Instytucja: 

RECZ

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RECZ

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 2020-02-10 11:02

    odczytano w dniu 2020-02-11 07:40.

  • FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RECZ

    Dzień dobry

    Poniżej odpowiedzi na zadane pytania w sprawie raportu o stanie gminy.

    Z poważaniem

    Piotr Bohdziewicz

    Sekretarz Miejski

    Urząd Miejski w Reczu

    ul. Ratuszowa 17

    73-210 Recz

    tel. 95 765 4461

    mob. 603 717 771

    Klauzula informacyjna <http://bip.recz.pl/pliki/recz/File/rodo/klauzula%20informacyjna%20rodo.pdf>

    Załączniki

    • image001_oUpUNrv.jpg
  • ODPOWIEDŹ NA INFORMACJĘ PUBLICZNĄ - GMINA RECZ przez RECZ

    W odpowiedzi na wniosek, przesyłam poniższe zapytania wraz z odpowiedziami:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym? - NIE

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
    do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
    możliwe odpowiedzi):
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
    NIKT

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy? NIKT

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy? NIKT

    --

    Z poważaniem

    Martyna Smus

    Biuro Rady i Kadr

    Urząd Miejski w Reczu

    ul. Ratuszowa 17

    tel. 95 765 44 61 wew. 104


    <http://bip.recz.pl/pliki/recz/File/rodo/klauzula%20informacyjna%20rodo.pdf>
    Klauzula informacyjna