'

Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Fwd: Media społecznościowe w gminach 2019 przez MARCISZÓW

    Marciszów, 10.04.2019r.

    Szanowni Państwo
    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć, Bartosz Wilk
    Sieć Obywatelska - Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2
    02-605 Warszawa__*
    *

    *ODPOWIEDŹ
    na wniosek o udostępnienie informacji publicznej*

    Gmina Marciszów po rozpatrzeniu Państwa wniosku z dnia 04.04.2019 r.
    dotyczącego udzielenia informacji publicznej w zakresie:

    *"CZ. 1 FACEBOOK*

    **

    *1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?**
    **2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
    do Facebooka? **
    **3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
    innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Facebooka?**
    **4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania
    komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
    gdzie jest ona opisana.**
    **5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?**
    **6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
    zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?**
    **7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.*

    **

    *CZĘŚĆ 2 - TWITTER*

    **

    *1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?**
    **2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link
    do Twittera? **
    **3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
    dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Twittera?**
    **4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania
    komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
    gdzie jest ona opisana.**
    **5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?**
    **6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?**
    **7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.*

    **

    *CZĘŚĆ III - FORUM*

    **

    *Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
    społecznościowym? *

    **

    *CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P*

    **

    *1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
    Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
    go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
    pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
    przez gminę)?**
    **2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018
    roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu."*

    uprzejmie informuje, iż:

    Ad1. Gmina Marciszów prowadzi własny profil na Facebooku;
    Ad2. Na stronie internetowe nie znajduje się odnośnik do profilu
    Facebook Gminy Marciszów;
    Ad3. Gmina Marciszów prowadząc własny profil na Facebooku działa w
    oparciu o ogólnie obowiązujący regulamin serwisu Facebook, nie stosuje
    dodatkowych dokumentów regulujących blokowanie komentarzy bądź użytkowników;
    Ad4. Nie dotyczy;
    Ad5. Na dzień 10.04.2019 na Profilu Facebook Gminy Marciszów nie
    zablokowano jakiegokolwiek użytkownika;
    Ad6. Profil Facebook jest prowadzony przez wyznaczoną osobę, która jest
    pracownikiem urzędu;
    Ad7. Osoba odpowiedzialną jest pracownik referatu
    Organizacyjno-Społecznego na stanowisku ds. ogólno-organizacyjnych,
    promocji, kultury, sportu i turystyki.

    Jednocześnie informujemy, iż Gmina Marciszów nie prowadzi innych
    profili, m.in. na Twitterze, nie prowadzi grupy w serwisie
    społecznościowym (forum) oraz nie istnieje oficjalny profil Wójta Gminy
    Marciszów.

    Wójt Gminy Marciszów
    mgr inż. Wiesław Cepielik

    sprawę prowadzi:
    Mariusz Michalski
    Referat OSP
    Urzędu Gminy w Marciszowie
    tel. 757410208 wew. 43