Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Milejczyce przez MILEJCZYCE

    Witam!
    W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję iż:
    1.Rada Gminy Milejczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    raportu o stanie gminy.
    2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami.
    3.Społeczność lokalną o tym kiedy, i w jako sposób będzie można zabrać głos na
    temat treści raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami.
    4. Radni, którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu - 0.
    5. Mieszkańcy, którzy zgłosili sie do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    - 0.
    6. Mieszkańcy, którzy wypowiedzieli sie na temat raportu o stanie gminy - 0.

    Pozdrawiam,
    Bogumiła Dietrich
    Sekretarz Gminy Milejczyce
    tel. 85 6579070 wew. 28

    Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
    art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o
    ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
    Od: sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Do: gmina@milejczyce.pl
    Data: 10 luty 2020 o 09:24
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
    do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
    o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
    koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
    przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
    zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
    odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
    spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
    opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
    stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
    sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
    reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872


    Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1
    lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji
    elektronicznej.