Instytucja: 

ŁOSOSINA DOLNA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Cyfryzacja gmin - odpowiedź przez ŁOSOSINA DOLNA

    Dzień dobry,

    przesyłam informację publiczną na wniosek z dnia 28.09.2020 r.

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    d) Zwykłym mailem

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    b) Nie, ale występujemy w formie testowej

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
    samodzielnie?
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

    Z poważaniem

    --

    Agnieszka Zelek

    Referent referatu spraw organizacyjnych
    {{ email }} | tel. wew. 512

    -------------------------
    Urząd Gminy Łososina Dolna
    Łososina Dolna 300, 33-314
    tel. +48 (18) 444 80 02
    www.lososina.pl [1] | {{ email }}
    godziny urzędowania: Pn: 8:00 - 17:00 | Wt-Cz: 7:00 - 15:00 | Pt: 7:00 -
    14:00
    -------------------------

    Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
    Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
    otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
    innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
    adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
    omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
    komputera.
    RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
    w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy [2]

    Links:
    ------
    [1] http://www.lososina.pl
    [2]
    https://bip.malopolska.pl/uglososinadolna,m,305710,ochrona-danych-osobowych.html