Instytucja: 

PIŁA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź wniosek 1431.108.2020 Watchdog 06102020 przez PIŁA

    Dzień dobry,
    w załączeniu przekazuję odpowiedź (skan pisma OP-VII.1431.108.2020 z
    dnia 6 października 2020 r.) na Państwa wniosek z dnia 28 września 2020
    r. o udostępnienie informacji publicznej; dla poprawności
    udokumentowania podejmowanych czynności administracyjnych uprzejmie
    proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej korespondencji na zwrotny
    adres e-mail lub poprzez automatyczne skorzystanie z funkcji
    "Potwierdzenie przeczytania".
    --

    Z poważaniem
    *Alicja Herba*

    z-ca dyrektora Wydziału Organizacyjno-Prawnego
    Urząd Miasta Piły
    plac Staszica 10
    64-920 Piła
    Tel. 67 210 42 91
    adres e-mail: {{ email }}

    logo

    Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
    charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
    informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
    będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
    Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
    niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
    i usunięcie jej treści z poczty elektronicznej. Dziękujemy.

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Piły
    jest Gmina Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły, z siedzibą
    Pl. Staszica 10, 64-920 Piła. Dane osobowe w zakresie adresu e-mail
    przetwarzane są w celu realizacji bieżącego kontaktu poprzez prowadzenie
    korespondencji drogą elektroniczną. Jednocześnie administrator
    przetwarza inne dane osobowe ujawnione w treści korespondencji (np.:
    imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail,
    czas i data nadania/odebrania wiadomości, treść wiadomości, inne dane
    identyfikacyjne podane w podpisie/wizytówkach nadawców/odbiorców), w
    celu rozpatrzenia sprawy, która została przesłana drogą elektroniczną.
    Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO)1
    osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich
    sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do
    cofnięcia zgody; skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na
    przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Zebrane
    dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie
    przepisów prawa, w tym osobom upoważnionym przez administratora danych,
    podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia
    przetwarzania danych, o której mowa w art. 28 RODO oraz podmiotom
    będącym stroną postępowania (odbiorca, strona trzecia). Dane będą
    przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
    zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 z późn. zm.)
    oraz na podstawie przepisów szczególnych określających inny okres
    archiwalny niż w/w ustawa. Na podstawie przepisów o ochronie danych
    osobowych, osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich kwestiach
    związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym także
    przysługujących uprawnień można kontaktować się z inspektorem ochrony
    danych {{ email }} Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
    konieczne dla skutecznej wymiany korespondencji drogą elektroniczną.

    Załączniki

    • logo.jpg
    • odpowiedź_1431.108.2020_Watchdog_06102020.pdf