Instytucja: 

Gminna Spółka Komunalna w Dobrzycy Sp. z o.o. (dawn. ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY DOBRZYCA)

 Monitoring: 

Jawność w spółkach komunalnych

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy spółka prowadzi BIP?
    1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
    1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
    1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
    2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
    a) Tak
    b) Nie

    4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
    a) Tak
    b) Nie

    5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?

    12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
    13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?

    14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]

    15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
    a) Tak
    b) Nie

    16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • udostępnienie inf. publicznych przez Gminna Spółka Komunalna w Dobrzycy Sp. z o.o. (dawn. ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY DOBRZYCA)

    --
    Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. pragniemy poinformować, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Gminna Spółka Komunalna w Dobrzycy Sp. z o.o., ul. Jarocińska 20, 63-330 Dobrzyca,
    tel. 62 741 89 00, e-mail: {{ email }}
    2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, p. Dominika Mierzejewskiego, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: {{ email }}
    3. Przetwarzamy Państwa dane w celu:
    a) zawarcia z Państwem umów, w tym także podejmowania niezbędnych czynności poprzedzających zawarcie umowy zgodnie ze złożonymi przez Państwa wnioskami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    b) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który polega na ustaleniu i dochodzeniu ew. własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,
    c) wykonywania zadań przewidzianych w ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz przepisami prawa budowlanego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez nas, przez okres:
    a) w przypadku zawarcia z nami umowy przez czas jej trwania, a po jej upływie przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Państwa danych osobowych do celów podatkowych i rachunkowych przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym umowa upłynęła,
    b) w przypadku prawnie uzasadnionego interesu Administratora przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, nie dłużej niż przez okres 6 lat od czasu wystąpienia ew. roszczeń,
    c) w przypadku przetwarzania do którego obligują nas odpowiednie przepisy prawa, przez okres z nich wynikający.
    5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom świadczącym dla nas usługi z zakresu obsługi poczty elektronicznej, usługi informatyczne, firmom wysyłkowym, a także podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
    6. W przypadku zawartej umowy podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy i/lub wykonania usług przez Gminną Spółkę Komunalną w Dobrzycy Sp. z o.o. W przypadku wypełniania obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze oraz w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wymagane stosownymi przepisami prawa.
    7. Przysługuje Pani/Panu szereg praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Pani/Pana danych, jeśli nie będzie ciążył na nas obowiązek prawny dalszego ich przetwarzania oraz prawo ograniczenia ich przetwarzania.
    8. Przysługuje Pani/Panu również prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych opartych na art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, czyli wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym.
    9. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

    Załączniki

    • INF._PUBLICZNA.odt