Instytucja: 

Zakład Usług Komunalnych

 Monitoring: 

Jawność w spółkach komunalnych

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Czy spółka prowadzi BIP?
    1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
    1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
    1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.
    1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
    2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
    a) Tak
    b) Nie

    4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
    a) Tak
    b) Nie

    5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

    9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

    11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?

    12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
    a) BIP
    b) strona www.

    13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
    13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?

    14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]

    15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
    a) Tak
    b) Nie

    16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • sprawa-35718@fedrowanie.siecobywatelska.pl przez Zakład Usług Komunalnych

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź Spółki na wniosek dot. udostępnienia
    informacji publicznych z dnia 13 lutego 2021 r. Proszę o potwierdzenie
    otrzymania niniejszej wiadomości.

    Z poważaniem

    Wojciech Cyż
    Tel.: 697 888 259

    NIP 7773202086, REGON 301702806
    www.zukmosina.pl

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO",
    informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest "Zakład
    Usług Komunalnych" Sp. z o.o. w Mosinie ul. Sowiniecka 6G, 62-050 Mosina.
    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: {{ email }}. Z uwagi na
    konieczność zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółki Państwa dane
    osobowe mogą zostać przekazane dostawcom systemów i usług IT oraz firmom
    realizującym masowy wydruk, wysyłkę korespondencji i niszczenie dokumentów,
    dostawcom usług płatniczych, z którymi współpracuje Administrator i mogą
    zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek np.
    Policja, Sąd. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz
    prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
    przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Ma Pani/Pan prawo
    wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych
    osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
    dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Panią/Pana danych
    osobowych jest dobrowolne, lecz jest to wymóg niezbędny by korzystać z
    naszych usług, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości
    korzystania z nich.

    Załączniki

    • 20210225081342978.pdf