Instytucja: 

Zabrze

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez Zabrze

    Twoja wiadomość

    Do: Zdzisława Kubisz
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: poniedziałek, 28 września 2020 07:51:50 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

    została przeczytana: wtorek, 29 września 2020 13:27:06 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

  • odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Zabrze

    Dzień dobry,
    w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

    Arkadiusz Sowa - Starszy Inspektor
    Zastępca lidera aplikacji EOD
    Zastępca Koordynatora ds. SZBI
    tel. (32) 37-33-470

    Wydział Obsługi Klienta
    tel. (32) 37-33-371
    {{ email }}<mailto:{{ email }}>

    Urząd Miejski w Zabrzu
    41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
    www.bip.miastozabrze.pl<http://www.bip.miastozabrze.pl/>
    www.miastozabrze.pl<http://www.miastozabrze.pl/>
    [cid:image001.png@01D0F6DA.B0265530]

    Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata. Przeglądanie, przesyłanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie informacji zawartych w treści korespondencji przez osoby inne, niż te, dla których wiadomość była przeznaczona jest zabronione. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy oraz usunięcie jej treści z poczty elektronicznej bez otwierania załączników.
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: {{ email }}<mailto:{{ email }}> lub telefonicznie: 32 373 33 00. Pani/Pana dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej przetwarzane są w celu kontaktowym oraz innych celach, dla których Państwa dane zostały nam udostępnione, a także dokumentowania ustaleń zawartych w drodze wymiany korespondencji elektronicznej. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod adresem https://miastozabrze.pl/dokumenty-i-regulaminy/ochrona-danych-osobowych.

    Załączniki

    • image001_L87KGOE.png
    • informacja_publiczna_WOK-I.1431.191.2020.pdf