Cyfryzacja urzędów #2364
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez CZAPLINEK
Twoja wiadomość
Do: czaplinek@home.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:54odczytano w dniu 28.09.2020 10:26.
-
Odp. na wniosek o informację publiczną z dn. 28.09.2020r. przez CZAPLINEK
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dn. 28.09.2020 roku.
Pozdrawiam,
Zbigniew Krasoń - Starszy informatyk
tel. +48 94 372 62 35
kom. +48 600 119 337
Niniejsza wiadomość oraz wszystkie załączone do niej pliki przeznaczone są
do wyłącznego użytku zamierzonego adresata i mogą zawierać chronione lub
poufne informacje. Przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie lub
dystrybuowanie przez osoby do tego nieupoważnione jest zabronione. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.Administratorem danych jest Burmistrz Czaplinka, 78-550 Czaplinek, ul. Rynek
6. Kontakt do inspektora ochrony danych email: <mailto:iod@czaplinek.pl>
iod@czaplinek.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Miejski w Czaplinku. Będziemy przetwarzać Państwa dane
osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez
administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania
władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz
prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu, ich usunięcia po upływie
wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu
również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.