Instytucja: 

SUBKOWY

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • informacja publiczna przez SUBKOWY

    Witam, przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej.

    --
    podpis email
    Z poważaniem,

    *Regina Jankowska*
    Sekretarz Gminy
    *Urząd Gminy w Subkowach*
    tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
    fax: wew. 36
    e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
    www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>

    Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.

    Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
    Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
    bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
    Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
    w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
    powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
    i/lub dokumentów, jest zabronione.

    Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
    Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
    Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
    wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    przez Urząd Gminy w Subkowach.
    Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
    rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
    w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
    Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
    osobowe na zlecenie administratora
    tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
    przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
    (przykład: na wniosek sądu, Policji).
    Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
    dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
    żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
    ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
    przetwarzania.
    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
    warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

    Załączniki

    • 46.odt