Instytucja: 

ŻYWIEC

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻYWIEC

    Dzień dobry,
    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, niniejszym udzielam następujących odpowiedzi :
    Ad. 1: nie;
    Ad. 2: d;
    Ad. 3: g;
    Ad. 4: 0;
    Ad. 5: 0;
    Ad. 6: 0.

    Z poważaniem
    Małgorzata Sanetra
    Sekretarz Miasta Żywca

    Informacja o Administratorze danych osobowych:
    Administratorem jest Miasto Żywiec - Urząd Miejski w Żywcu reprezentowane przez Burmistrza Miasta Żywca z siedzibą w Żywcu, Rynek 2, 34-300 Żywiec Urząd Miejski w Żywcu jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę:
    1)Burmistrzowi Miasta Żywca jako organowi administracji publicznej oraz jako organowi wykonawczemu Gminy Żywiec; 2)Radzie Miejskiej w Żywcu jako organowi uchwałodawczemu Gminy Żywiec.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Żywcu:
    Krzysztof Niemiec
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}> Pozostałe informacje:
    1)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
    2)W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
    a)podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b)podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
    3)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
    4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
    5)W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, czy archiwizacji dokumentacji.
    6)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    7)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
    a)warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu i wynika z przepisów prawa; b)dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu.
    8)Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

    Załączniki

    • image001_rctGRwP.jpg
  • RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻYWIEC

    Dzień dobry,
    w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, niniejszym udzielam następujących odpowiedzi :
    Ad. 1: nie;
    Ad. 2: d;
    Ad. 3: g;
    Ad. 4: 0;
    Ad. 5: 0;
    Ad. 6: 0.

    Z poważaniem
    Małgorzata Sanetra
    Sekretarz Miasta Żywca

    Informacja o Administratorze danych osobowych:
    Administratorem jest Miasto Żywiec - Urząd Miejski w Żywcu reprezentowane przez Burmistrza Miasta Żywca z siedzibą w Żywcu, Rynek 2, 34-300 Żywiec Urząd Miejski w Żywcu jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę:
    1)Burmistrzowi Miasta Żywca jako organowi administracji publicznej oraz jako organowi wykonawczemu Gminy Żywiec; 2)Radzie Miejskiej w Żywcu jako organowi uchwałodawczemu Gminy Żywiec.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Żywcu:
    Krzysztof Niemiec
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}> Pozostałe informacje:
    1)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
    2)W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
    a)podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b)podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
    3)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
    4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
    5)W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, czy archiwizacji dokumentacji.
    6)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    7)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
    a)warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu i wynika z przepisów prawa; b)dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu.
    8)Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

    Załączniki

    • image001_SQO1ZWo.jpg