Cyfryzacja urzędów #2129
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA
OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz MiastaW dniu 2020-09-28 o 07:52, {{ email }} pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.OR.1431.62.2020
Lubawa, 13 października 2020 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
(prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
Żuchowska Sekretarz MiastaW dniu 2020-09-28 o 07:52, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
>
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji. -
Re: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA
W dniu 2020-10-13 o 11:52, Katarzyna Żuchowska Sekretarz Miasta pisze:
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.W dniu 2020-10-13 o 11:52, Katarzyna Żuchowska Sekretarz Miasta pisze:
> OR.1431.62.2020
>
> Lubawa, 13 października 2020 r.
>
> Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
> do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
> odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
> TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c)
> Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak
> oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
> Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie
> usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu
> jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c) Duża część
> usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
> część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu
> w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
> odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
> Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie
> problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby
> wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian
> technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie
> korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na
> poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku
> ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? PROJEKT W TRAKCIE
> REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie
> cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej
> potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby
> taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI E-usługi
> dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna Żuchowska Sekretarz
> Miasta
>
> W dniu 2020-09-28 o 07:52, {{ email }}
> pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
>> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
>> publicznych:
>>
>> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
>> wybór kilku odpowiedzi)
>> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
>> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
>> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
>> autorski sposób.
>> d) Zwykłym mailem
>> e) Inny sposób
>>
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
>> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
>> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
>> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
>> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
>> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
>> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
>> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>>
>> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
>> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>> a) Tak
>> b) Nie
>> c) Trudno powiedzieć
>>
>> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
>> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>>
>> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
>> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
>> transformacją.
>> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
>> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
>> e) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
>> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
>> samodzielnie?
>> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
>> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
>> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
>> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
>> e) Inne, jakie.
>>
>> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
>> udzielone odpowiedzi.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
>> na adres: {{ email }}
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
>> z zasadami reprezentacji
>>
>>
>> --
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: {{ email }}
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>>
>>
>>
>>
--
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.