Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odp. na wniosek przez LEŻAJSK
Leżajsk, 12 lutego 2020r.
OR 1431.3.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek złożony w trybie ustawy o
dostępie do informacji publicznej.Z up. Burmistrza Leżajska
Agnieszka Wyczarska
Sekretarz MiastaUrząd Miejski w Leżajsku
tel./fax 17 242-73-33
godz: od 7:30 do 15:30Zgodnie z art. 13 oraz 14 RODO informuję Pana/ią, że Pana/i dane będą
przetwarzane przez Urząd Miejski w Leżajsku w zakresie niezbędnym do
realizacji umowy oraz spełnienia wymogów prawnych w tym ustawy z dnia 14
lipca 1983 narodowym zasobie archiwalnym. Administratorem Pana/i danych jest
Urząd Miejski w Leżajsku, reprezentowany przez Burmistrza Leżajska. Kontakt
do inspektora danych osobowych <mailto:{{ email }}>
{{ email }} , tel 17 242 73 33. Szczegóły i zakres przetwarzania
danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej opublikowanej na
stronie BIP Urzędu Miejskiego w Leżajsku -
<http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo>
http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo .Pomyśl o środowisku, nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.