Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLESZCZEWO

    Twoja wiadomość

    Do: urzad@kleszczewo.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 14:37

    odczytano w dniu 10.02.2020 15:41.

  • odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez KLESZCZEWO

    W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej Urząd
    Gminy Kleszczewo przesyła następująca informację

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym? -nie

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
    do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
    jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
    możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej, tablicach ogłoszeń w sołectwach
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
    Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
    - żaden z radnych - raport przedstawiany był szczegółowo i toczono dyskusje
    podczas posiedzeń komisji

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy? - nikt z mieszkańców

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy? - żaden z mieszkańców

    Genowefa Przepióra

    Zastępca Wójta /Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy Kleszczewo

    ul. Poznańska 4

    63-005 Kleszczewo

    Wiadomość ta jest przeznaczona wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i
    może zawierać informacje prawnie chronione. Jeżeli przez pomyłkę otrzymali
    Państwo tę wiadomość, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i
    usunięcie wiadomości wraz z załącznikami. Kopiowanie, ujawnianie lub
    rozpowszechnianie załączonej informacji bez zgody jej nadawcy jest
    zabronione. Informujemy, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest
    Urząd Gminy w Kleszczewie, 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4, tel.: 61
    8176 017/020/033, adres mailowy Inspektora Ochrony Danych:
    <mailto:iod@kleszczewo.pl> iod@kleszczewo.pl.

    Klauzula Obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie:
    <http://kleszczewo.pl/rodo> http://kleszczewo.pl/rodo