Instytucja: 

LUTUTÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Cyfryzacja gmin przez LUTUTÓW

    Dzień dobry,
    w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznych.

    Piotr Matusiak
    Katarzyna Pichlak
    Urząd Miejski w Lututowie

    pon., 28 wrz 2020 o 07:47 <{{ email }}>
    napisał(a):

    --
    Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
    chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
    i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
    do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
    Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
    nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
    Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
    rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
    charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
    wiadomości jak i załączników do niej.

    *OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
    siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
    tel. 43 87 140 52; e-mail: **{{ email }}*
    <{{ email }}>

    2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
    Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: {{ email }}
    <{{ email }}>*

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
    na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
    6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;

    4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;

    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego/organizacji międzynarodowej;

    6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
    okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;

    7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
    danych, prawo wniesienia sprzeciwu;

    8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
    przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
    rozporządzenia;

    9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
    pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.

    Załączniki

    • Sekretariat0014.pdf