel. (41)25-41-104





Dnia 30 listopada 2020 04:34 sprawa-34638@fedrowanie.siecob napisał(a):



Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest: a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku; b) kwartalnikiem; c) dwumiesięcznikiem; d) miesięcznikiem; e) dwutygodnikiem; f) tygodnikiem; g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta: a) jest dostępna tylko w wersji papierowej; b) jest dostępna tylko online; c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online; d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku.

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy: a) jest bezpłatna; b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń? a) tak; b) nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych. a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji; b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji; c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie; d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji; e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie; f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi): mieszkańców, a) przewodniczącego/przewodnicz rady gminy; b) radnych opozycji; c) radnych rządzącej koalicji; d) organizacje społeczne; e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły); f) lokalny biznes; g) inne podmioty (jakie?).

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi): a) odmówiono publikacji takiego tekstu; b) nie udzielono żadnej odpowiedzi; c) żadne z powyższych.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-34638@fedrowanie.siecob UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa www.siecobywatelska.pl NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Re: Wniosek o informację przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Zasady działania gazet władzy #516

Ad. 1 - g)
Wydawana nieregularnie, w różnych odstępach czasowych.
Nie częściej niż 5 razy w roku.

Ad. 2 - c)

Ad. 3
1.500 sztuk

Ad. 4 - a)

Ad. 5 - b)

Ad. 6 - f)
nie istnieje regulamin, a w historii nie zdarzyło się aby ktoś nadesłał
tekst do publikacji

ad. 7 - nie było nadesłanych tekstów

Ad. 8. - nie dotyczy

--
Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski
Rzepiennik Strzyżewski 400
33-163 Rzepiennik Strzyżewski

www.rzepiennik.pl
tel. 14 65 30 501
fax. 14 65 30 502

Klauzula informacyjna:
http://rzepiennik.pl/category/rodo/

UGiM Witkowo odpowiedz na wniosek o informację przez WITKOWO w sprawie Zasady działania gazet władzy #637

W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną przesyłam wypełnioną ankietę.

Dziel Krzysztof

Urząd Gminy i Miasta w Witkowie
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
tel. 61 477 77 31
faks 61 477 88 55

Subject: Wniosek o informację

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
b) kwartalnikiem;
c) dwumiesięcznikiem;
d) miesięcznikiem; X
e) dwutygodnikiem;
f) tygodnikiem;
g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
b) jest dostępna tylko online;
c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online; X
d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku.

12 X 1500 szt. = 18000 szt. w 2019 r.

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
a) jest bezpłatna; X
b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
a) tak;
b) nie. X

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych.
a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie;
d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji; X
e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie;
f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
mieszkańców,
a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
b) radnych opozycji;
c) radnych rządzącej koalicji;
d) organizacje społeczne; X
e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły); X
f) lokalny biznes; X
g) inne podmioty (jakie?).

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi):
a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
c) żadne z powyższych. X

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-34586@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-34586@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację przez ŁASIN w sprawie Zasady działania gazet władzy #748

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres umig@lasin.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Informacja publiczna : OA.1431.47.2020.KR przez KAMIEŃSK w sprawie Zasady działania gazet władzy #474

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Ryszard Kurman Sekretarz Gminy

1

odp. na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez BODZENTYN w sprawie Zasady działania gazet władzy #393

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielamy
odpowiedzi na zadane pytania, a mianowicie:

1. Biuletyn Informacji Publicznej, którego wydawcą jest Urząd Miasta i
Gminy w Bodzentynie jest dwumiesięcznikiem;

2. Gazeta dostępna jest zarówno w wersji papierowej, jak i online;

3. W 2019 roku wydano  średnio około 1200 egzemplarzy;

4. Wydawnictwo bezpłatne;

5. Gazeta nie prowadzi sprzedaży ogłoszeń;

6. Zdjęcia, artykułu oraz propozycje tematów można przesyłać na adres
mailowy redakcji. Zastrzega sobie ona prawo do redagowania nadesłanych
tekstów oraz opatrywania ich własnym tytułem;

7. W 2020 roku w Biuletynie Informacji Publicznej publikowane były
teksty mieszkańców, Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej,
Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i Turystyki w Bodzentynie, szkół;

8. Nie odmawiano publikacji tekstów.

Z wyrazami szacunku

--
Dagmara Zagórska
Inspektor ds. zdrowia, sportu i turystyki

Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie
ul. Suchedniowska 3
26-010 Bodzentyn
tel.: (41) 311 50 10 w. 36
fax.: (41) 311 51 14
www.bodzentyn.pl

Re: Fwd: Wniosek o informację przez WIELGOMŁYNY w sprawie Zasady działania gazet władzy #394

Dzień dobry

Stosownie do Państwa prośby z dnia 30 listopada 2020 roku, Urząd Gminy
w Wielgomłynach uprzejmie informuję, że wydaje gazety.

