Kto zabiera głos na Facebooku? #1967
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przypomnienie - wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację z dnia 18.06.2021 r. w zakresie m.in. korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.orgW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I OFICJALNY PROFIL
> GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? a)
> tak b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter
> ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) nie
> (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na
> Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi
> także w BIP lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie walorów
> miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga wszystkim
> mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją
> się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu,
> zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy
> zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją
> mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej
> informacji o tym, jakie to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia umieszczania
> informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się
> wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu b) Facebook to pierwsze i
> najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej
> kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP d) Inne, jakie? 5.
> Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników
> Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w
> urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu
> ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym
> profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy? a) tak b) nie 6.1.
> W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany? 7.
> Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na
> oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są wśród nich
> użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny? a) tak b) nie c) nie
> dotyczy d) Inna sytuacja (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą
> pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu
> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2) 8.1.
> Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich
> obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane
> czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o
> zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO
> PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU,
> NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w
> ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją
> serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410 a)
> Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do
> Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na
> wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki d) Reklamodawca -
> dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań:
> Statystyki f) Inna - jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań
> związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie
> zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości
> miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o
> sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II -
> OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil
> wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. Czy
> prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
> opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o
> sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA W
> MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku,
> którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania
> reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu
> gminy. a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
> wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy c) Tak -
> tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta. d) Nie - nie
> realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach. e) Inna sytuacja -
> jaka? 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020
> r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie wskazanych
> informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski,
> Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji -
Re: wniosek o informację przez KONOPNICA
Dzień dobry,
poniżej przesyłam komplet odpowiedzi:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.- nie
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021
r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak6.1.W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany?- nie przewidziano odblokowania
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych
na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?- 5 osób
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
kolejny?
b) nie8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to
konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)wójt, informatyk, kierownik gospodarki komunalnej
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
- wójt
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.- nie
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?nie
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent
prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które
dzieją się w gminie/mieście?- czasami
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak
płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe?
Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.W dniu 2021-07-26 o 15:15, Urząd Gminy Konopnica pisze:
>
> Dzień dobry,
>
> przesłane dzisiaj odpowiedzi nie są jeszcze kompletne. Niektóre
> odpowiedzi musi ustalić z Panem Wójtem, który jest administratorem
> naszego Facebooka. Niestety Pan Wójt obecnie przebywa na urlopie,
> postaramy się jak najszybciej ustalić odpowiedzi na brakujące pytanie
> i przesłać do Państwa komplet odpowiedzi.
>
> W dniu 2021-07-26 o 13:42, Urząd Gminy Konopnica pisze:
>>
>> Dzień dobry,
>>
>> najmocniej przepraszamy za opóźnienie.
>>
>> Poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania
>>
>> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>>
>> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
>> a) tak
>> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
>> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
>> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
>> urzędu/miasta/gminy)
>> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>>
>> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
>> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>>
>> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
>> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
>> sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
>> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
>> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
>> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
>> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
>> urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
>> e) Inna, jaką?
>>
>> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
>> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
>> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>>
>> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
>> BIP lub na stronie internetowej urzędu
>> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
>> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
>> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
>> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>> d) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
>> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
>> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
>> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
>> użytkownicy?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
>> odblokowany?
>>
>> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
>> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
>> kolejny?
>> a) tak
>> b) nie
>> c) nie dotyczy
>> d) Inna sytuacja (jaka?)
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
>> zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>> a) pracownicy urzędu
>> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>>
>> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
>> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
>> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
>> społecznościowe?)
>>
>> wójt, informatyk, kierownik gospodarki komunalnej
>>
>> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>>
>> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
>> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>>
>> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
>> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
>> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
>> <https://www.facebook.com/help/289207354498410>
>> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
>> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
>> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
>> społeczności, Reklamy, Statystyki
>> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
>> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
>> f) Inna - jaka?
>>
>> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
>> znajdują się w umowie.
>>
>> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
>> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>>
>> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
>> ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
>> publicznym.
>>
>> nie
>>
>> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>>
>> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
>> Facebooku?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta
>> na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>>
>> nie
>>
>> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
>> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
>> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>>
>> pytanie do wójta
>>
>> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>>
>> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
>> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
>> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
>> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
>> budżetu gminy.
>> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
>> wójta/burmistrza/prezydenta.
>> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
>> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>> e) Inna sytuacja - jaka?
>>
>> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
>> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
>> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>>
>> W dniu 2021-07-26 o 12:02, {{ email }}
>> pisze:
>>>
>>> Szanowni Państwo,
>>>
>>> przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
>>> informację z dnia 18.06.2021 r. w zakresie m.in. korzystania przez
>>> urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o
>>> jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy
>>> termin na jej przesłanie już minął.
>>>
>>> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>>>
>>> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
>>> a) tak
>>> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
>>> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
>>> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
>>> urzędu/miasta/gminy)
>>> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>>>
>>> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
>>> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>>>
>>> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
>>> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>>> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>>> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować
>>> ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
>>> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
>>> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
>>> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
>>> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni
>>> przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy
>>> gminy itp.)
>>> e) Inna, jaką?
