Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odpowiedżna wniosek o udzielenie informacji publicznej przez WARNICE
Gmina Warnice
74-201 Warnice 66Nasz znak: OŚ.1431.5.2020.MO
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącej raportu o stanie gminy informuję, że:1. Radni Gminy Warnice nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa
ust 3 ustawy samorządzie gminnym (art. 28 aa ust. 3: Rada gminy może
określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu).2. W przygotowaniu raportu o stanie gminy udział brali wszyscy
pracownicy urzędu i składali informacje do koordynatora.3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu poinformowano umieszczając
informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy radni nie zabierali głosu.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił chęci zabrania głosu na temat raportu
o stanie gminy.6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.W załączeniu przesyłam również wydruk ze strony bip.warnice.pl z
porządkiem obrad dotyczącym debaty nad raportem o stanie gminy,
porządek obrad X sesji Rady Gminy Warnice, uchwałę Nr X/52/2019 Rady
Gminy Warnice z dnia 28.06.2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy
Warnice wotum zaufania oraz informację na temat głosowania nad
przyjęciem raportu o stanie Gminy Warnice z 2018 r.--
Z poważaniemMonika Ostrowska
Sekretarz Gminy Warnice
tel. 91 561 28 90 wew. 22
664 498 556"Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Gminy
Warnice, który reprezentuje Wójt Gminy Warnice. Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych: Pan Grzegorz Grenda, e-mail: {{ email }}
. Każda osoba przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe drogą
elektroniczną ma prawo dostępu do tych danych, żądania ich usunięcia,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich
przetwarzania. Przesyłane dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie
i celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi.”