Cyfryzacja urzędów #446
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez GOŚCIERADÓW
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez GOŚCIERADÓW
W dniu 2020-09-28 o 07:47, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej, stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostÄpnienie nastÄpujÄ
cych informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiÄ
zania cyfrowe oferuje urzÄ
d mieszkaĹcom? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
> a) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem ePuap
> b) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem innej platformy, na ktĂłrej moĹźna podpisaÄ siÄ profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) UsĹugi cyfrowe urzÄdu, w ktĂłrych identyfikacja jest zapewniona w autorski sposĂłb.
> d) ZwykĹym mailem
> e) Inny sposĂłb
>
> 2. Jak oceniliby PaĹstwo moĹźliwoĹÄ zaĹatwienia caĹej sprawy przez Internet w PaĹstwa urzÄdzie (prosimy wybraÄ jednÄ
odpowiedĹş)
> a) Prawie wszystkie usĹugi sÄ
moĹźliwe do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (ponad 75%)
> b) WiÄkszoĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 50 do 75%)
> c) DuĹźa czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 25 do poniĹźej 50%)
> d) Niewielka czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (poniĹźej 25% usĹug)
> e) UsĹugi urzÄdu w ogĂłle nie sÄ
dostÄpne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w PaĹstwa urzÄdzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg DokumentĂłw?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieÄ
>
> 4. Jakie problemy napotykajÄ
PaĹstwo w transformacji cyfrowej urzÄdu? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, ktĂłra miaĹaby wystarczajÄ
ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ
zanych z transformacjÄ
.
> b) Pracownicy urzÄdu nie korzystajÄ
z istniejÄ
cych juĹź rozwiÄ
zaĹ
> c) Brak pieniÄdzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostÄpnÄ
na rynku ofertÄ
komercyjnÄ
lub paĹstwowÄ> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczÄ
PaĹstwo obecnie w jakimĹ programie cyfrowej transformacji urzÄdu, np. na poziomie regionu lub wdraĹźanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiÄ
ĹźÄ
z nim PaĹstwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale majÄ
PaĹstwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - wiÄkszoĹÄ rozwiÄ
zaĹ juĹź jest wdroĹźona
> d) Nie, choÄ byĹaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> ZachÄcamy do komentarza, jeĹli rzucaĹby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostÄpnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-ToĹuÄ - czĹonkowie zarzÄ
du, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 SÄ
d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII WydziaĹ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
dowego
>
>
>
>--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.plW dniu 2020-09-28 o 07:47, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej, stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostÄpnienie nastÄpujÄ cych informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiÄ zania cyfrowe oferuje urzÄ d mieszkaĹcom? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
> a) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem ePuap
> b) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem innej platformy, na ktĂłrej moĹźna podpisaÄ siÄ profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) UsĹugi cyfrowe urzÄdu, w ktĂłrych identyfikacja jest zapewniona w autorski sposĂłb.
> d) ZwykĹym mailem
> e) Inny sposĂłb
>
> 2. Jak oceniliby PaĹstwo moĹźliwoĹÄ zaĹatwienia caĹej sprawy przez Internet w PaĹstwa urzÄdzie (prosimy wybraÄ jednÄ odpowiedĹş)
> a) Prawie wszystkie usĹugi sÄ moĹźliwe do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (ponad 75%)
> b) WiÄkszoĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 50 do 75%)
> c) DuĹźa czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 25 do poniĹźej 50%)
> d) Niewielka czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (poniĹźej 25% usĹug)
> e) UsĹugi urzÄdu w ogĂłle nie sÄ dostÄpne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w PaĹstwa urzÄdzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg DokumentĂłw?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieÄ
>
> 4. Jakie problemy napotykajÄ PaĹstwo w transformacji cyfrowej urzÄdu? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, ktĂłra miaĹaby wystarczajÄ ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ zanych z transformacjÄ .
> b) Pracownicy urzÄdu nie korzystajÄ z istniejÄ cych juĹź rozwiÄ zaĹ
> c) Brak pieniÄdzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostÄpnÄ na rynku ofertÄ komercyjnÄ lub paĹstwowÄ
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczÄ PaĹstwo obecnie w jakimĹ programie cyfrowej transformacji urzÄdu, np. na poziomie regionu lub wdraĹźanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiÄ ĹźÄ z nim PaĹstwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale majÄ PaĹstwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - wiÄkszoĹÄ rozwiÄ zaĹ juĹź jest wdroĹźona
> d) Nie, choÄ byĹaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> ZachÄcamy do komentarza, jeĹli rzucaĹby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostÄpnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-ToĹuÄ - czĹonkowie zarzÄ du, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 SÄ d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII WydziaĹ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ dowego
>
>
>
>--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl