Instytucja: 

GOŚCIERADÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez GOŚCIERADÓW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_MlYx6aR.txt
  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez GOŚCIERADÓW

    W dniu 2020-09-28 o 07:47, {{ email }} pisze:
    >
    > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujÄ
    cych informacji publicznych:
    >
    > 1. Jakie rozwiÄ
    zania cyfrowe oferuje urzÄ
    d mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    > a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    > b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    > c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    > d) Zwykłym mailem
    > e) Inny sposĂłb
    >
    > 2. Jak oceniliby Państwo moĹźliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jednÄ
    odpowiedĹş)
    > a) Prawie wszystkie usługi sÄ
    możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    > b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    > c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    > d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    > e) Usługi urzędu w ogĂłle nie sÄ
    dostępne przez Internet
    >
    > 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    > a) Tak
    > b) Nie
    > c) Trudno powiedzieć
    >
    > 4. Jakie problemy napotykajÄ
    Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    >
    > a) Brak kadry, ktĂłra miałaby wystarczajÄ
    ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ
    zanych z transformacjÄ
    .
    > b) Pracownicy urzędu nie korzystajÄ
    z istniejÄ
    cych juĹź rozwiÄ
    zań
    > c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    > d) Problemy z dostępnÄ
    na rynku ofertÄ
    komercyjnÄ
    lub państwowÄ

    > e) Inne, jakie?
    >
    > 5. Czy uczestniczÄ
    Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    > a) Tak, i wiÄ
    ĹźÄ
    z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    > b) Tak, ale majÄ
    Państwo obawy czy to wystarczy
    > c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiÄ
    zań już jest wdrożona
    > d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    > e) Inne, jakie.
    >
    > Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
    >
    > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
    >
    > Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarzÄ
    du, zgodnie z zasadami reprezentacji
    >
    >
    > --
    > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    > tel: 22 844 73 55
    > adres email: {{ email }}
    > skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
    > www.siecobywatelska.pl
    > NIP 526282872
    > KRS 0000181348 SÄ
    d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
    dowego
    >
    >
    >
    >

    --
    Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
    Gościeradów Ukazowy 61
    23-275 Gościeradów
    tel. 15 838 11 05
    fax. 15 838 11 40
    www.goscieradow.pl

    Załączniki

    • SKMBC224e_p20101213190.pdf