Media społecznościowe w gminach 2019 #52
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:11.387431+00:00 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Ponawiamy, Katarzyna Batko-Toluć i Szymon Osowski
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-04 20:37:11.387431+00:00 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o
> przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi
> Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek)
> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profile
> Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest
> obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu
> gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy
> urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ III -
> FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli istnieje
> oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub
> Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
odpowiedź na wniosek przez KOBIERZYCE
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.Pozdrawiam
Maria Okraszewska
Promocja Gminy Kobierzyce
tel. (+48) 71 36 98 138
fax. (+48) 71 31 11 252
email: {{ email }}Urząd Gminy Kobierzyce
al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce
www.ugk.plPani/Pana dane, ujawnione w korespondencji, przetwarzamy w celu
zrealizowania Pani/Pana sprawy, tj. przede wszystkim prowadzenia
korespondencji w określonej sprawie.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce
reprezentowana przez Wójta Gminy Kobierzyce z siedzibą w Kobierzycach
55-040, al. Pałacowa 1, e-mail: {{ email }}
Dane posiadamy bezpośrednio od Pani/Pana lub z baz danych, do których
dostęp mają pracownicy Urzędu Gminy Kobierzyce (w takiej sytuacji
przetwarzamy je w zakresie niezbędnym do realizacji celu).
Dane przetwarzamy do czasu realizacji danej sprawy, a później do upływu
okresu przedawnienia w danej sprawie, a następnie archiwizujemy na
podstawie przepisów prawa.
Ma Pani/Pan prawo do: dostępu dod anych, uzyskania ich kopii,
sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa UODO, informacji o
przetwarzanych danych, a w zależności od sytuacji także do: wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania ograniczenia przetwarzania,
cofnięcia zgody lub usunięcia danych.
W razie pytań prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres
e-mail: {{ email }} lub korespondencyjnie na podany powyżej adres.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej
https://www.ugk.pl/obowiazki-informacyjne-ugkobierzyce