Instytucja: 

SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie)

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na zapytanie w trybie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie)

    W odpowiedzi na zapytanie w trybie informacji publicznej informuję co
    następuje:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    *_a)_*_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    *_d)_*_Zwykłym mailem_
    *_e)_*_Inny sposób np. kontakt przez socjal media_

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    *_d)_*_Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    _e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    *_a)_*_Tak – System Obiegu Spraw lecz nie System Obiegu Dokumentów
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć
    _

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    *_a)_*_Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
    zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    *_c)_*_Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    *_e)_*_Inne, jakie ? brak odpowiedniej ilości kadry pracowniczej_

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    *_a)_*_Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
    *e)* Inne, jakie. Jesteśmy w trakcie składania wniosku o wdrożenie e-usług._

    Proszę o zwrotne przesłanie potwierdzenia udzielenia odpowiedzi.
    Z poważaniem

    Dariusz Furgała
    Urząd Gminy Szydłowo
    Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo

    W dniu 29.09.2020 o 12:07, Dorota Grochocka pisze:
    --

    Załączniki

    • 37.png