>>>
>>> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
>>> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
>>> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>>>
>>> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>>> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
>>> BIP lub na stronie internetowej urzędu
>>> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania
>>> informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
>>> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
>>> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>>> d) Inne, jakie?
>>>
>>> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
>>> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
>>> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
>>> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
>>> użytkownicy?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
>>> odblokowany?
>>>
>>> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
>>> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>>>
>>> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po
>>> raz kolejny?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>> c) nie dotyczy
>>> d) Inna sytuacja (jaka?)
>>>
>>> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
>>> zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>>> a) pracownicy urzędu
>>> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>>>
>>> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
>>> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
>>> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
>>> społecznościowe?)
>>>
>>> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>>>
>>> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
>>> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>>>
>>> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
>>> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
>>> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
>>> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
>>> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
>>> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność
>>> w społeczności, Reklamy, Statystyki
>>> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
>>> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
>>> f) Inna - jaka?
>>>
>>> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
>>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
>>> znajdują się w umowie.
>>>
>>> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
>>> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>>>
>>> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
>>> ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
>>> publicznym.
>>>
>>> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>>>
>>> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
>>> Facebooku?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta
>>> na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>>>
>>> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
>>> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
>>> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>>>
>>> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>>>
>>> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
>>> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
>>> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
>>> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
>>> budżetu gminy.
>>> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
>>> wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
>>> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>>> e) Inna sytuacja - jaka?
>>>
>>> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
>>> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między
>>> 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>>>
>>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>>> elektronicznej na adres: {{ email }}
>>>
>>> Z poważaniem
>>>
>>> Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
>>> Zarządu 9/OB/I/2021
>>>
>>> --
>>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
>>> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
>>> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>>>
>>> Załączniki:
>>>
>>> * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/45248/112351
>>>
>>> --
>>>
>>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
>>> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
>>> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>>>
>>> > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu >
>>> {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i >
>>> art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, >
>>> stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > >
>>> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I >
>>> OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi
>>> swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest
>>> kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze
>>> pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i
>>> dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie >
>>> (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić
>>> profil gminy na > Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe
>>> jest udzielenie kilku odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia
>>> trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi > także > w BIP
>>> lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie > walorów >
>>> miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga > wszystkim >
>>> mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, > które na co
>>> dzień dzieją > się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać > codzienny
>>> kontakt przedstawicieli urzędu z > > mieszkańcami/mieszkankami (np.
>>> na profilu pojawia się także > > wójt/burmistrz/prezydent i
>>> przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją > > działalność, odpowiada
>>> na pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele urzędu, > zadawane
>>> są mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy
>>> > zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka zostały
>>> poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś
>>> dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie
>>> to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na
>>> Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się
>>> > wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook
>>> to pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam
>>> informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka
>>> przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się z
>>> tym, co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy
>>> zasady blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania
>>> użytkowników > Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym
>>> dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin
>>> Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1
>>> maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu
>>> gminy/miasta zablokowani byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie
>>> 6.1. > W jakich sytuacjach > zablokowany użytkownik zostaje na
>>> powrót odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie (na dzień
>>> odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym profilu
>>> gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich > użytkownicy,
>>> którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b) nie c) nie >
>>> dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy
>>> prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>>> a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę
>>> przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o wskazanie stanowisk, na
>>> których są > zatrudnieni oraz zakresu ich > obowiązków związanych z
>>> prowadzeniem > Facebooka (czy jest to konkretnie opisane > czy tylko
>>> wskazane, że > prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o >
>>> > zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ >
>>> TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI >
>>> GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o
>>> wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia profilu. >
>>> Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu Facebook:
>>> > https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator -
>>> > dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > >
>>> Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: >
>>> Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, >
>>> Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, >
>>> Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna -
>>> jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z
>>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie >
>>> zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o
>>> wysokości > miesięcznego wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna
>>> otrzymuje z tego tytułu. > 9. Czy widoczność wpisów na > gminnym
>>> profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o > sytuacje, w > których
>>> post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY
>>> PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil > >
>>> wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. > Czy >
>>> prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta > na
>>> Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje
>>> oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój
>>> własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się
>>> w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH
>>> SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku,
>>> > którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są
>>> działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu,
>>> konkretnych wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje,
>>> kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak -
>>> zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > >
>>> wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy >
>>> c) Tak - > tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> > d) Nie - nie > realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
>>> > mediach. e) Inna sytuacja - > jaka? 13.1. Prosimy o informację > o
>>> łącznych kosztach płatnych kampanii > reklamowych zrealizowanych > w
>>> mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 >
>>> kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie >
>>> wskazanych > informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
>>> > Szymon Osowski, > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - >
>>> członkowie zarządu, zgodnie z > zasadami reprezentacji
>> --
>> Urząd Gminy Konopnica
>> Kozubszczyzna 127a
>> 21-030 Motycz
>> tel. 81 50 31 081
> --
> Urząd Gminy Konopnica
> Kozubszczyzna 127a
> 21-030 Motycz
> tel. 81 50 31 081--
Urząd Gminy Konopnica
Kozubszczyzna 127a
21-030 Motycz
tel. 81 50 31 081