Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dostępności budynku, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną (chodzi o Państwa główną siedzibę, a nie filie czy oddziały).

    Prosimy o:

    1) wskazanie nazwy instytucji i adresu jej siedziby

    oraz o odpowiedź na poniższe pytania:

    2) Czy do instytucji można wejść z psem asystującym?
    3) Czy do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący?
    4) Czy, jeśli do instytucji można wejść z psem innym niż pies asystujący, pies taki musi spełniać któryś z poniższych warunków (Prosimy wymienić wszystkie stosowane warunki z wymienionych poniżej):

    a. posiadanie kagańca
    b. prowadzenie na smyczy
    c. określona wielkość
    d. określona rasa

    5) Czy do instytucji można wejść z innymi zwierzętami niż psy?
    6) Czy wejście z psem/innym zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie?
    7) Czy instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami?
    8) Jeśli instytucja zapewnia dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):

    a. podjazd dla wózków
    b. toaleta przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną sprawnością
    c. miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością
    d. oznaczenia/opisy w alfabecie Braille’a
    e. kontrastowe oznaczenia ułatwiające orientację osobom z niepełnosprawnością wzroku
    f. obniżony blat w miejscu obsługi gości
    g. szerokie ciągi komunikacyjne bez przeszkód
    h. inne

    9) Czy instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami?
    10) Jeśli instytucja zapewnia w programie aktywności przystosowane dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, to jakie rozwiązania z poniższych wprowadzono w Państwa instytucji (Prosimy wymienić wszystkie stosowane rozwiązania):

    a. eksponaty, których można dotykać
    b. wydarzenia tłumaczone na język migowy
    c. materiały z audiodeskrypcją
    d. opisy eksponatów napisane w języku łatwym do przeczytania
    e. INNE (jakie?)

    11) Czy instytucja wydzieliła miejsce do nakarmienia/przewinięcia dziecka?
    12) Czy budynek, w którym Państwa instytucja prowadzi działalność kulturalną, został wybudowany przed 1995 rokiem?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • wniosek o informację przez Muzeum Ziemi Wieluńskiej

    Dzień dobry,

    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    dotyczącej dostępności głównej siedziby Muzeum Ziemi Wieluńskiej
    informuję, że:

    Ad 1) Muzeum Ziemi Wieluńskiej, ul. G. Narutowicza 13, 98-300 Wieluń

    Ad 2) Nie

    Ad 3) Nie

    Ad 4) Nie dotyczy

    Ad 5) Nie

    Ad 6) Nie dotyczy

    Ad 7) nie

    Ad 8) Nie

    Ad 9) Tak, szereg warsztatów dla osób z niepełnosprawnością intelektualną

    Ad 10 a) W przypadku gdy muzeum odwiedzają grupy osób, lub osoby
    indywidualne z niepełnosprawnością intelektualną, wówczas przewodnicy
    przygotowują eksponaty, które można dotykać,

    Ad 10 b) nie

    Ad 10 c) nie

    Ad 10 d) nie

    Ad 10 e) nie

    Ad 11) nie

    Ad 12) tak

    --
    W razie pytań proszę o kontakt
    tel. 43 843 43 34

    Agnieszka Kościarz
    główna ksiegowa
    Muzeum Ziemi Wieluńskiej
    www.muzeum.wielun.pl