Instytucja: 

LUBAWA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA

    OR.1431.62.2020

    Lubawa, 13 października 2020 r.

    Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (t.j. Dz.U.2019.1429 z póź.zm.) przesyłam
    odpowiedź na złożony 28 września 2020 r. elektronicznie wniosek.

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap -
    TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
    można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym NIE c) Usługi
    cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
    sposób. d) Zwykłym mailem- TAK e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
    możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie
    (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe
    do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad
    75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) TAK c)
    Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka
    część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w
    ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
    odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny
    Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie-X c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
    napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje
    do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
    transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
    rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d)
    Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne,
    jakie? PROJEKT W TRAKCIE REALIZACJI 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w
    jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu
    lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
    nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c)
    Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d)
    Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie. PROJEKT W TRAKCIE
    REALIZACJI E-usługi dla mieszkańców Gminy Miejskiej Lubawa Katarzyna
    Żuchowska Sekretarz Miasta

    W dniu 2020-09-28 o 07:52, {{ email }} pisze:
    --
    KLAUZULA POUFNOŚCI
    Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
    podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
    adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
    rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
    przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
    usunięcie otrzymanych informacji.

  • Re: Cyfryzacja gmin przez LUBAWA

    W dniu 2020-10-13 o 11:52, Katarzyna Żuchowska Sekretarz Miasta pisze:
    --
    KLAUZULA POUFNOŚCI
    Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
    podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pan/Pani jej prawidłowym
    adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
    rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy
    przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
    usunięcie otrzymanych informacji.

    Załączniki

    • Klauzula_informacyjna_-_informacja_publiczna.odt