Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bielsko-Biała

    Szanowni Państwo,

    W odpowiedzi na Państwa e-mail z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przesyłam pismo zawierające odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.

    Z poważaniem,

    Piotr Oślak

    Inspektor

    w Wydziale Strategii i Rozwoju Gospodarczego

    Urząd Miejski w Bielsku-Białej

    pl. Ratuszowy 1

    43-300 Bielsko-Biała

    tel. +48 (33) 4971485

    e-mail: p.oslak@um.bielsko.pl

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nota:
    Informacje zawarte w tym liście i/lub załączonym dokumencie są przeznaczone jedynie dla użytkowników wymienionych powyżej i mogą zawierać informacje poufne, które nie mogą być ujawniane.
    Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś tę wiadomość przez pomyłkę lub z innego powodu to proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie. W takim przypadku zostałeś/zostałaś właśnie poinformowany/poinformowana, że zabronione jest czytanie i ujawnianie informacji zawartych w tym liście w jakiejkolwiek formie komukolwiek.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bielska-Białej, pl. Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała;

    Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Prezydenta Miasta Bielska-Białej są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione; podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust 1 lit f RODO;

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej zgodnie z instrukcją kancelaryjną;

    W związku z przetwarzaniem danych przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej przysługuje Pani/Panu prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych;

    Informujemy iż przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

    kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: <mailto:iod@um.bielsko.pl> iod@um.bielsko.pl, tel. 33-49-71-721 lub pisemnie na adres administratora;

    więcej informacji o ochronie danych osobowych można uzyskać na stronie <http://www.um.bielsko.pl/> www.um.bielsko.pl

    Załączniki

    • image001_iuCqB85.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • RG.1431.2.2020.PO_-_Sieć_Obywatelska_Watchdog_Polska.pdf (nieskanowany) Skanuj