Instytucja: 

BRUDZEW

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 przez BRUDZEW

    OR.1431.2.2020

    Poniżej udzielam odpowiedzi na wskazane pytania:

    (odpowiedzi są zaznaczone czcionką pogrubioną, podkreśleniem i kursywą)

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym?

    **_ Odp. NIE_**

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    _**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **_
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
    przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
    odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    _**g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami**_
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy
    o opisanie w jaki.

    4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
    **_ODP. 3_**

    5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy? _**ODP: 0**_

    6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy? _**ODP. 0**_

    Z poważaniem

    **Agata Kujawa**

    Inspektor ds. biura rady

    Urząd Gminy Brudzew

    ul. Turkowska 29

    62-720 Brudzew

    tel. 63 279 83 27

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej Rozporządzeniem,
    informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
    Brudzew - siedziba Urzędu Gminy Brudzew przy ul. Turkowskiej 29, 62-720
    Brudzew. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o
    kontakt z Inspektorem Ochrony danych, pod numerem telefonu 63 279 83 27,
    adresem e-mail: _[{{ email }}.](mailto:{{ email }})_

    Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody, w celach związanych
    z komunikacją pomiędzy Administratorem Danych a Państwem, przez okres
    niezbędny do zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu
    cofnięcia zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane
    podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz
    uprawnionym organom państwowym. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
    swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
    przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej
    cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji
    ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania
    uniemożliwi współpracę i komunikację z Administratorem Danych.