Instytucja: 

I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OLECKU

 Monitoring: 

Kontrole w szkołach

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Otrzymano: 2024-08-28 11:34:09

NrPytanieOdpowiedźKategoria odpowiedzi
1Liczba kontroli w szkole rozpoczętych w latach 2022-2024 (do dnia złożenia wniosku).0
2Liczba kontroli w szkole zakończonych w latach 2022-2024 (do dnia złożenia wniosku).7
3Lista kontroli z pkt. 1 i 2 wraz z linkami do publicznie dostępnej w BIP dokumentacji przebiegu i efektów poszczególnych kontroli (w tym m. in. wystąpień, stanowisk, wniosków i opinii podmiotów ją przeprowadzających).nie dotyczy
4W przypadku kontroli wymienionych w pkt. 3, których dokumentacja nie jest publicznie dostępna w BIP (lub nie podano do niej linka), wnosimy o załączenie dokumentacji w postaci elektronicznej do odpowiedzi na wniosek.nie dotyczy

Treść

  • Wniosek o informacje ws. kontroli przez SOWP

  • Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informacje ws. kontroli przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OLECKU
    Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informacje ws. kontroli
    Data: 2024-08-15 10:38

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Re: Wniosek o informacje ws. kontroli przez I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OLECKU
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OLECKU i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    Dzień dobry,
    w odpowiedzi na zapytanie o udostępnienie informacji publicznej dyrektor
    I Liceum OgólnokształcÄ
    cego im. Jana Kochanowskiego w Olecku informuje:

    * Liczba kontroli w szkole rozpoczętych w latach 2022-2024 (do dnia
    > złożenia wniosku) - 0
    >
    > * Liczba kontroli w szkole zakończonych w latach 2022-2024 (do dnia
    > złożenia wniosku) - 7
    >
    > * Lista kontroli z pkt. 1 i 2 wraz z linkami do publicznie dostępnej
    > w BIP dokumentacji przebiegu i efektów poszczególnych kontroli (w
    > tym m. in. wystÄ
    pień, stanowisk, wniosków i opinii podmiotów jÄ

    > przeprowadzajÄ
    cych) - nie dotyczy
    >
    > * W przypadku kontroli wymienionych w pkt. 3, których dokumentacja
    > nie jest publicznie dostępna w BIP (lub nie podano do niej linka),
    > wnosimy o załÄ
    czenie dokumentacji w postaci elektronicznej do
    > odpowiedzi na wniosek - nie dotyczy

    ---
    Katarzyna Kamińska
    dyrektor szkoły

    I LO im.J.Kochanowskiego w Olecku
    19-400 Olecko, ul.Kościuszki 29.
    tel. 87 523 41 83
    http://lo.olecko.pl

    Klauzula informacyjna:
    Informujemy, iż Państwa dane osobowe, przekazane nam za pośrednictwem
    poczty elektronicznej, sÄ
    gromadzone, przetwarzane i przechowywane w
    celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały
    nam udostępnione. PosiadajÄ
    Państwo prawo dostępu do treści swoich
    danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania. Osoba, której dane dotyczÄ
    , ma prawo wniesienia skargi do
    PUODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
    RODO.
    Całość informacji o przetwarzaniu dostępna pod adresem:
    http://www.lo.olecko.pl/index.php/home/dokumenty-szkolne/rodo
    Administrator Danych Osobowych: I Liceum OgólnokształcÄ
    ce im. Jana
    Kochanowskiego w Olecku
    Inspektor Ochrony Danych: {{ email }}

    W dniu 2024-08-15 10:38, {{ email }}
    napisał(a):
    > Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
    > Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć
    > Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujÄ
    cych
    > informacji:
    >
    > * Liczba kontroli w szkole rozpoczętych w latach 2022-2024 (do dnia
    > złożenia wniosku).
    >
    > * Liczba kontroli w szkole zakończonych w latach 2022-2024 (do dnia
    > złożenia wniosku).
    >
    > * Lista kontroli z pkt. 1 i 2 wraz z linkami do publicznie dostępnej
    > w BIP dokumentacji przebiegu i efektów poszczególnych kontroli (w
    > tym m. in. wystÄ
    pień, stanowisk, wniosków i opinii podmiotów jÄ

    > przeprowadzajÄ
    cych).
    >
    > * W przypadku kontroli wymienionych w pkt. 3, których dokumentacja
    > nie jest publicznie dostępna w BIP (lub nie podano do niej linka),
    > wnosimy o załÄ
    czenie dokumentacji w postaci elektronicznej do
    > odpowiedzi na wniosek.
    >
    > Prosimy o odpowiedź na adres
    > {{ email }} --
    > _Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2
    > | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email:
    > {{ email }} skrytka epuap:
    > SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
    > www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 SÄ
    d
    > Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
    > Krajowego Rejestru SÄ
    dowego_
    >
    > _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
    > Watchdog Polska z siedzibÄ
    w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
    > Warszawa. MogÄ
    Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
    > adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
    > {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
    > którym mogÄ
    Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
    > {{ email }}. _
    > _ _
    > _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
    > zatrudniajÄ
    cego - podmiotu zobowiÄ
    zanego, który udziela odpowiedzi
    > na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
    > odpowiedziÄ
    przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
    > znaleźć mogÄ
    się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
    > pracy, nazwa podmiotu zobowiÄ
    zanego, adres e-mail lub numer telefonu,
    > podpis. _
    > _ _
    > _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
    > statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
    > dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
    > uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
    > fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
    > Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    > PodstawÄ
    prawnÄ
    przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
    > uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
    > _ _
    > _Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie
    > dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa
    > danych będÄ
    nasi współpracownicy i podmioty przetwarzajÄ
    ce,
    > którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa
    > dane osobowe, które podmiot zobowiÄ
    zany przekaże do nas wraz z
    > odpowiedziÄ
    na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
    > mogÄ
    zostać opublikowane na naszej stronie:
    > fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim przypadku odbiorcami
    > Państwa danych będÄ
    użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
    > oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibÄ
    w
    > Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogÄ
    być
    > przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
    > programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
    > odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
    >
    > _MajÄ
    Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
    > żÄ
    dania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
    > MogÄ
    też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
    > Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
    > Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
    >
    >>
    >
    >
    >
    > Links:
    > ------
    > [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/