Instytucja: 

MIROSŁAWIEC

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek /69/ przez MIROSŁAWIEC

    Dzień dobry

    w załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o informację publiczną.

    --
    Pozdrawiam
    ------------------------------------------------------------------------
    *Monika Kędzia*
    Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego

    Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
    tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
    *e-mail:* {{ email }} <mailto:{{ email }}> ||
    www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
    ------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------
    Mirosławiec
    ------------------------------------------------------------------------
    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
    rozporządzenie o ochronie danych "RODO") informuję, że administratorem
    Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Mirosławca, ul. Wolności 37,
    78-650 Mirosławiec, zwany dalej Administratorem, dane kontaktowe: tel.:
    67-25-95-042, adres e-mail: {{ email }}. Dane osobowe będą
    przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, w celach związanych z
    komunikacją pomiędzy Administratorem a Panią/Panem, przez okres
    niezbędny do zakończenia komunikacji. W razie konieczności dane mogą być
    udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji
    powyższego celu oraz uprawnionym organom. Przysługuje Pani/Panu prawo
    dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu,
    wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym
    momencie bez wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne
    jednak brak ich podania uniemożliwi komunikację z Administratorem.

    Załączniki

    • 69._odpowiedź.pdf