Instytucja: 

PIĄTEK

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez PIĄTEK

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 2020-09-28 07:48

    odczytano w dniu 2020-09-28 08:28.

  • odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIĄTEK

    Dzień dobry

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
    publicznej

    Z poważaniem

    Jacek Michalski

    St. Informatyk/Promocja Gminy

    tel. 24 722-12-37
    mobile 790 343 024

    Urząd Miejski w Piątku

    99-120 Piątek, ul. Rynek 16

    tel. 24 722-19-19 fax: 24 722-19-09

    www.gminapiatek.pl

    Przetwarzanie danych osobowych

    W związku z obowiązkami nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w załączonym
    <http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265> linku przekazujemy informację
    dotyczącą sposobu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.

    Załączniki

    • image001_lAHA0dp.png
    • 20200930083314242.pdf
  • odp.: Cyfryzacja gmin przez PIĄTEK

    W odpowiedzi na pytania

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

    a. załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b. zwykłym mailem

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie:

    niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? - Nie
    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?-
    Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? -
    Nie

    z wyrazami szacunku

    Urząd Miejski w Piątku

    ul. Rynek 16

    99-120 Piątek

    tel. 24 722-19-19

    fax: 24 722-19-09

    www.gminapiatek.pl

    Marcin Nadolski

    Informatyk

    tel. 24 722-12-37
    mobile: +48 666 603 949

    Przetwarzanie danych osobowych

    W związku z obowiązkami nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w załączonym
    <http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265> linku przekazujemy informację
    dotyczącą sposobu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych.

    Załączniki

    • image001.png