Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy spółka prowadzi BIP?
    1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
    1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
    1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
    2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
    a) Tak
    b) Nie

    4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
    a) Tak
    b) Nie

    5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?

    12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
    13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?

    14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]

    15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
    a) Tak
    b) Nie

    16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację przez JASTRZĘBSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "DASZEK" sp. z o.o.

    Dzień Dobry. Poniżej odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.

    >
    > 1. Czy spółka prowadzi BIP?
    - tak
    > 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
    -
    https://bip.jastrzebie.pl/artykuly/3203/jastrzebskie-towarzystwo-budownictwa-spolecznego-daszek-sp-z-o-o
    > 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
    - 29.01.2021r.
    > 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
    > nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    - nie
    > 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
    > przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    - brak kontroli,
    > 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
    > przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    - brak kontroli
    > 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
    - nie
    > 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
    > gdzie:
    - Spółka nie posiada
    3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
    - nie realizujemy tego typu zamówień
    > 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
    > dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
    - Spółka nie przyznaje dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu
    > 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
    > dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
    > wskazać gdzie:
    - nie dotyczy
    > 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
    > wskazać gdzie:
    > a) BIP i KRS
    > 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
    - 2 444 526,17 zł
    > 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
    - Spółka odnotowała zysk
    > 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
    > członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
    - 210 000,00 zł brutto
    > 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
    > członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
    - 84 000,00 zł brutto
    > 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
    > spółki na 2019 r.?
    II poziom 86%
    > 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
    > organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
    > tak, prosimy wskazać gdzie:
    - uchwała znajduje się na BIP
    > 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
    > sponsorowane w mediach?
    - nie
    > 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
    > 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
    - nie dotyczy
    > 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
    > przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
    > [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
    > znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
    > spółki]
    - nie bezpośrednio, jedno zapytanie przez interpelację Rada Miasta.
    > 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
    > dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
    > b) Nie
    > 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
    efamulski@tbsdaszek.pl

    Z poważaniem
    Ernest Famulski
    Prezes Zarządu
    tel. mob. +48 504 445 697

    Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Daszek Sp. z o.o.
    ul. 1 Maja 15 44-330 Jastrzębie-Zdrój
    tel: +48 32 476-37-36
    NIP: 633-19-38-909
    REGON: 273673428
    KRS:0000041091 Sąd Rejonowy w Gliwicach
    Kapitał zakładowy: 16 725 000 zł

    Niniejsza wiadomość wraz z ewentualnie załączonymi do niej plikami jest
    przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej Odbiorcy i może zawierać
    informacje poufne lub dane osobowe. W razie stwierdzenia, że Odbiorcą
    miała być inna osoba, prosimy poinformować nadawcę pocztą elektroniczną
    pod adresem mailowym: prezes@tbsdaszek.pl oraz niezwłocznie usunąć
    wiadomość. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie
    osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszym
    dokumencie w całości lub w części jest zakazane, bez uprzedniej pisemnej
    (pod rygorem nieważności) zgody JTBS "Daszek" Sp. z o.o.

    Jednocześnie informujemy, że dla danych osobowych przetwarzanych w
    związku z niniejszą korespondencją administratorem danych osobowych jest
    JTBS "Daszek" Sp. z o.o. , które przetwarza dane osobowe zgodnie z
    Zasadami Przetwarzania Danych dostępnymi na stronie internetowej
    www.tbsdaszek.pl oraz w siedzibie Spółki.