Instytucja: 

KOŁO

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KOŁO

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 28.09.2020 07:53

    odczytano w dniu 28.09.2020 08:32.

  • cyfryzacja gmin przez KOŁO

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

    Urząd Miejski w Kole w załączeniu przesyła odp. na zapytanie w oparciu o
    ustawę o dostępie do informacji publicznej - cyfryzacja gmin

    Monika Ciesielska

    Sekretarz Miasta Koła

    Tel. (63) 26 27 580

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych - dalej RODO), informujemy, że :

    1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Kole
    danych osobowych jest Burmistrz Miasta Koła z siedzibą przy ul. Stary Rynek
    1, 62-600 Koło.

    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z
    którą można skontaktować się pod adresem mailowym
    <mailto:{{ email }}> {{ email }}, tel. 531 641 425.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit a
    RODO w celu obsługi korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez
    niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego
    działania np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego
    działania wynikającego z przepisów prawa, umowy lub Pani/Pana zgody.

    4. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
    podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z
    obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.

    6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych, może
    je Pani/Pan sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Ma Pani/Pan także
    prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    7. Gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody informujemy
    więc, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

    8. W przypadku, gdy nie poda nam Pani/Pana swoich danych osobowych nie
    będziemy mogli rozpatrzyć zgłoszonej przez Pani/Pana sprawy i informować o
    niej drogą elektroniczną.

    9. Przysługuje Pani/Panu także skarga do organu do organu nadzorczego -
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
    Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
    ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
    również w formie profilowania.

    Załączniki

    • image001_8DzdkUD.jpg
    • cyfrowa_gmina.doc