Instytucja: 

NOWOGARD

 Monitoring: 

Kto zabiera głos na Facebooku?

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

Otwarte

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    a) tak
    b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
    c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)

    2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)

    a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
    e) Inna, jaką?

    3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.

    4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
    b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    d) Inne, jakie?

    5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    a) tak
    b) nie

    6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
    a) tak
    b) nie

    6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?

    7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?

    7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
    a) tak
    b) nie
    c) nie dotyczy
    d) Inna sytuacja (jaka?)

    8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
    a) pracownicy urzędu
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)

    8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)

    8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?

    PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9

    8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
    d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    f) Inna - jaka?

    8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.

    8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.

    9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.

    CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
    a) tak
    b) nie

    11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?

    12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?

    CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
    a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
    b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
    e) Inna sytuacja - jaka?

    13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informację (profil na facebooku) - przypomnienie przez AgnieszkaZdanowicz

    Szanowni Państwo,

    przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.

    CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    a) tak
    b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
    c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)

    2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)

    a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
    e) Inna, jaką?

    3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.

    4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
    b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    d) Inne, jakie?

    5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    a) tak
    b) nie

    6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
    a) tak
    b) nie

    6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?

    7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?

    7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
    a) tak
    b) nie
    c) nie dotyczy
    d) Inna sytuacja (jaka?)

    8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
    a) pracownicy urzędu
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)

    8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)

    8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?

    PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9

    8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
    d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    f) Inna - jaka?

    8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.

    8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.

    9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.

    CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
    a) tak
    b) nie

    11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?

    12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?

    CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
    a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
    b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
    e) Inna sytuacja - jaka?

    13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Z poważaniem

    Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
    www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl 
    www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org

    Załączniki

    • Uchwała_-_pełnomocnictwo_dip_AZ_9_OB_I_2021_podpis_sCuumHH.pdf
  • Re: Fwd: wniosek o informację przez NOWOGARD

    Dzień dobry,

    odpowiedzi pod każdym z pytań.

    W dniu 29.06.2021 o 13:40, Sekretariat UM Nowogard pisze:
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
    > informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
    > ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
    > odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
    >
    > CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
    >
    > 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    > a) tak
    >
    A
    >
    > b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
    > odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
    > charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
    > c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
    >
    > 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
    > gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
    >
    > a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
    > dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    >
    A
    >
    > b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    > c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
    > sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    > d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
    > mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
    > wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
    > działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
    > urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
    > e) Inna, jaką?
    >
    > 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
    > poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
    > Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
    >
    NIE
    >
    > 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    > a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP
    > lub na stronie internetowej urzędu
    >
    TAK
    >
    > b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
    > tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    > c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
    > pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    > d) Inne, jakie?
    >
    > 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
    > użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
    > dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    > a) tak
    > b) nie
    >
    B
    >
    > 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
    > 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
    > użytkownicy?
    > a) tak
    >
    A
    >
    > b) nie
    >
    > 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
    > odblokowany?
    >
    Po jakimś czasie, na prośbę sekretarza lub burmistrza.
    >
    > 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
    > zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
    >
    0
    >
    > 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
    > kolejny?
    > a) tak
    > b) nie
    > c) nie dotyczy
    >
    C
    >
    > d) Inna sytuacja (jaka?)
    >
    > 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
    > podmiot (osoba/firma)?
    > a) pracownicy urzędu
    >
    A
    >
    > b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
    >
    > 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
    > zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
    > to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
    > społecznościowe?)
    >
    Biuro Informatyki i informacji.
    >
    > 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
    >
    redaktor
    >
    > PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
    > PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
    >
    > 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
    > profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
    > Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    > a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    > b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    > c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
    > społeczności, Reklamy, Statystyki
    > d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    > e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    > f) Inna - jaka?
    >
    > 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem
    > umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w
    > umowie.
    >
    > 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
    > które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
    >
    > 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
    > Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
    >
    Nie
    >
    > CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
    >
    > 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
    > Facebooku?
    > a) tak
    > b) nie
    >
    Nie wiem
    >
    > 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
    > Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
    > Nie
    >
    > 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
    > wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
    > informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
    >
    Nie wiem
    >
    > CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    >
    > 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
    > jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
    > jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
    > reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
    > budżetu gminy.
    > a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
    > b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    > c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    > d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
    >
    D
    >
    > e) Inna sytuacja - jaka?
    >
    > 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
    > reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
    > maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
    >
    nie dotyczy.
    >
    > Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
    > na adres: {{ email }}
    >
    > Z poważaniem
    >
    > Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
    > Zarządu 9/OB/I/2021
    >
    --

    pozdrawiam,
    Tomasz Zadróżny
    Biuro Informatyki
    UM w Nowogardzie
    tel. 91 3926208
    www.nowogard.pl

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy o przetwarzanych przez nas danych osobowych,
    a także prawach przysługujących Państwu w związku z korzystaniem z naszych usług.
    Odnajdziecie je Państwo po kliknięciu w link http://nowogard.pl/rodo