Media społecznościowe w gminach 2019 #76
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019 przez MARCISZÓW
Marciszów, 10.04.2019r.
Szanowni Państwo
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska - Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa__*
**ODPOWIEDŹ
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej*Gmina Marciszów po rozpatrzeniu Państwa wniosku z dnia 04.04.2019 r.
dotyczącego udzielenia informacji publicznej w zakresie:*"CZ. 1 FACEBOOK*
**
*1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?**
**2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
do Facebooka? **
**3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Facebooka?**
**4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
gdzie jest ona opisana.**
**5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?**
**6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?**
**7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.***
*CZĘŚĆ 2 - TWITTER*
**
*1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?**
**2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
do Twittera? **
**3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
Twittera?**
**4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
gdzie jest ona opisana.**
**5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
serwisie?**
**6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
osoba/podmiot zewnętrzny?**
**7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
stanowisk, na których są zatrudnieni.***
*CZĘŚĆ III - FORUM*
**
*Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
społecznościowym? ***
*CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P*
**
*1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
przez gminę)?**
**2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu."*uprzejmie informuje, iż:
Ad1. Gmina Marciszów prowadzi własny profil na Facebooku;
Ad2. Na stronie internetowe nie znajduje się odnośnik do profilu
Facebook Gminy Marciszów;
Ad3. Gmina Marciszów prowadząc własny profil na Facebooku działa w
oparciu o ogólnie obowiązujący regulamin serwisu Facebook, nie stosuje
dodatkowych dokumentów regulujących blokowanie komentarzy bądź użytkowników;
Ad4. Nie dotyczy;
Ad5. Na dzień 10.04.2019 na Profilu Facebook Gminy Marciszów nie
zablokowano jakiegokolwiek użytkownika;
Ad6. Profil Facebook jest prowadzony przez wyznaczoną osobę, która jest
pracownikiem urzędu;
Ad7. Osoba odpowiedzialną jest pracownik referatu
Organizacyjno-Społecznego na stanowisku ds. ogólno-organizacyjnych,
promocji, kultury, sportu i turystyki.Jednocześnie informujemy, iż Gmina Marciszów nie prowadzi innych
profili, m.in. na Twitterze, nie prowadzi grupy w serwisie
społecznościowym (forum) oraz nie istnieje oficjalny profil Wójta Gminy
Marciszów.Wójt Gminy Marciszów
mgr inż. Wiesław Cepieliksprawę prowadzi:
Mariusz Michalski
Referat OSP
Urzędu Gminy w Marciszowie
tel. 757410208 wew. 43> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
> Data: Thu, 04 Apr 2019 20:37:12 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> CZ. 1 FACEBOOK
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Facebooka?
> 3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
> innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Facebooka?
> 4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
> zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ 2 - TWITTER
>
> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
> 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
> do Twittera?
> 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
> dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
> Twittera?
> 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
> komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
> gdzie jest ona opisana.
> 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
> odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w
> tym serwisie?
> 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
> osoba/podmiot zewnętrzny?
> 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni.
>
> CZĘŚĆ III - FORUM
>
> Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
> społecznościowym?
>
> CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>
> 1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
> Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku
> prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o
> sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne
> podmioty zatrudnione przez gminę)?
> 2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
> roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>