--
Z poważaniem
Magdalena Niedźwiedzka
Urząd Gminy w Wielgomłynach
ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny
tel. 44 787 10 87 wew.106
tel. 605 08 55 09
e-mail: m.niedzwiedzka@wielgomlyny.pl

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Wielgomłyny.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl w zakładce "Ochrona danych osobowych"

W dniu 2020-12-01 o 10:54, Urząd Gminy w Wielgomłynach pisze:

FW: Odpowiedzi przez KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI w sprawie Zasady działania gazet władzy #280

Dzień dobry!
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznych (z 23 listopada 2020 roku) informuję:
Ad.1.
Informator Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim "konstantynow.pl" jest wydawany okazjonalnie - 3,4 razy w roku.
Ad. 2
Informator Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim "konstantynow.pl" jest wydawany w formie papierowej i jest dostępny online.
Ad. 3
Średni nakład jednego numeru folderu informacyjnego w roku 2019 r. wyniósł 4 tys. egzemplarzy.
Ad. 4
Informator Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim "konstantynow.pl" jest rozdawany bezpłatnie.
Ad. 5
Informator Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim"konstantynow.pl" nie publikuje ogłoszeń.
Ad. 6
Nie istnieje regulamin zamieszczania tekstów, ale zwyczajowo nadesłane teksty są publikowane w informatorze.
Ad. 7
W 2020 roku nie nadsyłano tekstów z prośbą o ich nieodpłatną publikację.
Ad. 8
Żadna z wymienionych sytuacji nie miała miejsca.

Marlena Kamińska
Rzecznik Prasowy
Referat Strategii Promocji i Rozwoju Miasta
42 211 15 52; kom. 535 147 742
m.kaminska@konstantynow.pl

[Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim]<https://bip.konstantynow.pl>

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
tel.: 42 211 11 73<tel:422111173>, 42 211 19 03<tel:422111903>
fax: 42 233 80 32<fax:422338032>
e-mail: sekretariat@konstantynow.pl<mailto:sekretariat@konstantynow.pl>
Biuletyn Informacji Publicznej<https://bip.konstantynow.pl>

"Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl<mailto:sekretariat@konstantynow.pl>, kancelaria@konstantynow.pl<mailto:kancelaria@konstantynow.pl>, tel. 42 211 11 73<tel:422111173>
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody. Szczegółowe informacje dostępne sa na stronie bip.konstantynow.pl.<bip.konstantynow.pl>
W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl<mailto:iod@konstantynow.pl>."

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

This message is confidential and may also be legally privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender by return email and then delete this message from your system.
You should not copy or forward this message or disclose its contents to any person.

Udostępnienie informacji publicznej przez RADOSZYCE w sprawie Zasady działania gazet władzy #440

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienia informacji publicznej z dnia 30
listopada 2020 r. przesyłam w załączeniu pismo.

--
Z poważaniem
Krzysztof Basiak

Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28
26-230 Radoszyce,
tel. (41) 373 50 83 wew. 204

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.11.2020 przez TYCZYN w sprawie Zasady działania gazet władzy #655

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam skan odpowiedzi na wniosek z dnia 30.11.2020 r.
z poważaniem,

--
_____________________
Joanna Włoch-Dłurzej
Urząd Miejski w Tyczynie
ul. Rynek 18
36-020 Tyczyn

2

FW: FW: Wniosek o informację przez SZCZANIEC w sprawie Zasady działania gazet władzy #680

1

odpowiedź na wniosek_gmina Polanka Wielka przez POLANKA WIELKA w sprawie Zasady działania gazet władzy #388

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
udzielam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:

ad.1. b

ad.2. a

ad.3. 2800 szt. w 2019 r.

ad.4. b

ad.5. a

ad.6. c

ad.7. a,d,e,g - osoby prywatne

ad.8. c

Z poważaniem

Urszula Potoczny

--
Urszula Potoczny
Sekretarz Gminy Polanka Wielka
tel. 33 84 88 008 w.32

-------------------------------
Administratorem danych jest Urząd Gminy Polanka Wielka ul. Długa 61, 32-607 Polanka Wielka. Kontakt poprzez adres email: gmina@polanka-wielka.pl Kontakt do inspektora ochrony danych e-mail: iod@polanka-wielka.pl Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu, ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

1

Re: Fwd: Wniosek o informację przez LEGIONOWO w sprawie Zasady działania gazet władzy #479

Dzień dobry w odpowiedzi na wniosek przekazuję następujące informacje:

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
Gazeta Puls Miasta jest miesięcznikiem;

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:

 Gazeta jest dostępna zarówno w wersji papierowej jak i online;

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie
średniego nakładu rocznego w 2019 roku.

6000 egzemplarzy / miesiąc

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:

Gazeta jest bezpłatna;

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?

Nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych
do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania
tekstów płatnych.

