Instytucja: 

LUBAWKA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez LUBAWKA

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 28.09.2020 07:45

    odczytano w dniu 28.09.2020 08:04.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • RE: Cyfryzacja gmin przez LUBAWKA

    Dzień dobry

    Podaję odpowiedzi na państwa informację:

    1) a,b,d

    2) d

    3) c

    4) b

    5) a

    punkt 3c i 5a – posiadamy nowy system obiegu dokumentów który planujemy uruchomić w listopadzie br.

    Pozdrawiam
    Paweł Miechur
    Urząd Miasta Lubawka
    tel. kom. 516-321-595

    <http://www.lubawka.eu/> http://www.lubawka.org.pl/um/stopka720.png

    Gmina Lubawka
    Adres: Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka
    Telefon: +75 741 15 88, e-mail: {{ email }}
    Nr Konta: 14 1600 1462 1837 1762 8000 0001

    Niniejsza wiadomość możne zawierać informacje poufne, w tym informacje stanowiące tajemnice. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali Państwo te wiadomość przez pomyłkę, prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę i usunąć otrzymana wiadomość. W takim przypadku ujawnienie, kopiowanie i posługiwanie się treścią wiadomości jest zabronione i może być objęte sankcjami przewidzianymi prawem. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Lubawka, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest pracownik Urzędu Miasta w Lubawce - kontakt {{ email }}. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przyjęcia zgłoszenia lub zapytania kierowanego poprzez email (podstawa prawna art 6 ust. 1 lit f RODO - prawnym interesem jest udzielenie odpowiedzi na nadesłane zapytanie), prowadzeniem działań marketingowych własnych usług poprzez email (art 6 ust. 1 lit f - prawnym interesem jest oferowanie własnych usług), realizacji umowy (art 6 ust.1 lit b RODO).

    Załączniki

    • image001_qgpEyYT.png