Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek przez NOWE MIASTO LUBAWSKIE

    Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej w przedmiocie procedowania raportu o stanie gminy.

    pozdrawiam

    --
    Krzysztof Widźgowski
    Sekretarz Miasta

    tel. stacjonarny : 56 4729636
    tel. komórkowy : 784299871
    e-mail:sekretarz@umnowemiasto.pl
    Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim

    --
    Joanna Rutecka

    Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie
    tel. 56 472-96-10
    tel/fax 56 474-27-14

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miejska reprezentowana przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, ul. Rynek 1, Nowe Miasto Lubawskie, tel. (56)472-96-10, fax (56)474-27-14, e-mail: urzad@umnowemiasto.pl.
    2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim można uzyskać kierując korespondencję na adres e-mail: iod@umnowemiasto.pl.
    3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań realizowanych przez Urząd Miejski, w tym zadań własnych określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, zadań zleconych i powierzonych z zakresu administracji rządowej
    oraz zadań z zakresu organów administracji rządowej i samorządowej na podstawie porozumień z tymi organami.

    Więcej informacji z zakresu spełnienia obowiązku informacyjnego można uzyskać pod adresem: bip.umnowemiasto.pl

    Załączniki

    • OR.1431.4.2020_-_Sieć_Obywatelska_Watchdog_Polska.pdf (nieskanowany) Skanuj