Nie. Nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie
umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały
z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
mieszkańców,

b) radnych opozycji;
c) radnych rządzącej koalicji;
d) organizacje społeczne;
e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
f) lokalny biznes;

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i
materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać
kilka odpowiedzi):
a) odmówiono publikacji takiego tekstu;

Nie

b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;

Nie. Teksty zostały  umieszczone w gazecie

c) żadne z powyższych.

tak

W dniu 01.12.2020 o 08:56, Nadia Shihab pisze:
-----------------------------
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
Uprzedzamy, że wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań
w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem,
jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji , który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest
o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez KOŁACZYCE w sprawie Zasady działania gazet władzy #591

Witam,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.11.2020 r. ws. publikacji gazety.

Pozdrawiam,

Katarzyna Lisowska

Referat Oświaty, Spraw Społecznych i Promocji

Tel: 13 446 05 94

E-mail: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl

Urząd Miejski w Kołaczycach
ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce
tel: 13 44 602 21, 13 44 602 49, 13 44 602 94
fax: 13 44 602 58
<mailto:sekretariat@kolaczyce.itl.pl> sekretariat@kolaczyce.itl.pl

<http://www.kolaczyce.pl/> www.kolaczyce.pl

2

Informacja publiczna Gmina Miedziana Góra przez MIEDZIANAGÓRA w sprawie Zasady działania gazet władzy #540

Dzień dobry,

W załączniku przekazujemy Państwu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

--

*Dominik Słoń
*Inspektor ds. kultury i promocji
Referat Promocji, Kultury, Oświaty i Środków Zewnętrznych
Urząd Gminy w Miedzianej Górze
ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra
41 303 16 26 wew.26
*www.miedziana-gora.pl* <https://www.miedziana-gora.pl>

<https://pl-pl.facebook.com/UG.M.Gora/>

Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i
mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem powyższej wiadomości nie może jej Pan/Pani ujawniać,
kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub
wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.

1

wypełniona ankieta - Urząd Miasta Tarnobrzeg przez Tarnobrzeg w sprawie Zasady działania gazet władzy #736

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam Państwu wypełnioną ankietę.

Z poważaniem,

Wojciech Lis

Rzecznik Prasowy

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32

39-400 Tarnobrzeg

Email: w.lis@um.tarnobrzeg.pl

Tel. 15 81 81 545

Klauzula Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Tarnobrzega

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.

Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez
osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi
przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub
telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.

Realizując obowiązek informacyjny zawarty w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE
(ogólne rozporządzenie o danych osobowych) - RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze
zm.) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega
jest Prezydent Miasta Tarnobrzega z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400
Tarnobrzeg.

Kontakt e-mail z Administratorem: <mailto:um@um.tarnobrzeg.pl>
um@um.tarnobrzeg.pl

Kontakt e-mail z Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:iod@um.tarnobrzeg.pl>
iod@um.tarnobrzeg.pl

Ogólna informacja o zasadach i przysługujących Pani/Panu prawach w związku z
przetwarzaniem przez Urząd Miasta Tarnobrzega Pani/Pana danych osobowych
znajdują się pod linkiem:
<http://www.tarnobrzeg.pl/urzad/ochrona-danych-osobowych/>
http://www.tarnobrzeg.pl/urzad/ochrona-danych-osobowych/

1

Odp na wniosek o informację przez SUSZ w sprawie Zasady działania gazet władzy #623

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedzi na Państwa pytania.

Pozdrawiam.

_____________________

Cezary Oracki

Urząd Miejski w Suszu

ul. J. Wybickiego 6

14-240 Susz

Tel. 55 2786 015, wew. 48

1

RE: Wniosek o informację przez OLESZYCE w sprawie Zasady działania gazet władzy #555

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam wnioskowaną informację. Wytłuszczonym drukiem zaznaczono odpowiedzi dotyczące wydawanej przez Gminę Oleszyce gazety. Pozdrawiam Jolanta Habało-Zaniewicz Sekretarz Miasta i Gminy Oleszyce

1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
b) kwartalnikiem;
c) dwumiesięcznikiem;
d) miesięcznikiem;
e) dwutygodnikiem;
f) tygodnikiem;
g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
b) jest dostępna tylko online;
c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku – 4000 egz. rocznie

4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
a) jest bezpłatna;
b) jest płatna.

5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
a) tak;
b) nie.

6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych.
a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie;
d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie;
f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
mieszkańców,
a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
b) radnych opozycji;
c) radnych rządzącej koalicji;
d) organizacje społeczne;
e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
f) lokalny biznes;
g) inne podmioty (jakie?).

8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi):
a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
c) żadne z powyższych.

Re: Fwd: Wniosek o informację przez BIELAWA w sprawie Zasady działania gazet władzy #731

Witam,

w odpowiedzi na zadane pytania, informuję:

1. e

2. c

3.  88 sztuk

4. bezpłatna

5. nie

6. d

7. a,c,d,

8. a

--
Pozdrawiam,

Kamila Adamska
Rzecznik prasowy
tel. 74 8328 728
kom. 721 168 648

W dniu 2020-12-01 o 09:32, Urząd Miejski w Bielawie pisze: