Kto zabiera głos na Facebooku? #1223
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez FAŁKÓW
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-06-02 21:32Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Wniosek o informację (profil na facebooku) - przypomnienie przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.orgW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I OFICJALNY PROFIL
> GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? a)
> tak b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter
> ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) nie
> (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na
> Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi
> także w BIP lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie walorów
> miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga wszystkim
> mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją
> się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu,
> zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy
> zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją
> mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej
> informacji o tym, jakie to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia umieszczania
> informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się
> wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu b) Facebook to pierwsze i
> najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej
> kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP d) Inne, jakie? 5.
> Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników
> Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w
> urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu
> ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym
> profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy? a) tak b) nie 6.1.
> W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7.
> Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na
> oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są wśród nich
> użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny? a) tak b) nie c) nie
> dotyczy d) Inna sytuacja (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą
> pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu
> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2) 8.1.
> Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich
> obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane
> czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o
> zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO
> PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU,
> NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w
> ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją
> serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410 a)
> Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do
> Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na
> wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki d) Reklamodawca -
> dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań:
> Statystyki f) Inna - jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań
> związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie
> zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości
> miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o
> sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II -
> OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil
> wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. Czy
> prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
> opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o
> sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA W
> MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku,
> którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania
> reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu
> gminy. a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
> wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy c) Tak -
> tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta. d) Nie - nie
> realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach. e) Inna sytuacja -
> jaka? 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020
> r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie wskazanych
> informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski,
> Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji -
Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez FAŁKÓW
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-06-17 09:50Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez FAŁKÓW
Szanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już
minął.Szanowni Państwo, ze względu na fakt, że w dniach 03.06. - 06.06.2021
r. Urząd Gminy w Fałkowie nie pracował, Państwa pismo otrzymaliśmy 07
czerwca bieżącego roku i w dniu dzisiejszym, tj. 17.06.2021 r. na
pytania Państwa poniżej odpowiadamy.CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak - TAK, GMINA FAŁKÓW posiada własny profil na Facebooku.2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)- TAK
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz) - TAK
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście) - TAK
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni
przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy
gminy itp.) - TAK3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty. - NIE4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
BIP lub na stronie internetowej urzędu - NIE
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
tam informacje trafiają w pierwszej kolejności - NIE
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP - TAK5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)b) nie - NIE
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
użytkownicy?
a) tak
b) nie -NIE6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany? - NIE DOTYCZY7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? - NIE
DOTYCZY7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po
raz kolejny?c) nie dotyczy - NIE DOTYCZY
8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu - TAK8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
społecznościowe?)
- Stanowisko d/s pozyskiwania funduszy unijnych i informatyki
- Skarbnik Gminy
- Stanowisko d/s kadr, obslugi rady gminy i promocji8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku? - NIE DOTYCZY
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO
PYTANIA 98.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność
w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
znajdują się w umowie.8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
publicznym. - NIE JEST OGRANICZONA WIDOCZNOŚĆCZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku?b) NIE MA PROFILU
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
budżetu gminy.d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
mediach.13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
- NIE DOTYCZYWnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: {{ email }}Z poważaniem. Dorota ANIOŁ
-- inspektor d.s obsługi rady gminy, kadr i promocji :)