Instytucja: 

RADOSZYCE

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez RADOSZYCE

    Urząd Miasta i Gminy Udziela odpowiedzi na wniosek o udzielenie
    informacji publicznej

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)

    Odpowiedź: a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    d) Zwykłym mailem

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

    Odpowiedź: d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do
    realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej
    25% usług)

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
    urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    >
    Odpowiedź: a) Tak

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    Odpowiedź:
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

    > 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    > transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
    > samodzielnie?

    Odpowiedź: d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

    W dniu 2020-09-28 08:15, {{ email }} napisał(a):
    > -------- Wiadomość oryginalna --------
    > Temat: Cyfryzacja gmin
    > Data: 2020-09-28 07:51
    > Od: {{ email }}
    > Do: {{ email }}
    >
    >
    >
    > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
    > dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
    > Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
    > publicznych:
    >
    > 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
    > jest wybór kilku odpowiedzi)
    > a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    > b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
    > można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    > c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    > autorski sposób.
    > d) Zwykłym mailem
    > e) Inny sposób
    >
    > 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    > Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    > a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
    > się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    > b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    > pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    > c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    > pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
    > 50%)
    > d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
    > bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
    > usług)
    > e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
    >
    > 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
    > urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    > a) Tak
    > b) Nie
    > c) Trudno powiedzieć
    >
    > 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    > (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    >
    > a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
    > zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
    > transformacją.
    > b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    > c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    > d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    > e) Inne, jakie?
    >
    > 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    > transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
    > samodzielnie?
    > a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    > b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    > c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
    > wdrożona
    > d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    > e) Inne, jakie.
    >
    > Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
    > udzielone odpowiedzi.
    >
    > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
    > na adres: {{ email }}
    >
    > Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
    > z zasadami reprezentacji --
    > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    > tel: 22 844 73 55
    > adres email: {{ email }}
    > skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
    > www.siecobywatelska.pl
    > NIP 526282872
    > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
    > Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    --
    z poważaniem

    Grzegorz Tkaczyk
    Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach
    ul. Żeromskiego 28
    26-230 Radoszyce
    tel. 41 3735083 wew 217
    fax 41 3735084
    www.radoszyce.pl
    www.radoszyce.biuletyn.net