Instytucja: 

GONIĄDZ

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez GONIĄDZ

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 28.09.2020 07:50

    odczytano w dniu 28.09.2020 08:00.

  • odpowiedź na wniosek przez None

    Z poważaniem,

    Żylińska Ewa

    Inspektor ds. obsługi Rady i BIP
    Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz
    * Telefon +48 85 738 00 43 wew. 14
    * E-mail: {{ email }}
    * Faks: +48 85 738 03 07 wew. 26
    * BIP: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl>
    http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
    * CU: <https://cu.wrotapodlasia.pl>
    https://cu.wrotapodlasia.pl
    ___________________________________________________
    Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Plac 11
    Listopada 38, 19-110 Goniądz.
    Dane przetwarzane są na mocy obowiązującego prawa oraz na podstawie
    wyrażenia zgody na przetwarzania swoich danych osobowych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania,
    uzupełnienia (aktualizowania) danych osobowych, ograniczenia przetwarzania
    danych, przeniesienia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    usunięcia danych oraz cofnięcia wyrażonej zgody dotyczącej przetwarzania
    danych. Uzupełnienie, uaktualnienie i sprostowanie danych jest możliwe w
    przypadku, gdy dane są niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.
    Usunięcie danych jest możliwe w przypadku, gdy są zbędne do realizacji celu,
    dla którego zostały zebrane. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu
    nadzorczego.
    Więcej na: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html>
    http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html

    Załączniki

    • OR.1431.59.2020.doc