Instytucja: 

Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej

 Monitoring: 

Jawność w spółkach komunalnych

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy spółka prowadzi BIP?
    1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
    1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
    1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
    2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
    a) Tak
    b) Nie

    4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
    a) Tak
    b) Nie

    5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?

    12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
    13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?

    14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]

    15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
    a) Tak
    b) Nie

    16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację przez Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej

    Witam.
    W związku z otrzymanym e-mailem zwracamy się z poniższym pytaniem:
    Jesteśmy zakładem budżetowym, czy w takim przypadku interesuje Państwa przesłana informacja publiczna?
    Pozdrawiam
    Alicja Pierzchała

  • Informacja publiczna przez Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej

    W ślad za otrzymanym e-mailem dotyczącym udostępnienia informacji publicznej wyjaśniamy, że funkcjonujemy jako zakład budżetowy powołany Uchwałą Rady Miejskiej w gm. Ćmielów.
    Z uwagi na powyższe nie wszystkie pytania dotyczą Naszego Zakładu.

    Odpowiedzi:
    1). Tak, Zakład prowadzi BIP
    1.1). http://wodociagicmielow.pl/bip/
    1.2). 08.10.2020r.
    1.3). Zakład nie publikuje
    1.4). Nie publikuje
    1.5). Nie publikuje
    2). Zakład nie prowadzi rejestru umów
    2.1). Nie publikuje
    3) Nie posiada procedur zamówień
    4). Nie dotyczy
    5). Nie publikuje
    6). Zakład publikuje sprawozdania finansowe.
    a). BIP
    7). Przychody Zakładu w 2019r. - 1.492.363 zł
    8). strata Zakładu w 2019r. -38.544 zł
    9. Nie dotyczy
    10. Nie dotyczy
    11. 92%
    12. Nie dotyczy
    13. W 2019r. Zakład nie kupował reklam itp.
    14. Nie realizowali
    15. Nie dotyczy
    16. zakład nie posiada adresu skrzynki ePuap.

    Sporządził:
    A.Pierzchała - p.o.Dyrektor Zakładu