Instytucja: 

BĘDKÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez BĘDKÓW

    To jest potwierdzenie dla wiadomości wysłanej przez Ciebie do
    <{{ email }}> o 2020-09-28 07:48

    To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze odbiorcy o 2020-09-28 07:59

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BĘDKÓW

    Dzień dobry,

    znak sprawy: S.1431.43.2020

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej z dnia 28.09.2020 r.

    --
    Pozdrawiam
    Sekretariat
    Patrycja Rozpędek
    Urząd Gminy Będków
    ul.Parkowa 3, 97-319 Będków
    {{ email }}

    --

    ​Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
    stanowią tajemnicę urzędu i są przeznaczone tylko dla wymienionych
    adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę
    poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z
    załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać
    otrzymanych informacji nikomu, ani sporządzać/ zachowywać, czy
    dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji. E-mail jest
    nieformalnym sposobem komunikacji i dane w nim zawarte mogą podlegać
    uszkodzeniu. Nie jesteśmy w stanie sprawować pełnej kontroli nad
    zawartością będącą przedmiotem transmisji dokonywanej za pośrednictwem
    Internetu. Opinie, wnioski i inne informacje zawarte w tej wiadomości
    pochodzą wyłącznie od ich autora i nie są udzielane lub autoryzowane
    przez urząd, chyba że zostały autoryzowane przez reprezentanta Firmy
    niezależnie od tej wiadomości. Obowiązkiem adresata tej wiadomości jest
    upewnienie się, czy ta wiadomość lub jej załączniki nie zawierają
    wirusów, zaś nasza firma zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za
    jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z ich działania, niezależnie
    od sposobu wykorzystania niniejszej wiadomości.

    Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Będkowie. Dane
    przetwarzane są w celu podjęcia działań we wnioskowanych sprawach,
    wydania wnioskowanych opinii i dokumentów oraz uzyskania informacji.
    Masz prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec
    przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w art. 15-21
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
    2016 r. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://bedkow.eu/

    Załączniki

    • Odpowiedź_na_wnisoek_o_udostępnienie_informacji_publicznej_z_dnia_28._JE8NIZO.pdf