Cyfryzacja urzędów #990
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez TRZEBINIA
Dzień dobry,
w odpowiedzi podaje informacje o które Państwo prosili:
1.
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.d) Zwykłym mailem
2.
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)3.
a) Tak
4.
e) brak
5.
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
W dniu 2020-09-28 o 13:22, Sabina Pluta pisze:
---- pozdrawiam, Krzysztof Karcz Inspektor w Biurze Informatyki i
Administrowania Siecią Komputerową Urząd Miasta w Trzebini Urząd Miasta
w Trzebini Biuro Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia tel. 32 6121 227, wew.204
{{ email }} trzebinia.plTa wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
została adresowana. Jeśli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości
informujemy, że jej rozpowszechnianie, ujawnianie, kopiowanie,
rozsyłanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest surowo
zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym adresatem wiadomości prosimy o
natychmiastowe poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu wiadomości
oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników. Uprzejmie
informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia, dane
kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: {{ email }}
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570). Dane osobowe są
udostępniane następującym kategoriom odbiorców: - podmiotom upoważnionym
do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, - podmiotom serwisującym
nasze systemy informatyczne, - podmiotom świadczącym nam usługi prawne,
audytowe, doradcze, Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do rozpoznania sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie
korespondencji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------ Pomóż nam chronić
środowisko - zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?Dzień dobry,
w odpowiedzi podaje informacje o które Państwo prosili:
1.
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.d) Zwykłym mailem
2.
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)3.
a) Tak
4.
e) brak
5.
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
W dniu 2020-09-28 o 13:22, Sabina Pluta pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:48:37 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
---- pozdrawiam, Krzysztof Karcz Inspektor w Biurze Informatyki i
Administrowania Siecią Komputerową Urząd Miasta w Trzebini Urząd Miasta
w Trzebini Biuro Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia tel. 32 6121 227, wew.204
{{ email }} trzebinia.plTa wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
została adresowana. Jeśli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości
informujemy, że jej rozpowszechnianie, ujawnianie, kopiowanie,
rozsyłanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest surowo
zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym adresatem wiadomości prosimy o
natychmiastowe poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu wiadomości
oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników. Uprzejmie
informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta
Trzebini, ul. Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia, dane
kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: {{ email }}
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570). Dane osobowe są
udostępniane następującym kategoriom odbiorców: - podmiotom upoważnionym
do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, - podmiotom serwisującym
nasze systemy informatyczne, - podmiotom świadczącym nam usługi prawne,
audytowe, doradcze, Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do rozpoznania sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie
korespondencji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora
dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------ Pomóż nam chronić
środowisko - zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?