Instytucja: 

SĘDZIEJOWICE

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Cyfryzacja gmin - odpowiedź gmina Sędziejowice. przez SĘDZIEJOWICE

    W odpowiedzi na Państwa informację o dostępie do informacji publicznej,
    poniżej odpowiedzi na zadane pytania.

    -----------------------------------------------------------------------------

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
    dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
    Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    Ad1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)

    *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuapd) Zwykłym mailem*

    Ad2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

    *d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    *a) Tak*

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    *b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań*
    *e) W urzędzie funkcjonuje nadal jako główny papierowy obieg dokumentów.
    Elektroniczny Obieg Dokumentów jest wsparciem do papierowego (ale głównie
    jako rejestr korespondencji urzędowej i rejestr FV. Obecnie pracownicy mają
    problem czasowy z dublowaniem pracy w obiegach papierowym oraz
    elektronicznym. Jeśli będzie obowiązek przejścia na elektroniczny obieg
    dokumentacji to część problemów ominiemy brakiem prowadzenia spraw w formie
    papierowej jako priorytecie- głównym obiegu dokumentacji.*

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

    *d) Nie, choć byłaby taka potrzebae) Niejednokrotnie, ze względu na dość
    wysoki własny wkład finansowy przy przystąpieniu do projektów rozwoju
    cyfryzacji urzędu staramy się realizować cyfrową transformację urzędu we
    własnym zakresie w miarę możliwości. Jednak nie zawsze udaje się dostosować
    do wszystkich wytycznych w terminowym czasie w natłoku obowiązków
    bieżących.*

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
    odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres: {{ email }}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
    zasadami reprezentacji
    --

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    adres email: {{ email }}
    skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
    www.siecobywatelska.pl
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    -----------------------------------------------------------------------------

    Z poważaniem:
    Marek Kidawski

    ----------------------------------------
    Informatyk UG Sędziejowice
    tel: 43 6771002
    kom: 509588878
    mail: {{ email }}
    www: gminasedziejowice.eu
    BIP: bip.gminasedziejowice.pl