Instytucja: 

SZELKÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek przez SZELKÓW

    Witam,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek KS.1431.68.2020.AB/2

    --

    */Z poważaniem
    Aleksandra Borowa
    Specjalista ds. komunikacji społecznej
    ______________________________________________

    Urząd Miejski w Tłuszczu
    ul. Warszawska 10
    05-240 Tłuszcz
    tel.: (+48)29 777-52-56
    fax.:(+48)29 777 52 52
    e-mail:{{ email }} <mailto:{{ email }}>
    http://www.tluszcz.pl <http://www.tluszcz.pl>
    /*

    Załączniki

    • herb_stopka.jpg
    • 20200930145632488.pdf
  • Szelków - Cyfryzacja gmin przez SZELKÓW

    Nr sprawy: ODI.1431.40.2020 W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 roku w sprawie rozwiązań cyfrowych w Urzędzie Gminy w Szelkowie, uprzejmie informuję, że: 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie - pisma wpływające do Urzędu Gminy w Szelkowie są jedynie rejestrowane w El-Doku z ZETO Lublin c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi: Gmina Szelków realizuje projekt:   „Rozwój e-usług Urzędu
    Gminy w Szelkowie” Z poważaniem Wójt Gminy Szelków Arnold Maciej Grossmann tel. 29 7176 001 Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych:   Na podstawie
    art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                 z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako RODO), informuję, iż: 1.     Administratorem
    Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szelków reprezentowana przez Wójt Gminy
    Szelków – Arnold Maciej Grossmann , z
    siedzibą w Starym Szelkowie 39,     06-220
    Stary Szelków . 2.     Administrator
    wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest nim Krzysztof Kacprzycki – Inspektor ds. ochrony danych i
    innowacyjności, można się z nim kontaktować poprzez e-maila:   {{ email }} lub na adres: Stary Szelków 39,         06-220 Stary Szelków . Z Inspektorem Ochrony Danych można
    kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych
    przetwarzanych przez administratora. 3.     Pani/Pana
    dane osobowe przetwarzane będą w celu
    realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1
    lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w
    interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
    administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). 4.     Pani/Pana
    dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie
    obowiązujących przepisów prawa. 5.     Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do
    chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie
    – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia
    14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.
    2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach. 6.     Zgodnie
    z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: -
    dostępu do swoich danych osobowych; -
    sprostowania swoich danych osobowych; -
    żądania usunięcia swoich danych osobowych; -
    żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; -
    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; -
    żądania przeniesienia swoich danych osobowych; -
    wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); -
    jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie,
    petenci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w
    dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7.   Podanie danych osobowych jest dobrowolne. 8.       Administrator danych nie zamierza
    przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
    międzynarodowej. 9.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w
    sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać         profilowaniu.                   Wójt Gminy Szelków                 /-/ Arnold Maciej Grossmann Stary
    Szelków, 05.10.2020r.