Instytucja: 

ŁAŃCUT

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Cyfryzacja gmin przez ŁAŃCUT

    Dzień dobry,

    w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej.

    --

    Z poważaniem
    *
    Tomasz Lisowski*
    /Starszy informatyk
    Refarat Organizacyjny i Spraw Społecznych
    tel.: //17 225 69 08//
    /

    Gmina Lancut stopka

    URZĄD GMINY ŁAŃCUT, ul. Adama Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut,
    Tel.: 17 225 22 64   |  17 225 22 65   |    fax: 17 225 65 36  |  
    email:{{ email }}
    <mailto:{{ email }}><mailto:{{ email }}>  |
    www.gminalancut.pl <http://www.gminalancut.pl/>
    NIP Gminy Łańcut: 815-16-32-222, REGON Gminy Łańcut: 690581790
    Urząd czynny w godzinach: Poniedziałek    7:00 - 18:00 |   Wtorek -
    Piątek    7:00 -15:00

    Zgodnie z art. 6 ust 1 lit. e RODO informujemy, że Pani/Pana dane
    osobowe przekazane do Urzędu Gminy Łańcut za pośrednictwem strony
    internetowej lub przesłane pocztą elektroniczną są gromadzone,
    przetwarzane i przekazywane w celu korespondencji i w celu dla którego
    zostały udostępnione. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom Urzędu
    Gminy Łańcut lub jednostkom organizacyjnym Gminy Łańcut oraz instytucjom
    i urzędom uprawnionym do otrzymania danych osobowych . Informujemy
    ponadto, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób
    zautomatyzowany, i nie będą profilowane. Posiada Pani/Pan prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
    przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania. Osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia
    skargi gdy uzna że przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO.
    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zadań Urzędu
    Gminy Łańcut. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu ustania celu dla
    jakiego zostały zgromadzone i będą archiwizowane przez okres zgodnie z
    obowiązującymi przepisami.

    Załączniki

    • SKM_C364e20092907280.pdf