Media społecznościowe w gminach 2019 #584
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez STRZELCE KRAJEŃSKIE
Dzień dobry,
Poniżej odpowiedzi na Państwa pytania w związku z wnioskiem z dnia
25.04.2019 roku.. Tak, Gmina Strzelce Krajeńskie prowadzi profil na Facebooku -
https://www.facebook.com/NaszeStrzelce/. Tak, na stronie internetowej gminy pod adresem www.strzelce.pl jest
dostępny link do profilu na Facebooku.. Profil Nasze Strzelce działa na zasadach ogólnego regulaminu
serwisu Facebook. Gmina nie posiada dodatkowego regulaminu.. Na dzień pisania odpowiedzi, żaden użytkownik nie został
zablokowany.. Profil prowadzą pracownicy Gminy Strzelce Krajeńskie (są to 3
osoby).. Profil prowadzony jest przez burmistrza, sekretarza oraz pracownika
ds. komunikacji społecznej.. Gmina Strzelce Krajeńskie nie posiada profilu na Twitterze.
. Gmina Strzelce Krajeńskie nie prowadzi forum i grupy w serwisie
społecznościowym.. Nie istnieje oficjalny profil Burmistrza Strzelec Krajeńskich.
. Profil Nasze Strzelce, prowadzony jest w ramach obowiązków
służbowych i nie jest opłacany w żaden dodatkowy sposób.Mam nadzieję, że informację okażą się dla Państwa przydatne. W razie
wątpliwości, proszę o kontakt.Z poważaniem
Patryk Bagiński
Referat Inwestycji i Rozwoju Gminy
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich
al. Wolności 48
66-500 Strzelce Krajeńskie
tel. (95) 763 6315
{{ email }}
_____
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest
<https://strzelce.pl/klauzula/index.html> tutajwysłano na nieprawidłowy adres